- Katılım
- 29 Ocak 2010
- Mesajlar
- 15
dün mondial bayindeydim yeni modelleri sordum mayısta gelecekti ama motorları euro 3 normlarına uyduruyorlarmış birde injekyonlu oluyomuş yani hepsi elden geçiyo şu an 250 lık scoter katalogta 6.600 fiyat vardı diyerlerini unuttum ama 4 4500 gibi o aralarda ama kymco aglity 125 city e bittim ondan alıcam bunun verip harika bi motor büyük tekerlekli falan baya kaliteli malzeme 4250 fiyat verdi bayi