- Katılım
- 4 Tem 2009
- Mesajlar
- 311
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar.
Belli bir süre motor kullanıcısıyım. Sizlerden yardım bekliyorum ama sadece bilgisi olan arkadaşlar yanıtlarsa memnun olurum, lütfen bilgisi olmayan yorumda bulunmasın.
Kullandığım motor bir şekilde pert oldu (motor modeli veya nasıl olduğu hakkında sorular sormazsanız sevinirim). Bir daha 12000tl ye alacak nakitim olmadığı için istanbul şehrinde kullanabileceğim ve gerekirse bir kaç saat yolculuk yapabileceğim uygun fiyata bir motor olarak Mondial 150ZAT almayı düşünüyorum. İyi motorlar kadar olamayacağını biliyorum ama görüntü ve nakit olarak başka motor düşünmüyorum.
Kısaca;
Motor hakkında herşeyi öğrenmek istiyorum. A'dan Z'ye kadar herşeyini..
Forumlarda bu konu hakkında çok bilgi var ama çok fazla kafa karıştırıcı şekilde. İyidir diyen de olmuş kötü diyende, bilende yazmış bilmeyende..
Sizlerden ricam sadece bu motor hakkında yorumlar (bu motoru al bunu alma gibi yorumlar olmasın lütfen) ve bilgisi olmayanda lütfen kafa karıştırmasın. İyi diyenler ve kötü diyenler olacaktır. Buraya motorlarının iyi ve kötü yanlarının hepsiyle açıklayıcı yazarlarsa sevinirim. Ayrıyetten motoru iyi bilenler ve kullananlar açıklarlarsa makbule geçer.
Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim, herkese iyi günler..
Belli bir süre motor kullanıcısıyım. Sizlerden yardım bekliyorum ama sadece bilgisi olan arkadaşlar yanıtlarsa memnun olurum, lütfen bilgisi olmayan yorumda bulunmasın.
Kullandığım motor bir şekilde pert oldu (motor modeli veya nasıl olduğu hakkında sorular sormazsanız sevinirim). Bir daha 12000tl ye alacak nakitim olmadığı için istanbul şehrinde kullanabileceğim ve gerekirse bir kaç saat yolculuk yapabileceğim uygun fiyata bir motor olarak Mondial 150ZAT almayı düşünüyorum. İyi motorlar kadar olamayacağını biliyorum ama görüntü ve nakit olarak başka motor düşünmüyorum.
Kısaca;
Motor hakkında herşeyi öğrenmek istiyorum. A'dan Z'ye kadar herşeyini..
Forumlarda bu konu hakkında çok bilgi var ama çok fazla kafa karıştırıcı şekilde. İyidir diyen de olmuş kötü diyende, bilende yazmış bilmeyende..
Sizlerden ricam sadece bu motor hakkında yorumlar (bu motoru al bunu alma gibi yorumlar olmasın lütfen) ve bilgisi olmayanda lütfen kafa karıştırmasın. İyi diyenler ve kötü diyenler olacaktır. Buraya motorlarının iyi ve kötü yanlarının hepsiyle açıklayıcı yazarlarsa sevinirim. Ayrıyetten motoru iyi bilenler ve kullananlar açıklarlarsa makbule geçer.
Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim, herkese iyi günler..