- Katılım
- 7 Ağu 2007
- Mesajlar
- 2,758
bende satılağa çıkarmıştım asya almak için. satamadım, iyiki satamamışım diyorum 
ama bu dediklerinizi asya daha iyi yapar. çünkü cc farkı strok mesafesinden. piston çapları aynı. büyük ihtimalle motor blokları aynı fabrikadan çıkıyordur. daha fazla strok olunca daha düşük devirli kullanabilirsiniz. gücü aynı olur muhtemelen ama tork 1 - 2 nm kadar fark eder.
ama bu dediklerinizi asya daha iyi yapar. çünkü cc farkı strok mesafesinden. piston çapları aynı. büyük ihtimalle motor blokları aynı fabrikadan çıkıyordur. daha fazla strok olunca daha düşük devirli kullanabilirsiniz. gücü aynı olur muhtemelen ama tork 1 - 2 nm kadar fark eder.