mondial 151 rs hakkında görüşleriniz

YeK

Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
264
Almayı düşündüğüm motordur kendileri ama teknik bilgilerden ve servis ağı nedeniyle bu kanıya vardım..
yorumlarınıza ihtiyacım var...
teşekkür ederim...
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
32
ben kullanıyorum ve çok memnunum suana kadar hiç bi sorun yasamadım ama rodajına dikkat etmeli ve bakımlarını tam yaptırmalısın !!!
 

YeK

Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
264
saol kardeş.
bu arada kusura bakma mondial 151 rs için forum varmış geç farkettim..
acemilik işte
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst