Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
bende satılağa çıkarmıştım asya almak için. satamadım, iyiki satamamışım diyorum :)
ama bu dediklerinizi asya daha iyi yapar. çünkü cc farkı strok mesafesinden. piston çapları aynı. büyük ihtimalle motor blokları aynı fabrikadan çıkıyordur. daha fazla strok olunca daha düşük devirli kullanabilirsiniz. gücü aynı olur muhtemelen ama tork 1 - 2 nm kadar fark eder.
 
Katılım
13 Ağu 2012
Mesajlar
47
Aranıza yeni katıldım ve tüm postları okuyorum . 2011 Model Mondial Vulture 150 MR (150cc) Motor aldım 2nci el aldığımda daha 2100 Km de idi . Depoyu 69 Liraya fulledim sanırım 16Lt Kapasitesi var. Motoru evden işe - işten eve gelmek için aldım işin en acıklı tarafı depo kırmızıya dayandı ve toplamda 245 KM yapmışım hesaplarıma göre KM de 280 Kuruşa denk geliyor postları okudukça ağlayasım geliyor 10-13-15 kuruş nerde benimki nerde bugün tarihi ile motorun yağı - bujisi yenilendi servis motorda 50 gram yağ kalmadığını söyledi ve zinciri değişti . Bugünden sonra yakıt tüketimimde nasıl bir sonuç olur ? yani yağının -bujinin ve zincirin eski ve eksik olmasımı bu kadar yakıt tüketimi sağlıyordu ? Yoksa benim motorda büyük bir sıkıntımı var ? Eğer bilgilendirirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim . Bu arada Çok fazla agresif kullanmıyorum en fazla 90 KM Hız yapıyorum

Sen ibreye göre yakıtı bize anlattın. Bende de aynı motordan var aynı ibre. Ibre kırmızıya dayandığında deponun yarısı dolu oluyor emin ol. Fulle kullan bi daha fulle. Bu şekilde ölç. Bi de bu motorda agresif kullanımla normal kullanım arasında çok fazla fark oluyor.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bakacaz kardeşim. Fiyat kriterleri özellikleri falan uyarsa alırım. yoksa bi mcx versiyonunu deneyecem.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:18 ----------


Söylediğin motor bildiğin MR nin kırmızı versiyonu sadece cc fazla ayrica fiyatı 3420 tl mondial daha ucuz. Mondialin servis ağı yedek parcasi daha iyi dolayısıyla la pek mantıklı değil.

http://b1211.hizliresim.com/13/7/fq3xj.jpg

burda koyduğunuz motor resmi benim eski sattığım motor kırmızı hoş duruyor dimi.
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
64
ben olsam michelin takardım hem fiyatı uygun hemde arka lastik olarak görünüyor. ön arka lastik ayrımına dikkate almanı öneririm.arabalarda ayrım olmuyor ama motosiklette önemli bir unsur lastikler ona göre seçimini yaparsın.birde 120/80/16 daha güzel olmazmı motora.öne de 2.75/18 takarsın dişliyide 16 yap keyfine bak :)

Michelin aldım feyizoglundan, tarihleri iyi daha 1 yaşında, ön arka 290 a, performans inanılmaz farketti, artık güvenle viraj, güvenle frenaj. Tavsiye ederim, süs püs yerine lastik kesinlikle gereklilik.

Bu arada MR150 nin zincir bakla sayısını bilen varmı?
 

ahe

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
990
bendede vulture var caferacer yapıcam mazemeler hazır gidon sele lastikler egzoz hepsi hazır yavaş yavaş yapmaya başlıcam
 
Katılım
16 May 2014
Mesajlar
33
Arkadaşlar merhaba... Bu motoru alıp şehir içinde kullanmak istiyorum. Sıfırına cazip bir fiyat buldum.. Yakıt olarak beni üzer mi. Ankara'dayım. Malum yokuş falan çok.. Yardımcı olursanız sevinirim..
 
Katılım
20 Ağu 2013
Mesajlar
8
Mondial 150MR motosikletim var. Bakım yaptırdığımda ustaya boşta rolantide istop sorunu olduğunu söyledim. güya baktı etti ayar yaptı ama sorun devam ediyor. Kırmızı ışıkta dururken doğal olarak boşa alıyoruz. 3 beş saniye içinde stop ediyor. Kullanıcı arkadaşlardan böyle bi sorunla karşılaşan var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:00 ----------

Arkadaşım ben alalı 2 ay oldu. yakın 162 cc motor için makul 3 lt civarında şehir içi şehir dışı 2.5 civarı net ölçümlerimi yapınca tekrar yazarım. Şehir içi için ideal. Şehir dışı yorucu olabiliyor. tabi kişiden kişiye değişir.
 
Katılım
16 May 2014
Mesajlar
33
teşekkür ederim.. zaten şehir içi kullanmayı düşünüyorum.. 125 lik bir makine de düşünebilirim ama... kilo 85 boy 183... torku kuvvetli bir şey alayım diyorum... fiyatı en makul olan araçlardan biri de bu.. umarım sıkıntı yaşamam...
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
Mondial 150MR motosikletim var. Bakım yaptırdığımda ustaya boşta rolantide istop sorunu olduğunu söyledim. güya baktı etti ayar yaptı ama sorun devam ediyor. Kırmızı ışıkta dururken doğal olarak boşa alıyoruz. 3 beş saniye içinde stop ediyor. Kullanıcı arkadaşlardan böyle bi sorunla karşılaşan var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:00 ----------

Arkadaşım ben alalı 2 ay oldu. yakın 162 cc motor için makul 3 lt civarında şehir içi şehir dışı 2.5 civarı net ölçümlerimi yapınca tekrar yazarım. Şehir içi için ideal. Şehir dışı yorucu olabiliyor. tabi kişiden kişiye değişir.

Kardeşim hava ayarın dan oda olmazsa kesin subap ayarindandir benimde basima çok geldi hatta illallah ettirmişti.Ama kışın daha çok yaşıyor dum bu sorunu. Havalar sicak seninki büyük ihtimal subab ayarı bi baktir en iyisi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------

teşekkür ederim.. zaten şehir içi kullanmayı düşünüyorum.. 125 lik bir makine de düşünebilirim ama... kilo 85 boy 183... torku kuvvetli bir şey alayım diyorum... fiyatı en makul olan araçlardan biri de bu.. umarım sıkıntı yaşamam...

1.70 üzeri boyu olanlara tavsiye etmem kardeş. Mcx modeline yönetebilirsin. Kasası dışında birebir aynı zaten. Fiyatı cazipse ve sorun etmem diyorsan da kaçırma. Koltuğu nu degistikten sonrada uzun yol icin de ideal olabilir.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
368
Herkesin bayramı mübarek olsun.Başlangıç olarak iki aydır araştırıyorum, hala kafam karışık olsa da mr alacak gibiyim.Ama sıfır ve 2.El arasında kararsız kaldım.0 fiyatı şuan 3300 TL (Nakit), acaba bu fiyat yaz sonuna doğru düşer mi, veya 2015 modeller hangi dönemde çıkıyo bilen var mı onlar çıkınca düşer muhtemelen ? İkinci el alırsam da 2000-5000 km arasında temiz bi şey arıyorum 2700Tl falan verilir heralde.Yardımlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
5 Şub 2014
Mesajlar
25
seninde byramni kutlu olsn kades bnde vr skntı yasanacak makine değil. tork olarak seni memnun edecek buna inan .. tmz ikinci el tavsiye ederim. sfr alirsan rodajidr plakadr vs zmn para farki fln sen dusun artk ikinci el aldm sahibi geri sat diyo ..
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
10
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım Yarın motorun satışını alıcam 3 gündür beklemekten Çatladım :D alet edevat ne alayım Garajı tamirhane yapıcam yağ önerileriniz nelerdir (zincir. Motor)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst