Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1) Merhaba arkadaşlar. Ankara dayım ve 1 aydır 150 MR kullanıcısıyım (800 km lik :). Yağ değişimi için bir sorum var ! 150 mc yada mr forumlarında mineralli yağ tavsiye eden bir arkadaş vardı. sizce yarı sentetik ile mineralli nin farkı var mı ? Siz ne ile değiştirdiniz ! memnun kaldığınız yağı yazabilir misiniz ?

2) Ankara da özel koruma demiri yapan var mı ? düz istemiyorum yana doğru eğimli yani motora doğru bir eğim yapılmış şekilde. 150 MC için olanını görmüştüm forumda.

3) 3.00-18 / 110/90-16 olan lastik boyutlarını birer numara büyüğü ile değiştirmek istiyorum; kaliteli Türk marka var mı? Elcik koruma, Jant a yapıştırılan parlayan-ışıldaklar ve aksesuar malzemeleri arıyorum. Ankara da veya internet sitesi olarak önerebileceğiniz yer var mı ?
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
39
abilerim motor ehliyeti kaç yasında alınıyor ben 1994 ocak 07 doğumluyum mondial 150 mr yi alcağım yerdeki yetkililer motor ehliyeti 18 yasında alınıyor diyince babamda vazgeçti almaktan ehliyetini alınca alırsın dedı. ben 17 yasına girilince alınıyor diye biliyordum :S ama 18 miş acaba yetkililermi yanıldı aranıza bilen biri varsa gerçeğini söyleyebilirmi kafam karıştı kimisi 18 kimisi 17 diyor
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
17'yi tamamlaman gerekiyor.


1) Merhaba arkadaşlar. Ankara dayım ve 1 aydır 150 MR kullanıcısıyım (800 km lik :). Yağ değişimi için bir sorum var ! 150 mc yada mr forumlarında mineralli yağ tavsiye eden bir arkadaş vardı. sizce yarı sentetik ile mineralli nin farkı var mı ? Siz ne ile değiştirdiniz ! memnun kaldığınız yağı yazabilir misiniz ?

2) Ankara da özel koruma demiri yapan var mı ? düz istemiyorum yana doğru eğimli yani motora doğru bir eğim yapılmış şekilde. 150 MC için olanını görmüştüm forumda.

3) 3.00-18 / 110/90-16 olan lastik boyutlarını birer numara büyüğü ile değiştirmek istiyorum; kaliteli Türk marka var mı? Elcik koruma, Jant a yapıştırılan parlayan-ışıldaklar ve aksesuar malzemeleri arıyorum. Ankara da veya internet sitesi olarak önerebileceğiniz yer var mı ?
1) Ben kitapçığında belirtildiği üzere sentetik yağ kullanıyorum.

2) Bende mat siyah koruma demiri var, istersen fotoğraflarını çekip özelden göndereyim. Beğenirsen anlaşırız.

3) Arka tekeri büyüten arkadaş vardı, memnun kaldı galiba. İstediğin aksesuarlar için de motosikletçileri dolaş, bulursun bir şeyler.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Burda bir arkadaş var kendisinde mr var 600 km lerde daha motor 110 u geçmiyor motorun devri 8000 de kalıyor ve çok fazla yakıyor muş.Yardımlarınızı bekliyoruz.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
motor bence en erken 4bin km bakımından sonra gerçek randımanına kavuşur ama ozamanda 120 yapar şimdi 110sa fark oldur
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Motoru bugün bende kullandım motor 9000 de kesiciye giriyor sizce normal mi ? Motor geri teper gibi oluyor 120 gördüm ama tepiyor gibi.Sizin mr ler redline a kacda giriyor ?

Bunuda biz çekdik.


[YT]-a1AF95Z5n0[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2011
Mesajlar
9
beyler bir sürü youtubede araştırdım ama video bulamadım yokmu böle doyasıya izleyecegimiz mr 150 vidyosu :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Redlinea girmiyorki bu motor ya da gösterge paneli yalan. :mrgreen:


uniqe naptınız MR'a öyle. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
24
hız yükseltmek isteyen arkadaşlara kendim uyguladıgım değişiklikler ile yardımcı olabilirim. 150 mr ile net 140 km/h + görmek isteyenler arka jantı 18 ile değiştirsinler ve ön dişliyide 16 no taksınlar bu motor o zaman uzadıkça uzuyor hemde 7500 devirde 140 görmek şartıyla...... ben deneme amaçlı bu değişiklik ile birkaçgün kullandım. jantı emanet aldım test amaçlı şu an orjinalinde yine ...
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
İnzell sorma mr kullandım gerçekten gidişi falan çok güzel :) Ama motor 9000 devirde redline a giriyordu götürdük servise adam 2 hava ayarını kurcaladı şimdi kırmızıya kadar geliyor :) Birde ön disk fren kilitlemiyor sizinkilerde öyle mi ? Yani motor 9000 devirin üstüne çıkmıyordu :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Yanılmıyorsam benim motor da 9.000'i geçmiyor. Ön fren çok iyi tutunduğu bir zeminde düşük hızlar hariç kitlemiyor. Zaten işin mantığı odur, düşük hızlarda kitler.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
39
ohh be alıyorum yarın motorumu :D:d arkadaşlar bu motoru nasıl çalıştırcaz :d hiç bir bilgim yok biriniz bilgilendirirse çok iyi olur daha önce vitesli sürmedim
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Vites boştayken marşa bas çalışır, yan ayak da kapalı konumda olsun. Hem kitapçığında detaylıca yazar bunlar. Soğukken/sıcakken nasıl çalıştırılır diye.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Yanılmıyorsam benim motor da 9.000'i geçmiyor. Ön fren çok iyi tutunduğu bir zeminde düşük hızlar hariç kitlemiyor. Zaten işin mantığı odur, düşük hızlarda kitler.

Benim ybr ye bindi kitliyo ön istediğin hızda hemde ama sıkıntı yaratır :) Panikle falan kitlesen küt yerdesin.Ayrıca mr de 9000 geçmiyordu şimdi geçiyor ? Redline 10000 e doru geldi :p
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Hava ayarını mı kıstılar acaba? Benim tahminim benzin yetmiyor 9.000'den sonra. :)

Şu an son hız ne durumda?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst