- Katılım
- 7 Haz 2009
- Mesajlar
- 2,830
arkadaşlar bu zenon far kit işini yapıcaksanız motoru ya sonuna kadar yada uzun bi süre yükseltmeden satmadan kulanıcaksanız yapınız yoksa 200tl bu motorun satısında ucar bedawaya gitmiş olur söliyim 
arkadaşlar bu zenon far kit işini yapıcaksanız motoru ya sonuna kadar yada uzun bi süre yükseltmeden satmadan kulanıcaksanız yapınız yoksa 200tl bu motorun satısında ucar bedawaya gitmiş olur söliyim![]()
hahahahahaemre sahibinden.com da satarken resimlerde xenon lu gösterip adam gelince
ampulu dayarsınız
yanlıs görmüşün die
hadi hayırlı olsun en geç 2 gün içinde kargo elinde:cherry::cat: siparişi verdim 4.69 Tl KDV dahil Kargo Bedava :queen:
paraya ihtiyacin yoksa zc satilmaz ağa ki benim var olmasa tutarim tam 2.inci motor![]()
benim ki 0 modifiye full orjinal 1.000tl ye alıcı buldum satiyom bakıyorum 1.350 fialn yazmısta yazıyorlar duruyo satılmıyor sen 1.500tl satarsan yuh derim başka bişey demem 20binde sen 6binde ben![]()
hadi hayırlı olsun en geç 2 gün içinde kargo elinde:cherry:
hadi hayırlı olsun en geç 2 gün içinde kargo elinde:cherry:
Çok teşekkürler sayende. Ön paneli hiç sökme ihtiyacı duymamıştım. Bu ledleri sökmeden takabilirmiyim.:silent:
takabilirsin ama biraz zorlanırsın. anlatim sana yapabiliyorsan böyle yap. sağ ampulu değiştirirken gidonu sola çevir elini farın altından sok ampulun kablosunu tuttuğunda yavaşça duyun dibinden çek gelir zaten ama kabloya hemen asılma aynı şekilde sol taraf içinde yaparsın ben bu şekilde yapıyorum ama seni bilmem bi dene yoksa her şekilde söküceksin:wiinkk:
takabilirsin ama biraz zorlanırsın. anlatim sana yapabiliyorsan böyle yap. sağ ampulu değiştirirken gidonu sola çevir elini farın altından sok ampulun kablosunu tuttuğunda yavaşça duyun dibinden çek gelir zaten ama kabloya hemen asılma aynı şekilde sol taraf içinde yaparsın ben bu şekilde yapıyorum ama seni bilmem bi dene yoksa her şekilde söküceksin:wiinkk:
Ben gündüz gözüyle bir bakiim. Yapamassam İmDat derim![]()
Çok fena gaza geldim hazır yeni servisimizide açmışken bu bixenon işine en kısa zamanda girişiyorum.
Bu arada arkadaşlar şu CDI ünitesi hakkında teknik bilginiz varmıdır? AC ve DC olan tipleri var birde bunların performans tipleri var. Bu cihazın ne iş yaptığından başlayarak kısa bir açıklama alabilirmiyim?
Ben gündüz gözüyle bir bakiim. Yapamassam İmDat derim![]()
bencede ole yap takarken + - olayın unutma:wiinkk:
park lambaları çok rahat çıkıyor. tıpa gibi bir şeyin içinde o lambalar. kolunu farın arkasında biraz gezdirirsen hemen bulup çıkarıp değiştirebilirsin. yapabileceğin tek hata + ve -yi karıştırman, o da sorun değil; lambayı taktıktan sonra yerleştirmeden denemen yeterli olur. yanmıyorsa ters takmışsın demektir.
istanbul seyahatim bitti. birsürü ıvır zıvır aldım. zandona 6lı bellik 100 tl, ls2 diamond artcı kaskı 80 tl, gidona takılan rüzgar engelleyici zımbırtılar 25 tl, diz örtüsü 25 tl, 2 adet osram nightbreaker h4 lamba 25 tl, 3 adet çıkma zenon merceği 10 tl (ilker bey sağolsun), müzik sistemim için philips mp3 çalar 25 tl. bi ön camla dizlik eksik kaldı onları da elazığdan alacağım.
önce nightbreakeri şu anki fara takacağım. gene memnun kalmazsam zenon merceğini h4lere uydurabilirsem güzel bi aydınlatma olacak. yapamazsam da bizim zcye uygun olacak şekilde h4 lamba aynası lazım, çıkmacılardan araştırılacak.
en son ihtimal orijinal farın dış camını komple sökerek yeniden far yapmak.
power led için param kalmadı.
park lambaları çok rahat çıkıyor. tıpa gibi bir şeyin içinde o lambalar. kolunu farın arkasında biraz gezdirirsen hemen bulup çıkarıp değiştirebilirsin. yapabileceğin tek hata + ve -yi karıştırman, o da sorun değil; lambayı taktıktan sonra yerleştirmeden denemen yeterli olur. yanmıyorsa ters takmışsın demektir.
istanbul seyahatim bitti. birsürü ıvır zıvır aldım. zandona 6lı bellik 100 tl, ls2 diamond artcı kaskı 80 tl, gidona takılan rüzgar engelleyici zımbırtılar 25 tl, diz örtüsü 25 tl, 2 adet osram nightbreaker h4 lamba 25 tl, 3 adet çıkma zenon merceği 10 tl (ilker bey sağolsun), müzik sistemim için philips mp3 çalar 25 tl. bi ön camla dizlik eksik kaldı onları da elazığdan alacağım.
önce nightbreakeri şu anki fara takacağım. gene memnun kalmazsam zenon merceğini h4lere uydurabilirsem güzel bi aydınlatma olacak. yapamazsam da bizim zcye uygun olacak şekilde h4 lamba aynası lazım, çıkmacılardan araştırılacak.
en son ihtimal orijinal farın dış camını komple sökerek yeniden far yapmak.
emre sana özelden bi msj aticam bi bakarsan makbule geçer ok![]()