Şimdi vitesli ile otomatik arasında baya fark her açıdan var...! Gerek yakıt olsun gerek yokuşta falan filan...Sonuçta vitesli yani alırsın 1e çıkarsın heryeri..
Ama otomatiktede elin sadece gazda ayakların sabit...RAhatsın tam şehir içinde gezmek için...otomatik olması tabiki vitesliye nazaran daha fazla yakıyo ama bu çok abartı rakamlar değil sonuçta 149.6 santimetreküplük bi makina

Tamı tamına ölçmedim ama motoru çok har gür spor kullanmazsan tek kişi ile ben genelde tam depo ile 140km falan gidiyorum daha iyisi veya daha düşüğüde çıkabilir ama yakıt konusunda hiçbi derdi yok için rahat olsun...
Uzun yol konusunda gayet yeterli açıklamayı sanırım bi 4-5 sayfa mı 3-4 sayfa mı o civarda bişey yaptım ordan uzun uzun okuyarak kafandaki soru işaretlerine cevap bulabilmen mümkün:wiinkk:
Max hız konusu
ORİJİNAL FABRİKA VERİSİNE GÖRE kağıtta bile yazıyo 85km olarak geçiyo ama bunu etkileyen çok faktör var!
İyi rodaj yapılması rüzgarın durumu benzinin iyi olması ve kiloda etkileyen faktörler arasında... ama 80 görüyo onu bilesin yani üstünü basanlarda var...
genel olarak 80-85 olabiliyo...
Konforu gayet güzel nerdeyse maxi scooter denir yani selesi falan gayet güzel yumuşak ve geniş :wiinkk:
REnk konusunda gerçekten KIRMIZI Rullz..!