Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
49
Gidon tarzı 150 RE, Pacific yada 150 zat la aynı... dizayn olarak RE ile hiç alakası yok... Mondial den başka birinde de bu dizayn yok... Geçenlerde bi arkadaş almış denedim.... bence seri bir motor, işçilik olarak ta iyi...

Almayı düşünen arkadaşlara en önemli tavsiyem km saatinin olduğu plastik kısımla ilgili; servisle konuştum montajı çok zor ve ön far kısmını sökmeden de yerine oturmuyor... bazı servisler çok iş olmasın diye far kısmını sökmeden takıyolarmış görüntü çok kötü oluyo.... buna dikkat etmek lazım...

Bence genel olarak bu paraya bu motor alınır.... Mondial diğer firmaların aksine gün geçtikçe büyüyen ve kalitesini arttıran bi firma...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
WangLee' Alıntı:
Gidon tarzı 150 RE, Pacific yada 150 zat la aynı... dizayn olarak RE ile hiç alakası yok... Mondial den başka birinde de bu dizayn yok... Geçenlerde bi arkadaş almış denedim.... bence seri bir motor, işçilik olarak ta iyi...

Almayı düşünen arkadaşlara en önemli tavsiyem km saatinin olduğu plastik kısımla ilgili; servisle konuştum montajı çok zor ve ön far kısmını sökmeden de yerine oturmuyor... bazı servisler çok iş olmasın diye far kısmını sökmeden takıyolarmış görüntü çok kötü oluyo.... buna dikkat etmek lazım...

Bence genel olarak bu paraya bu motor alınır.... Mondial diğer firmaların aksine gün geçtikçe büyüyen ve kalitesini arttıran bi firma...

cevabın için teşekkürler wanglee, ben açıkçası motoru beğendim ancak mondiale tam güvenemediğim için bazı kuşkularım vardı ama büyük ihtimalle alıcam gibi görünüyor.
büyüklüğü hakkında bir bilginiz var mı peki.mesela benim eski motorum mondial 125 mt'nin aynısıydı.ona göre yorumlayacak olursanız duruşu, büyüklüğü nasıl motorun, veya zat150 ye göre.
benim ölçülerden anladığım kadarı ile zat150 den 4 5 cm kadar daha kısa, 125 mt den ise aynı şekilde biraz daha uzun ancak canlı görmediğim için tam birşey diyemiyorum tabii.
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
49
Luxor' Alıntı:
cevabın için teşekkürler wanglee, ben açıkçası motoru beğendim ancak mondiale tam güvenemediğim için bazı kuşkularım vardı ama büyük ihtimalle alıcam gibi görünüyor.
büyüklüğü hakkında bir bilginiz var mı peki.mesela benim eski motorum mondial 125 mt'nin aynısıydı.ona göre yorumlayacak olursanız duruşu, büyüklüğü nasıl motorun, veya zat150 ye göre.
benim ölçülerden anladığım kadarı ile zat150 den 4 5 cm kadar daha kısa, 125 mt den ise aynı şekilde biraz daha uzun ancak canlı görmediğim için tam birşey diyemiyorum tabii.
Büyüklük olarak Mt ile Zat arası diyebiliriz.. Zat daha geniş bi motor ve daha oturaklı... öğrendiğim kadarıyla da ZC ye göre yere daha yakın... ZC virajlarda ve kasislerde sorun yaşatmaz diye tahmin ediyorum... Kardeş motorun park lambalarını aç ve önden bir bak derim.... işte o zaman alırsın bu motoru bence süper bi dizayn... Mondial markasından çekinen çok insan var sonuçta bir sürü şikayet okuyoruz netten ama daha bir senelik bir firma ve gün geçtikçe de sorunlarını azaltıyor... yine de sen bilirsin... iyice bi araştır... web sitesi bu; www.mondialmotor.com.tr
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
29
bu fiyata güzel ben 151 rs aldım ufak tefek sorun çıkartsada götürüp getirir.bence al sonra değiştirirsin
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
cevaplarınız için teşekkür ediyorum.sanırım bir terslik olmaz ise bu motoru almaya karar verdim gibi.ama bu kadar güzel bir motorun halen bu kadar az kullanıcısının olması beni şaşırttı doğrusu.
umarım benim bilmediğim başka bir sorunu yoktur motorun.sadece çok yeni diye seyrek rastlanıyordur...
1151176029.jpg

1151952560.jpg

1151176052.jpg
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
127
Luxor şimdiden hayırlı uğurlu olsun dilerim....

Seninde dediğin gibi pek fazla alan olmamasını bende anlayamadım ama sanırım yakın zamanda birden patlama yaşayacak bu motor. Köşesinde durup keşfedilmeyi bekliyor....
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
bur-k@' Alıntı:
o egsoz galiba geri besleme yapıyor motora tabi ne kadar katkısı var orası tartışılır benzer motoru ben 2 ay önce gördüm ÇELİK (beş para etmez bir firma) motor getirmiş
http://www.celkan.com/jx150t-6.htm

açıkçası ben bu 2 motorun aynı motor olduğundan şüpheliyim.evet egzost kısmı çok benziyor ama ön cam olsun duruş karakteri olsun sele olsun gidon olsun çok farklı geldi bana.
çelik olan beş para etmez gibi geldi bana.yani demek istediğim motor beni zerre olsun çekmedi kendine.halbuki mondiale bakınca daha çok heyecan duyuyorum...
JX150T-6normal.jpg

1151176029.jpg


bilmiyorum yanılıyormuyum...
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
hojam sadece benzer dedim aynısı değil :) yanlış anlaşılmış :) dediklerine katılıyorum egsozu falan selesi falan aynı mondial daha alımlı duruyor ama celik motorunda extra cantaları var
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
bur-k@' Alıntı:
hojam sadece benzer dedim aynısı değil :) yanlış anlaşılmış :) dediklerine katılıyorum egsozu falan selesi falan aynı mondial daha alımlı duruyor ama celik motorunda extra cantaları var

rica ederim dostum. :)
ama seleye de dikkatli olarak bakarsan aynı değil.çeliğinki çok daha kalın.
çanta olayına gelince ben alınca arka çanta taktırmayı düşünüyorum çünkü hem artçı için çok rahat bir sırt dayanağı oluyor, hem de eşya taşımada sele altına mahkum kalmaktan kurtuluyorsun.
ilk başta hem arka hem yan taşıma çantası istiyordum ama çlik olandaki çantalar bence çok kötü çantalar, resmen vazgeçirdiler beni.şu an sadece irice bir arka çanta düşünüyorum.
sanırım güzel bir çantayı sirkecide 50-60 ytl gibi bir fiyata bulabilirim.ama motora nasıl takarım orasına bakıcaz artık.en arkadaki siyajh uzantı kısmı çanta için duruyor gibi ama görücez işte zamanı gelince...
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
valla çelik motor almayında ne alırsanız alın :) adamlar resmen çürük mal satıyor benm çelik marka motorum 4000 km de rektefe gördü :(
sana şimdiden hayırlısı olsun derim güle güle kullan ii geceler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlısı olsun kardeşim... inş beklentilerini karşılayan bi makina olur bu makina..

bence tarzı harika, kendine has karakterli bir cihaz, fakat üzerine oturup yol yapmadan pek bişe söylenemez, dikkatimi çeken lastikler, geniş ve bir okadar canta yakın yani ince lastik, buda viraj kabiliyetini + yönde etkiler gibime geliyor.. deneyimlerini paylaş bizlerle, çok merak ettim bu makinayı, senin sayende keşfettim bu şirin şeyi..

hayırlısı olsun tekrar, güle güle kullan... ...
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
96
:) soyle herkez bi kenara cekilsin:) .galiba bu sitede 150zc yi alan tek ve ilk arkadas benim:) .arkadaslar.ben motoru iki kisiyle ise gidebilmek icin aldim.iki kisiyle bile hizli ve serii.motoru guzel.montajlamada biraz kolaya kacmislar.ugrasmamislar yani alicaksaniz bi ona dikkat edersiniz. onun haricinde guzel bi motor. hatta 2200ytl,ye alinabilecek en guzel motor.benim 150zc den onceki motorumda mondial idi.mondialden ben memnunum arkadas.ewet cin mali,fakat.benim gibi 5000ytl,lik honda ve benzerlerini almayacak olan arkadaslar icin en ideali.ben mondiali tavsiye derim.isteyen istedigini sorabilir.150zc icin tabi.:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onderugur dostum fotoları bekliyoruz.... montajlamadaki kusurları biraz açarmısın, belki almak isteyen arkadaşlar bu hataları inceler ve kusursuz makina alırlar...

ha birde eğzozst sesi nasıl çıkıyor, amacı neymiş bu eğzostun, sadece görüntümü merak ediyorum... biliyorsan yazar mısın?


saygılar.. :rendeer:
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
96
hız gostergesenin etrafi ve motorun onundeki bazi sivri yerler birbirine gecmeli plastik.:silent: yani gorenler bilir cakmagin oldugu yer bıde oteki taraf.tam anlatamadik gerci ama gordugunuz zaman anlarsiniz:) .benim motordada bu kusurlar var fakat motoru kullanmaya baslayinca (bugun itibariyle tam bir hafta oldu ve 280 km,de) akliniza bile gelmiyor.gercekten cok guclu,hizli ve serii bir motoru var.iki kisiyle bile bir yokus cikiyor.20yle basladıgın yokusu 40la,50,yle bitiriyorum:cat: .(ise giderken devamli kullandigim yoldaki yokus.)yanii ben bu motordan memnunum arkadas:cat: ,insallah resimlerinide
ekleyecegim buraya.:cat:eksozla ilgilide hicbir fikrim yok.alirkende sormadim bu niye boyle diye.ama motorun sesini daha cok cikartiyor galiba.gazi verince vitesli motorlar gibi bagiriyor.sesi guzel yanii.
viizz,miizz etmiyor.motor sesi cikiyor.
bendende herkeze saygilar.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
onderugur' Alıntı:
hız gostergesenin etrafi ve motorun onundeki bazi sivri yerler birbirine gecmeli plastik.:silent: yani gorenler bilir cakmagin oldugu yer bıde oteki taraf.tam anlatamadik gerci ama gordugunuz zaman anlarsiniz:) .benim motordada bu kusurlar var fakat motoru kullanmaya baslayinca (bugun itibariyle tam bir hafta oldu ve 280 km,de) akliniza bile gelmiyor.gercekten cok guclu,hizli ve serii bir motoru var.iki kisiyle bile bir yokus cikiyor.20yle basladıgın yokusu 40la,50,yle bitiriyorum:cat: .(ise giderken devamli kullandigim yoldaki yokus.)yanii ben bu motordan memnunum arkadas:cat: ,insallah resimlerinide
ekleyecegim buraya.:cat:eksozla ilgilide hicbir fikrim yok.alirkende sormadim bu niye boyle diye.ama motorun sesini daha cok cikartiyor galiba.gazi verince vitesli motorlar gibi bagiriyor.sesi guzel yanii.
viizz,miizz etmiyor.motor sesi cikiyor.
bendende herkeze saygilar.

sevgili önder,
gerek özel mesajda verdiğin bilgiler için gerekse buraya yazdığın ayrıntılar için sana çok teşekkür ederim.sanırım ben bu motoru alıcam(2. kişi ben olcam heralde :) )
bahsettiğin montaj kusurları bizim halledebileceğimiz tipte yada serviste ufak bir müdahale ile halledilebilecek şeyler mi acaba?
benzin sarfiyatı konusundaki fikirlerini de söylermisin, çünkü bence bu motorun tek kusuru depo kapasitesinin yetersiz oluşu (6 lt)
son hız olarak kaça çıktın şu ana dek(rodajdasın biliyorum ama merak işte)
egzost sesinin tok olması da hoşuma gitti doğrusu.bu gibi motorlarda mumla aranan bir şey çünkü ve tam bana göre...
bu arada acil olarak motorunla resimlerini bekliyorum.resimleri yollarsan (mümkünse kilo ve boyda yaz :) ) büyüklüğü hakkında da iyi bir karar verebilirim sanırım.sabırsızlıkla resimlerini bekliyorum... :cat: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor rodajda olduğu için mak limit hıızını öğrenmek sanırım ii olmayacak..

ayrıca rodaj süresinde motor çok yakar, sanırım bu bilgiler ilerleyen zamanlarda daha ii ve net olarak ele ğececektir..

onderugur dostum bendede zat150 var, sana tavsiyem, nasıl geçicek 1500 km deme kmleri yavaş yavaş git, 1/4 gazla git, arasıra devirlen ama kısa süre yap bu iişi, çünkü motorun ilk 2000 km si o motorun ömrünü belirliyo..

yani bence daha basma, limitleri allah nasip ederse ileride görürsün... acele etme bence.. :rendeer: :cat:
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
96
slm.
ıste mondi 150zc.arkadaslar.bu motordan alacaklar icin kucuk bi aciklama. benim onceki motorum mondi50tt idi.ordan
150zc,ye gecis yaptim.dolayisiyla ister istemez otomatikman 150zc,yi 50tt ile kiyasliyorum.tabiiki dogal olarak 150zc herseyiyle ustun geliyor ve bana supeer gibi geliyor.buraya dikkat.bu sizi yaniltmasin.150zc,nin gercekte ne oldugunu en iyi bu gibi motorlari kullananlar bilir.yanii 150zc alicaksaniz bence 150zat ve benzerlerini kullanan bi arkadasla gidin.iyi inceleyin hatta mumkunse test surusu yapin.neticede cin mali bi motor.heralde hickimseninde sokaga atacak bir,iki milyari yoktur.netice itibariyle bana gore guzel motor.almak isteyenlerede hayirli ugurlu olsun derim.
http://img137.imageshack.us/my.php?image=dsc00019aw7.jpg.
http://img137.imageshack.us/my.php?image=dsc00023zt9.jpg
http://img137.imageshack.us/my.php?image=dsc00024fs3.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst