Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Hava ayarını mı kıstılar acaba? Benim tahminim benzin yetmiyor 9.000'den sonra. :)

Şu an son hız ne durumda?

Kendim denediğim rampa aşağı 120 ye geldi ama sanki motor geri çekiliyor gibi 9000 sanki son devirmiş gibi oluyor ondan sonra denemedik ama durduğu yerde 10000 e geldi bilmiyorum kıstı heralde.Deneyince yazarız buraya ama arkadaşlar 130 lardan bahsediyor :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Benimde 9.000'i geçmiyor ve son hız max 125 civarı. (yokuş aşağı) :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inzell cuzi bir fiyata mondial 125 uag var tanıdıkta iş görür mü?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Fabirka verileri 115'tir.

+Arka tekerlek 16".



Hangi açıdan cengaver?
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
39
ya arkadaşlar motoru aldığımızda plaka işlemleri için kaç gün bekliyoruz aldığımız yer yapınca ? yada direk veriyolarmı moıtoru ???
 
Katılım
13 Nis 2011
Mesajlar
9
beyler benimkide geliyor galiba 1 hafta içinde aldıgımda bende ohh be aldım diye yazmak istiyorum .d bende vitesli motor kulanmadım nasıl atırcam debriyaj a bastıgımda gazı ne kadar vercem falan hiç bilmiyorum :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
ya arkadaşlar motoru aldığımızda plaka işlemleri için kaç gün bekliyoruz aldığımız yer yapınca ? yada direk veriyolarmı moıtoru ???
Muameleci ve bulunduğunuz ilçeye göre farklılık gösterebilir. Bende 1 hafta sürmüştü, uyuşuk bir adamdı.


@silentcity, vitesli otomobil kullanmasını biliyorsan bindiğin gibi kavrarsın.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
39
izmir de yaşıyorum 1 hafta ıcınde motoru alabiliyomusun yoksa ordamı kalıyor ?
 
Katılım
13 Nis 2011
Mesajlar
9
35onur bende izmirdeyim izmirden alıcam görüşürelim :) nerden alıyosun acaba ?


teşşekkür ederim inzell :) inzel galiba adın gökhandı facebookdan eklemiştim volkan akgün :) bi kaç mr 150 fotosu görürüm diye :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
35onur bende izmirdeyim izmirden alıcam görüşürelim :) nerden alıyosun acaba ?


teşşekkür ederim inzell :) inzel galiba adın gökhandı facebookdan eklemiştim volkan akgün :) bi kaç mr 150 fotosu görürüm diye :)

Hayır ben o değilim.


@cengaver29, pek bilmediğim bir motosiklet.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1) Ben kitapçığında belirtildiği üzere sentetik yağ kullanıyorum.
2) Bende mat siyah koruma demiri var, istersen fotoğraflarını çekip özelden göndereyim. Beğenirsen anlaşırız.
3) Arka tekeri büyüten arkadaş vardı, memnun kaldı galiba. İstediğin aksesuarlar için de motosikletçileri dolaş, bulursun bir şeyler.

Merhaba inzell. demir düz değil dimi ? motora doğru eğimli ? düz iken araçların arasından geçmede sıkıntı oluyor! fotoyu gönderebilir misin ?

Elcik koruma her motosiklet için aynı mıdır ? yoksa MR ye uyan başka model diye mi isteyeceğiz ?

Birde arka tekeri büyüten arkadaş burada mı ? Ankara da bulamadım ben ! tekeri aldığı yeri söylerse sipariş ettireyim diyecektim...
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
39
35onur bende izmirdeyim izmirden alıcam görüşürelim :) nerden alıyosun acaba ?

izmir çiğli denim kardeş önder ticaretten aldım motoru şimdi kontrole gitti servise;)


arkadaşlar motor mağazanın önünde duruyordu fakat ibreye baktığımda km si 3000 lerde falan dı acaba biri fln sürdüğündenmi yoksa ayarı falanmı bozuktur ?
 
Katılım
13 Nis 2011
Mesajlar
9
izmir çiğli denim kardeş önder ticaretten aldım motoru şimdi kontrole gitti servise;)


arkadaşlar motor mağazanın önünde duruyordu fakat ibreye baktığımda km si 3000 lerde falan dı acaba biri fln sürdüğündenmi yoksa ayarı falanmı bozuktur ?

Yok artık onur kardeş ben o motora bakıyordum durmadan son günlerde göremedim demekki sen almışın beni eklermisin veya facebook msn adresini telini falan ne varsa özel mesaj atarmsın nasıl aldıgın hakkında bilgi almak istiyorum :) yardımcı olursan çok sevinirim evka-5 de oturuyorum
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
155
Motor Derili,lastikler acaba dubleks mi yoksa şamriyelli mi?Maşallah,lastikler pek yakışmış.
Bir soru daha:Amortisörler gazlı mı yoksa yaylı mı?
Saygılar.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Amortisörleri yaylı. MC'nin gazlı, yalnız içi boşmuş. :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst