Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2010
Mesajlar
16
sn rodajı tamamladın mı :silent:

Son rodaj dedigin tam olarak ne oluyor Hayabusa. Gecen gun 500 bakimina goturdum yagi degisti vs sine baktilar.
Motoruda 50 den yukari gostermedim genel seyir hizim 30 alt gecitlerden cikarken 45-50 goruyorum max. Zaten benzin samandirasini degiscek garantiden onun icin goturcem goturunce bi baktirayim olmadi.
 

gau

Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
9
dubleks diye telaffuz ettiğimiz türden. basit bir tamir kiti al kendine . 15 tl kadar. içerisinde 4 fitil tirbişon takma aparatı ve yapıştırıcı var. tekere hava bastır bir benzincide. hava kaçıran yeri tespit et. takılan zımbırtıyı çıkart. aparatla birlikte fitili ak ve yapıştırıcıyı sür. işlem bu kadar. ben iki üç kere bu işlemi yapmıştım. bir knedi tekerime birkaç defa da yolda kalanlara.


bu arada motorumu satmıştım. dün akşam honda cbf 150 aldım. darısı tüm heveslilerinin başına. saygılar.

ben beceremedim vala lastikci 5 tl ye halletti..tşkr bilgiler için bi dahakine artık .
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
87
Son rodaj dedigin tam olarak ne oluyor Hayabusa. Gecen gun 500 bakimina goturdum yagi degisti vs sine baktilar.
Motoruda 50 den yukari gostermedim genel seyir hizim 30 alt gecitlerden cikarken 45-50 goruyorum max. Zaten benzin samandirasini degiscek garantiden onun icin goturcem goturunce bi baktirayim olmadi.

arkadasım rodajla ilgili bilgiyi gerıde kalan sayfalarda ve motor kıtapcığında bulabılırsın en doğruusu motor kıtapçığıdır
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Arkadaslar Motorumu Satıyorum İlgilenenler Ulassın Bana Boşuna Sıfıra Ekstra Para vermeyin Daha 2500 km de Çizik Yok 2000 Bakımı Daha Yeni Yapıldı
SAHİBİNDEN İLAN NO:#23754352
 
Katılım
13 Tem 2010
Mesajlar
7
slm

arkadaşlar motorumun yağını değiştirdim 750 ml aldı sonra taştı sizin motorlar ne kadar yağ alıyor lütfen yazarmısınız motorum 150 zc
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
arkadaşlar motorumun yağını değiştirdim 750 ml aldı sonra taştı sizin motorlar ne kadar yağ alıyor lütfen yazarmısınız motorum 150 zc

motor yağının 600-800 arası birşeyler koyuyorlar. lakin bir defasında benim aracın yağ haznesini bilinçsiz bir servis ağızına kadar doldurmuştu. motor çok fazl ısınıyordu. haznenin optimumu motor orta sehpadayken yağ hazne vidalı kapağı çevirmeden daldırıp çıkartıcaksınız. iki cizgi arasında olacak. püf nokta daldırıp çıkarmak vida sıkılmayacak. fazlası motoru çabuk ısındırır azı ise motoru yakar.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
261
arkadaşlar bu 150 zc'ın fiyatı neden 2200 tl den 1700 e düştü..dün mondial bayisinin önünden geçiyordum bi kamyon çekmişler 6 7 tane yeni mondial indirdiler,gerçekten süper makineler,ama stok mu bitirmeye çalışıyorlar
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
fiyatın düştüğü yok. peşin satış fiyatı o kadar. plaka ruhsat hariç. onlarda 300 tl civarı tutuyor. ben plaka ruhsat dahil 2100 tl ye almıştım bir yıl önce. şimdi de aynısı. fiyatta kurnazlık var sadece.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
17
arkadaşlar benim bi sorunum var yardımcı olursanız sevinirim motorumu fullüyorum genelde yalnız full olduğunda koltuğun alt tarafından benzin akıtıyor bunun sebebi ne olabilir boruda delik v.s yok iyice baktım acaba fullde baskı yapıp dışarı çıkıyor olabilir mi ? birde ben motorumu teslim almadan önce bana modeli 2006-2007 olacağı sölenmişti forumda öyle olmuyor modeli yılı v.s 2010 arkdaşlar motoru o şekilde olan arkadaşlara duyrulur bi göstersinler..........
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
filtre mi !? ne filtresi. filtre ne arar bu motorda :)

hava filtresinin ayak basma grenajına doru bakarsan hava ve yağ filtresi olduğnu göreceksin. siyah renkli yuvarlak yumruk kadar birşey. atık yağ orada durur. sorun yok. çıkar sık temiz yağa bandır yerine tak demişti vakti ile birisi bana. ben denedim ve oldu. damlama kesildi.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
41
konyadan ankaraya geldim :) ilk 60 km yi tamamladıktan sonra kayış epey esnemeye başladı sonrasında dinlendire dinlendire zorlamadaN ( ilk kalkışlarda ayağımla destek olarak )sıkıntısız tamamladım :) sabaha kayışta kedine geldi . ama genede tavsiye etmem çok yorucu oluyor 5 saat sürdü :( 1.5 saati dinlenmeye gitti , ama en güzel tarafı kamyonlara ezilmiyorsunuz 80-110 km civarında gittim sürekli 15 er dakkalık 6 mola verdim...
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
En merak etigim konu ben motoru gecen yaz haziran ayinda aldigimdan ne kdr uzun yol yapar hep merak etmisimdir benim motorum 1810 km 1 senede az gibi dimi ama ehliyetim yok temmuzdaki sınava ifaln girdim ağustosun 10 a kdr ehliyetim olcandan nereleri gezicem onu hesaplıyorum :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:51 ----------

arkadaslar bide benim bi sorum olucak motorda ilk kalkısı yaptıgımda arka tekerlektenmidir nedir cıyk cıyk gibi bi ses geliyo tam olarak motor hareket etinmi geciyor bu nedendir bayirda oluyor genelde...
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
4
bende daha dün aldım 6 km de suan motor kalkarken biraz titreme yapıyor ama ellerimi çok da rahatsız etmedi bunu önleyebilirmiyim ilerde daha çok titrermi
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Onu onlıyemesın kardesım oluyor okdr ama daha fazla olucanı sanmıyorum h.olsun yenı almısın ıns guzel gunler gecırırsın motorunla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst