Arkadaşlar hepinize iyi geceler uzun zamandır üye olmama rağmen pek aktif değildim ne yazık ki işlerimden dolayı.
Sanırım bu hafta ben de bir 150zc alacağım. Geçen yaz Asya AS 150 T 19 A kullanıyordum çok da memnun değildim. Bu akşam oturdum ve 1 den son sayfaya kadar tüm yorumları okudum. Sizden ricam İstanbul Anadolu yakasında adam gibi bir bayi ve servis tavsiye etmeniz
Ayrıca sizce mevsim bitti mi yani şimdi almaktansa baharı mı beklemek daha doğru olur. Şu an pazarlıkla nakit plaka ruhsat dahil 2,000-2,100 ytl arasında fiyat aldım