- Katılım
- 27 Mar 2006
- Mesajlar
- 664
Güzel de arkası tipsiz
:bounce: ::gleam:: ___İskenderunlu_KILIÇ___ ::gleam:: :bounce:
:bounce: ::gleam:: ___İskenderunlu_KILIÇ___ ::gleam:: :bounce:
WangLee' Alıntı:Gidon tarzı 150 RE, Pacific yada 150 zat la aynı... dizayn olarak RE ile hiç alakası yok... Mondial den başka birinde de bu dizayn yok... Geçenlerde bi arkadaş almış denedim.... bence seri bir motor, işçilik olarak ta iyi...
Almayı düşünen arkadaşlara en önemli tavsiyem km saatinin olduğu plastik kısımla ilgili; servisle konuştum montajı çok zor ve ön far kısmını sökmeden de yerine oturmuyor... bazı servisler çok iş olmasın diye far kısmını sökmeden takıyolarmış görüntü çok kötü oluyo.... buna dikkat etmek lazım...
Bence genel olarak bu paraya bu motor alınır.... Mondial diğer firmaların aksine gün geçtikçe büyüyen ve kalitesini arttıran bi firma...
Büyüklük olarak Mt ile Zat arası diyebiliriz.. Zat daha geniş bi motor ve daha oturaklı... öğrendiğim kadarıyla da ZC ye göre yere daha yakın... ZC virajlarda ve kasislerde sorun yaşatmaz diye tahmin ediyorum... Kardeş motorun park lambalarını aç ve önden bir bak derim.... işte o zaman alırsın bu motoru bence süper bi dizayn... Mondial markasından çekinen çok insan var sonuçta bir sürü şikayet okuyoruz netten ama daha bir senelik bir firma ve gün geçtikçe de sorunlarını azaltıyor... yine de sen bilirsin... iyice bi araştır... web sitesi bu; www.mondialmotor.com.trLuxor' Alıntı:cevabın için teşekkürler wanglee, ben açıkçası motoru beğendim ancak mondiale tam güvenemediğim için bazı kuşkularım vardı ama büyük ihtimalle alıcam gibi görünüyor.
büyüklüğü hakkında bir bilginiz var mı peki.mesela benim eski motorum mondial 125 mt'nin aynısıydı.ona göre yorumlayacak olursanız duruşu, büyüklüğü nasıl motorun, veya zat150 ye göre.
benim ölçülerden anladığım kadarı ile zat150 den 4 5 cm kadar daha kısa, 125 mt den ise aynı şekilde biraz daha uzun ancak canlı görmediğim için tam birşey diyemiyorum tabii.
bur-k@' Alıntı:o egsoz galiba geri besleme yapıyor motora tabi ne kadar katkısı var orası tartışılır benzer motoru ben 2 ay önce gördüm ÇELİK (beş para etmez bir firma) motor getirmiş
http://www.celkan.com/jx150t-6.htm
bur-k@' Alıntı:hojam sadece benzer dedim aynısı değilyanlış anlaşılmış
dediklerine katılıyorum egsozu falan selesi falan aynı mondial daha alımlı duruyor ama celik motorunda extra cantaları var
onderugur' Alıntı:hız gostergesenin etrafi ve motorun onundeki bazi sivri yerler birbirine gecmeli plastik.:silent: yani gorenler bilir cakmagin oldugu yer bıde oteki taraf.tam anlatamadik gerci ama gordugunuz zaman anlarsiniz.benim motordada bu kusurlar var fakat motoru kullanmaya baslayinca (bugun itibariyle tam bir hafta oldu ve 280 km,de) akliniza bile gelmiyor.gercekten cok guclu,hizli ve serii bir motoru var.iki kisiyle bile bir yokus cikiyor.20yle basladıgın yokusu 40la,50,yle bitiriyorum:cat: .(ise giderken devamli kullandigim yoldaki yokus.)yanii ben bu motordan memnunum arkadas:cat: ,insallah resimlerinide
ekleyecegim buraya.:cat:eksozla ilgilide hicbir fikrim yok.alirkende sormadim bu niye boyle diye.ama motorun sesini daha cok cikartiyor galiba.gazi verince vitesli motorlar gibi bagiriyor.sesi guzel yanii.
viizz,miizz etmiyor.motor sesi cikiyor.
bendende herkeze saygilar.