arkdaşlar bende bu forumun yaklaşık 90 sayfasını okudum. kafamda 150 zc vardı hep. sonunda aldım. bikaç sorum olcak.
1- direksiyonu bırakınca hep sola gidiyor. servise sordum hepsinde var die saçma bi cvp vedi ii dedim
2- ön taraftan garç gurç sesler geliyor. servise sordum balatalar yeni dedi ses çıkardedi. şuan 800 km deyim hala garç gurç devam ediyor.
3-nese servisin yaptığı saçma bişi daha anlatayım. 500 bakımında sordum gazı kökledim sonuna kadar sonra motor sanki hiç gaza basmıormuşsun gibi yavaşladı. sonra 40 km hıza düşünce düzeldi. bunu sordum işte motoru açamadığından öle olur dedi. ii dedim bunada. geçen 700 kmde 90 km/h geldim motor değişik sesler çıkardı ve çalışmadı

. gecenin 12 si yolda kaldım antalya sokaklarında

. ayaktan çalışmaz direksiyondan çalışmaz. ittir babam 5 km

. meğerse motor boğulmuş kapalıyken ayak pedalına 5 kez basılıp öle çalıştırlcakmış.

servisin gazına geldim yaptım ne hallere düşdüm

4- son sorum lacivert aldım mavi ampul takcam garanti dışı kalırmıyım acaba. ???
cvplayan tejrübeli arkdaşa şimdiden teşekkürler