- Katılım
- 15 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1) Merhaba arkadaşlar. Ankara dayım ve 1 aydır 150 MR kullanıcısıyım (800 km lik
. Yağ değişimi için bir sorum var ! 150 mc yada mr forumlarında mineralli yağ tavsiye eden bir arkadaş vardı. sizce yarı sentetik ile mineralli nin farkı var mı ? Siz ne ile değiştirdiniz ! memnun kaldığınız yağı yazabilir misiniz ?
2) Ankara da özel koruma demiri yapan var mı ? düz istemiyorum yana doğru eğimli yani motora doğru bir eğim yapılmış şekilde. 150 MC için olanını görmüştüm forumda.
3) 3.00-18 / 110/90-16 olan lastik boyutlarını birer numara büyüğü ile değiştirmek istiyorum; kaliteli Türk marka var mı? Elcik koruma, Jant a yapıştırılan parlayan-ışıldaklar ve aksesuar malzemeleri arıyorum. Ankara da veya internet sitesi olarak önerebileceğiniz yer var mı ?
2) Ankara da özel koruma demiri yapan var mı ? düz istemiyorum yana doğru eğimli yani motora doğru bir eğim yapılmış şekilde. 150 MC için olanını görmüştüm forumda.
3) 3.00-18 / 110/90-16 olan lastik boyutlarını birer numara büyüğü ile değiştirmek istiyorum; kaliteli Türk marka var mı? Elcik koruma, Jant a yapıştırılan parlayan-ışıldaklar ve aksesuar malzemeleri arıyorum. Ankara da veya internet sitesi olarak önerebileceğiniz yer var mı ?