Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
hayırdır kimin motorunu alıyorsun?
ortalığı karıştırayım biraz:)
1000 liraya benimkini veririm diyormuşum yanlışlıkla:)
 
Katılım
6 Şub 2011
Mesajlar
122
selam arkadaşlar. daha öncede belirttiğim gibi daha yeniyim motor kullanıcısı olarak ve açıkçası pek bilgi sahibi değilim.motorsikletimi daha iyi tanımak daha iyi bakmak için birşeyler öğrenmek ve ekstradan motora modifiye vs uğraşmak istiyorum. bu yüzden çevremde buluşup bu konuda yardımcı olabilecek öğretecek bilgi sahibi arkadaşlarla tanışmak görüşmek isterim.ikinci el almıştım.5 ay doldu alalı.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
hayırdır kimin motorunu alıyorsun?
ortalığı karıştırayım biraz:)
1000 liraya benimkini veririm diyormuşum yanlışlıkla:)

benim bildiğim alper150zcninkini alıyo:p hem daha seninkiyle işimiz bitmeden satıyosun olmaz böyle:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:19 ----------

selam arkadaşlar. daha öncede belirttiğim gibi daha yeniyim motor kullanıcısı olarak ve açıkçası pek bilgi sahibi değilim.motorsikletimi daha iyi tanımak daha iyi bakmak için birşeyler öğrenmek ve ekstradan motora modifiye vs uğraşmak istiyorum. bu yüzden çevremde buluşup bu konuda yardımcı olabilecek öğretecek bilgi sahibi arkadaşlarla tanışmak görüşmek isterim.ikinci el almıştım.5 ay doldu alalı.

6sında pazar günü buluşmayı düşünüyoruz sende katılırsın bize:cat:

konusu açılmışken artık buluşmayı kesinleştirelim diyorum...
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
hayırdır kimin motorunu alıyorsun?
ortalığı karıştırayım biraz:)
1000 liraya benimkini veririm diyormuşum yanlışlıkla:)

Alper150zc den :) valla anlaştık :D herşey hazır :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:22 ----------

benim bildiğim alper150zcninkini alıyo:p hem daha seninkiyle işimiz bitmeden satıyosun olmaz böyle:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:19 ----------



6sında pazar günü buluşmayı düşünüyoruz sende katılırsın bize:cat:

konusu açılmışken artık buluşmayı kesinleştirelim diyorum...

Valla buluşmaya gelmek isterdim ancak daha motorum yok :mrgreen: olsada ilk motorumla direk karşı tarafa gelebileceğimi sanmıyorum :pale: bu tarafta olsaydı gelirdim heralde :) :cat:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
arkdaşlar herkesi bekliyoruz...
gelirsin kardeşim birşey olmaz...tecrübe sahibi olursun hemde..
inan trafikte çok kolay ilerleniyor korkun olmasın bundan..
Emre kardeşim benim benimki zaten şaka yav:)
satarmıyım ben onu...
yeni bir arkadaş katılmış aramıza hoşgelmiş...
6 sıdna bir buluşma ayarlıyoruz burdan duyuru yapacağız yine gelirsin bekleriz senide...
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
arkdaşlar herkesi bekliyoruz...
gelirsin kardeşim birşey olmaz...tecrübe sahibi olursun hemde..
inan trafikte çok kolay ilerleniyor korkun olmasın bundan..
Emre kardeşim benim benimki zaten şaka yav:)
satarmıyım ben onu...
yeni bir arkadaş katılmış aramıza hoşgelmiş...
6 sıdna bir buluşma ayarlıyoruz burdan duyuru yapacağız yine gelirsin bekleriz senide...

abi bakalım valla uyarsa kendimi hazır hissedersem gelirim bide ben istanbulun biraz dışında oturuyorum :mrgreen: ama bakalım alayımda önce bir motoru :)
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
45
Sipariş etmiş olduğum 4 ledli lambanın siparişini iptal ettim. Yerine 5 ledli olan ı verdim:p. Linki. Lazer falan diyor diğer 4 ledli parklardan farklımıdır acaba bunlar..
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
45
lazer felan hikaye ikiside smd led kullanıyor fakat 5li olanın ortasına bir tane daha koymuşlar onun için deymez yani ama sen bilrisin:cat:

Aralarında sadece 2 Tl fark var:). Normalde iptal etmek gibi bir niyetim yoktu ama sipariş verdikten 2 gün sonra baktım hala tedarik sürecinde yazıyor açıkçası biraz bozuldum o arada gözüme hemen altında 5ledli olanı ilişti baktım hızlı kargo yazıyor hemen öbürünü iptal edip bunların siparişini verdim birde fırçaladım. Bu sefer hemen kargoya verdiler. :mrgreen::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
emre senin avatarın aynısını ben yarın yapıp koyacağım:)

bırak bu işleri:cherry::cherry: güzel olur ama takım kuralım hatta:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:51 ----------

Aralarında sadece 2 Tl fark var:). Normalde iptal etmek gibi bir niyetim yoktu ama sipariş verdikten 2 gün sonra baktım hala tedarik sürecinde yazıyor açıkçası biraz bozuldum o arada gözüme hemen altında 5ledli olanı ilişti baktım hızlı kargo yazıyor hemen öbürünü iptal edip bunların siparişini verdim birde fırçaladım. Bu sefer hemen kargoya verdikler. :mrgreen::mrgreen:
bazen böyle saçmalıyo hepsiburada işte neyse ii yapmışın o zaman:cat:
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
45
Tasarımları biraz farklı olmuş 5 liler daha bir hoş duruyor sanki. :)

otctn115607.jpg



Car-Speed-5-Ledli-Lazer-Park-Ampulu-Beyaz-11534__35121504_0.jpg
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
45
evet biraz daha dayanıklılar gibi sonuçta plastik yok direk baskı devre üzerinden elektriği alıyolar ayakları kırılma gibi bir derdin olmaz:wiinkk:

Benimde dikkatimi çekti. 5 liler bayağı sağlam duruyor. İnşallah uyum sorunu olmaz. Sarı ışık üzerinde beyaz led parklar güzel bir görüntü verir diye düşünüyorum.:p Fotolarını eklerim inşallah takınca.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
Benimde dikkatimi çekti. 5 liler bayağı sağlam duruyor. İnşallah uyum sorunu olmaz. Sarı ışık üzerinde beyaz led parklar güzel bir görüntü verir diye düşünüyorum.:p Fotolarını eklerim inşallah takınca.

uyum konusunda problem yaşamazsınız fakat sarı ve beyaz beni biraz düşündürdü:mrgreen:
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
45
uyum konusunda problem yaşamazsınız fakat sarı ve beyaz beni biraz düşündürdü:mrgreen:

5 ledli beyaz sarıyı bayağı bastırır gibime geliyor bir görelim bakalım nasıl durucak.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:07 ----------

inflock hiç uğraşma emreye rica et sanada bir far yapsın...
kesinlikle tavsiye ederim...

Böyle ulu orta rica edersek, herkez rica eder sonra emre kardeşimizi zor durumda bırakırım. Anladığım kadarı ile meşakkatli bir iş.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst