- Katılım
- 17 Haz 2014
- Mesajlar
- 4
Bu motordan bende var 2010 model sıfır aldım yolda giderken arka fren kaliperi yerinden çıkmış arka lastiğe sürtüm lastiği yemişti 2 ay sonra egzoz patlamış ve egzozun patlak yerinden çıkan hava fren hidrolik hortumunu eritmiş ve fren boşa çıkmıştı bunların hepsi motor 5,000km olmadan oldu... aldığıma pişmanım sakın almayın ben halen kullanmaktayım şidmi 12,000km de motor yalpa yapmaya başladı servise getirdim lastik değişti amortisörler değişti egzoz yine vasat durumdaymış ve sıfır 2300tl'ye aldığım motora nerden baksan 3 senede 1500tlye yakın masraf ettim.. adam oldu mu?? hayır olmadı yine aynı... ilk motorumdu son mondial motorumda bu olacak




