Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Mar 2010
Mesajlar
13
slm merabalar foruma yeni katıldım...

resim yüklemek istiyorum yardımcı olabilrimisinz???
 
Katılım
10 Mar 2010
Mesajlar
13
saol:Dbi bakim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:51 ----------

emre akyol farı nasıl taktırdın yani orjinalmi ? bide neden siyah senin far yeri_???
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
daha demin yolladığın link olmuştu sadece resim görğnmüyordu ama tıklayınca resmi bn gördüm:D
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
stickerlar güzel olmuş özellikle my life yazısı fazla abartıya kaçmada boğuyo motoru yoksa:cat:
 
Katılım
10 Mar 2010
Mesajlar
13
stickerlar güzel olmuş özellikle my life yazısı fazla abartıya kaçmada boğuyo motoru yoksa:cat:







ya oyazı şimdilik yani keyfi deiştircem de bulundum yerde butür şeyle uğraşan kişile pek yok yani reklamcılar modifiyen ayrı sadece tabela ile uğraşıyolar kısa zamanda deişik karelerle güzel fotolar koyucam :D gene de teşşkkürler...
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
423
Eşim airbrush yaptığından ufak birşeyler yapmayı düşünüyoruz motora ama karar veremedim henüz nasıl birşey yapsak diye Emre senin motor da mavi var mı senin aklına gelen güzel fikirler??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:12 ----------

Emre kusura bakma bombardıman gibi olacak ama far takım anlatımını okurken dikkatimi çekti de egsozu yerli malı aldım demişsin kaça maloldu sana? Orjinal egsozu değiştirme niyetindeyim de :) Bir de korna konusunda hiçbir değişiklik yaptın mı motorda ben dün usta ile konuştum havalı korna ile röleyi al gel hallederiz dedi sanırım o da 60 liraya falan malolacak maksat yolda bizi görsünler üstüne bir de ürksünler :queen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
[/COLOR]Emre kusura bakma bombardıman gibi olacak ama far takım anlatımını okurken dikkatimi çekti de egsozu yerli malı aldım demişsin kaça maloldu sana? Orjinal egsozu değiştirme niyetindeyim de :) Bir de korna konusunda hiçbir değişiklik yaptın mı motorda ben dün usta ile konuştum havalı korna ile röleyi al gel hallederiz dedi sanırım o da 60 liraya falan malolacak maksat yolda bizi görsünler üstüne bir de ürksünler :queen:[/QUOTE]

egzozu tanıdık olduğu için komple boğaz borusu conta fln 120tl aldım. korna olarak stabel marka f1 kornası var. oda 60tldi 50ye aldım bnde roleyle taktım eğer röle olmazsa yüksek akımdan korna tuşu zamanla bozulacaktır. sende röle takıp aküden kablo çekerek yapmalısın.:cat:
http://www.ticaretmerkezi.com.tr/x_...18_170020.php?k_id=3829&kn=Oto+Aksesuarlar%FD bu korna kutudan kendi rölesi çıkıyor. piyasada çok taklit var orjinal omasına dikkat et made in italy yazıo.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
http://img13.imageshack.us/i/15430071jyy.jpg/


not:bu egzozu taktırmak istiyorum kendi 150zc me yakıtta veya gidişinde herangibi bi sorun olurmu_??:salut:

bnm motorda gidişinde motor rahatladı yokuş yukarı fln tıkanma yapmıyo daha rahat gidio fakat yakışta ses almak için bastığın için tabiki artiş oluyor ama eğer normal sürersen bir artış olmaz. yani bnde basmadığım zaman artış olmadı.
 
Katılım
10 Mar 2010
Mesajlar
13
km nekadar yakıyo

220220101366.jpg





pki km nekadar yakıyo 150zc???

son hız km kaç???
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
423
[/COLOR]Emre kusura bakma bombardıman gibi olacak ama far takım anlatımını okurken dikkatimi çekti de egsozu yerli malı aldım demişsin kaça maloldu sana? Orjinal egsozu değiştirme niyetindeyim de :) Bir de korna konusunda hiçbir değişiklik yaptın mı motorda ben dün usta ile konuştum havalı korna ile röleyi al gel hallederiz dedi sanırım o da 60 liraya falan malolacak maksat yolda bizi görsünler üstüne bir de ürksünler :queen:

egzozu tanıdık olduğu için komple boğaz borusu conta fln 120tl aldım. korna olarak stabel marka f1 kornası var. oda 60tldi 50ye aldım bnde roleyle taktım eğer röle olmazsa yüksek akımdan korna tuşu zamanla bozulacaktır. sende röle takıp aküden kablo çekerek yapmalısın.:cat:
http://www.ticaretmerkezi.com.tr/x_...18_170020.php?k_id=3829&kn=Oto+Aksesuarlar%FD bu korna kutudan kendi rölesi çıkıyor. piyasada çok taklit var orjinal omasına dikkat et made in italy yazıo.[/QUOTE]


Teşekkürler. Ben de stebel taktırmayı düşünüyorum zaten bi yerden alıp ustaya götürücem artık.Egsoz işini de onunla bi konuşayım tanıdık güzel bir egsoz ayarlarsa onu taktırırım ya da Mondial'in kendi sitesindeki egsozu düşünüyorum. :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
egzozu tanıdık olduğu için komple boğaz borusu conta fln 120tl aldım. korna olarak stabel marka f1 kornası var. oda 60tldi 50ye aldım bnde roleyle taktım eğer röle olmazsa yüksek akımdan korna tuşu zamanla bozulacaktır. sende röle takıp aküden kablo çekerek yapmalısın.:cat:
http://www.ticaretmerkezi.com.tr/x_...18_170020.php?k_id=3829&kn=Oto+Aksesuarlar%FD bu korna kutudan kendi rölesi çıkıyor. piyasada çok taklit var orjinal omasına dikkat et made in italy yazıo.


Teşekkürler. Ben de stebel taktırmayı düşünüyorum zaten bi yerden alıp ustaya götürücem artık.Egsoz işini de onunla bi konuşayım tanıdık güzel bir egsoz ayarlarsa onu taktırırım ya da Mondial'in kendi sitesindeki egsozu düşünüyorum. :)[/QUOTE]


bende başta mondialin egzozunu düşünmüştüm ve servise sipariş etmiştim. baktımki resimdeki gibi değil şekli güzel değil bide zamanla paslanma yapıomuş onun için full krom aldım daha iyi oldu ama yinede sn bilirsin.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
423
Emre benimki de düşünce sadece :) resmini görünce onu düşündüm ama senin dediğin gibiyse dışarıdan bir egsoza yönelicem ben de demektir :cat: Peki egsoz değişince çok gürültü oluyor mu?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
Emre benimki de düşünce sadece :) resmini görünce onu düşündüm ama senin dediğin gibiyse dışarıdan bir egsoza yönelicem ben de demektir :cat: Peki egsoz değişince çok gürültü oluyor mu?

sabah siteden çıkınca biraz kulakların çınlar o kadar:cherry: ama yokuş aşağı salınca patırtılar hoşuna gidicektir eminim.:queen: benimki şahsen 150cc den beklenmedik bi toklukla ses çıkarıyor.:bounce:
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
mondialin 150 rf modeli için hazırladığı kare şeklince iki çıkışlı bir egzosu var. fatiht bir zc de görmüştüm çok güzel duruyordu. ben değiştireceğim zaman ondan almayı planlıyoum yaza.
haziranda sağlam bir bakıma sokacağım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst