Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
Emre çabalarını gerçekten takdir ediyorum.
Motosikletini belli ki seviyorsun ama hepsinden önemlisi uğraşıp emek vermeyi daha çok seviyorsun ve bunu işi çirkinleştirmeden, göze batırmadan ,sade ve şık yapıyorsun..
gerçekten tebrik, çizgini bozmamanı ve hep böle değişiklikleri düşün ama hepte hem kullanışlı hemde sade kal ;)

kullanışlı işler peşinde olduğun mercek far yapmandan belli zaten. :)

teşekkürler.. benim amacım biraz değişiklik ve apaçiliğe kaçmadan yani heryeri farklı renk yapıp sticker yapıştırmadan motorun daha çok dikkat çekmesi ve güzel görünmesini istiyorum ve gerçekten motorumu çok seviyorum ve satmaya kıyamadığım için onu hep saklıcam:) hatta yazın sonunda komple boyatıp sıfır gibi yapmayı, en yakın zamandada jantlarımı boyamayı düşünüyorum çünkü bazı yerlerinde dökülmeler başladı onun sebebide oto yıkamalarında çok fazla tazlikli su kullanmam:queen: size tavsiyem motorunuzu kendiniz temizleyin..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:35 ----------

emre motor kaç km rede senin suan :D

geçen yazın başında 8000kmdi satılığa çıkarmıştım daha sonra vazgeçtim ve çok yol yaptım ve şimdi 19.900kmde :D:D
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Alper özel mesaj atamıyorum :s msn adresini verirsen ben ekleyeyim sen eklemişsin ama göremedim :s

Teşekkürler
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Emre madem şu an popüler bi konumdasın o zaman artık motorun MOTOR kısmında bi dalsan ordada eklentiler iyileştirmelere veya tavsiyeler takviyeler yapsan ??

Dışı güzel peki ya içi ?:cat:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Alper özel mesaj atamıyorum :s msn adresini verirsen ben ekleyeyim sen eklemişsin ama göremedim :s

Teşekkürler
[email protected] bütün zc kardesligi ekliyebilir :D:D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:10 ----------

---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:12 ----------

teşekkürler.. Benim amacım biraz değişiklik ve apaçiliğe kaçmadan yani heryeri farklı renk yapıp sticker yapıştırmadan motorun daha çok dikkat çekmesi ve güzel görünmesini istiyorum ve gerçekten motorumu çok seviyorum ve satmaya kıyamadığım için onu hep saklıcam:) hatta yazın sonunda komple boyatıp sıfır gibi yapmayı, en yakın zamandada jantlarımı boyamayı düşünüyorum çünkü bazı yerlerinde dökülmeler başladı onun sebebide oto yıkamalarında çok fazla tazlikli su kullanmam:queen: Size tavsiyem motorunuzu kendiniz temizleyin..

[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 23:37 ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 23:35 ----------[/sıze]



geçen yazın başında 8000kmdi satılığa çıkarmıştım daha sonra vazgeçtim ve çok yol yaptım ve şimdi 19.900kmde :d:d

napmısın yıyen sen ya okdr km re ben 2009 hazıranda aldım 19 hazıran 4 ay sonra 2yıl olcak 6200 gelıyom oda zorla yapabıldım yanı nerelere gıdıyonuz:d
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
emre sahibinden de satılıyor jant boyası...
bende alıp boyamayı düşünüyorum...
metalik sarıya...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
Emre madem şu an popüler bi konumdasın o zaman artık motorun MOTOR kısmında bi dalsan ordada eklentiler iyileştirmelere veya tavsiyeler takviyeler yapsan ??

Dışı güzel peki ya içi ?:cat:

aslında aklımdan geçmedi değil ama biliyoruzki motorlar biryere kadar performans veriyor ve motoru kurcalamaya başlasam eminimki başıma dert alırım onun için şuanda olduğu gibi biniyorum fakat bir ara açık hava filtresi takmıştım ama ustam hava ayarını iyi yapamadığı için söktüm eğer tavsiye edeceğiniz bir usta varsa tekrardan hava filtresi işine girebilirim tabi iyi bir ayar gerekecek..

[email protected] bütün zc kardesligi ekliyebilir :D:D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:10 ----------

---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:12 ----------



napmısın yıyen sen ya okdr km re ben 2009 hazıranda aldım 19 hazıran 4 ay sonra 2yıl olcak 6200 gelıyom oda zorla yapabıldım yanı nerelere gıdıyonuz:d


sana syle söylim arkadaşlarım daha yeni ehliyet almıştı ve çok sıkılıyorduk bide ramazan bayramıda olduğu için 2 günde bir tuzladan kalkıp sultanahmete bebeğe felan gidiyorduk hatta 1 ay boyunca her akşam caddeye gittik bende anlamadım km nasıl bu kadar oldu ama allaha sükür bir problem yok.:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:52 ----------

emre sahibinden de satılıyor jant boyası...
bende alıp boyamayı düşünüyorum...
metalik sarıya...

ben beyaz düşünüyorum ama kafaya koydum kendim yapıcam ama önce başka işlerim var biliyorsun:cherry::cherry:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
işlerini biliyorum..
hmmm metalik sarıda iyi giderdi senin motora ama zevk senin...
opak mı yapacaksın?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
işlerini biliyorum..
hmmm metalik sarıda iyi giderdi senin motora ama zevk senin...
opak mı yapacaksın?

evet opak olcak motorun egzozu ve üzerindeki çizgiler beyaz diye beyaz olması daha iyi gibi. artık mavi +sarı çok klasik oldu ve subaru çakması oluyor bide motorda hiç sarı yokken jantların sarı olması sırıtır bence:cat:
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
8
Arkadaşlar merhaba. Albüm oluşturamıyorum 25 msja daha ulaşmamışım.Ancak tek bir tane profil resmi falan koyamıyoruz mu bu konuda bilgilerinizi bekliyorum. Yağı değştirdim bir motorcuda kendim değiştirmedim çünkü güvenemedim kendime. Dün plakamı aldım ancak üzücü bir gelişme oldu İzmir varyanttan aşağı inerken yolda otobüslerin akıttığı yağ varmış, İzmir'i bilen varyantın dönemeçlerini bilir işte orda kayıp düştük bizde ufak tefek morluklar var motordada hafif bir çizik var sol tafarında. Çizikğin resminide çektim 25 msja ulaşınca koycam arkadaşlar. Bu arada motoru alırken üzerinde bulunan lastiklerleyim hala bu konuda ne dersiniz?
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
üzerindeki lastikler pek değil hiç iyi değil...
geçmiş olsun...
resim eklemen için 25 mesaj kaidesi yok bildiğim kadarıyla...
upload yapıp resmini ekleyebilirsin yorumuna...
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
20
sözal

geçmiş olsun kardeş.dikkatli olun gerçi asfalta yağ akmışsa ne lastik takarsan tak faydasız düşebilirsin.kota yok resim eklersin www.imagevanue.com yükle yapıştır.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
evet beyler uzun zamandır motosikletlerinizin resimleri ortada görünmüyor güncel kmleriyle beraber resimleri eklerseniz hem forum renklenmiş olur hemde biribirimizde olmayan belki farklı aksesuarlar görürüz:p ben hafta içi yeni bir uygulama yapıcam süpriz olsun cuma gününe kadar resimleri eklemiş olurum:queen:
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
8
arkadaşlar lastik almayı düşünüyorum güvendiğiniz bir site var mı? ayrıca iyi bir lastık almak istiyorum öneriniz nedir?
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
ben güncel resim ve km ile gelebilmem için burda havanın ve benim havamın güzel olması lazım motoru yıkayıp silmem ve güzel bi makine bulup çekmem lazım 30245 falan galiba kmde bide şu egzoz olayım var ama koyucam resimleri herşey düzelince..

Hoş senin ki kadar süslü değil emre ama yinede o kmdeki bi zc muadiline göre başarılı diye düşünüyorum ;)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
sky_forever abi maşalalh 30binide görmüşün allah daha uzun yolar nasip etsin :D egzosta ne sorunu var :?
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ben 2 senedir kulanıyorum döküleni olmadi o senin çin die hor görüp tabiri caise azına sıcmandan kaynaklanıyor motorun vericeginden fazlasını istemedim taş gibi duruyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst