- Katılım
- 10 Eyl 2007
- Mesajlar
- 452
Emre çabalarını gerçekten takdir ediyorum.
Motosikletini belli ki seviyorsun ama hepsinden önemlisi uğraşıp emek vermeyi daha çok seviyorsun ve bunu işi çirkinleştirmeden, göze batırmadan ,sade ve şık yapıyorsun..
gerçekten tebrik, çizgini bozmamanı ve hep böle değişiklikleri düşün ama hepte hem kullanışlı hemde sade kal![]()
kullanışlı işler peşinde olduğun mercek far yapmandan belli zaten.![]()
teşekkürler.. benim amacım biraz değişiklik ve apaçiliğe kaçmadan yani heryeri farklı renk yapıp sticker yapıştırmadan motorun daha çok dikkat çekmesi ve güzel görünmesini istiyorum ve gerçekten motorumu çok seviyorum ve satmaya kıyamadığım için onu hep saklıcam
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:35 ----------
emre motor kaç km rede senin suan![]()
geçen yazın başında 8000kmdi satılığa çıkarmıştım daha sonra vazgeçtim ve çok yol yaptım ve şimdi 19.900kmde