Mondial 150 ZC Almak İstiyorum!

Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
13
Arkadaşlar İlk Önce Bana Kızmayın Lütfen Neden Açılmış Konuyu Bidaa Açıyosun Diye ama aradığım Sorulara Cevap Bulamadım
Şimdi; ben mondial 150 zc ye taktım kafayı görünüşü Super amabazı kafama takılanlar oldu mesela bnm ailem başka şehirde yaşıyor.. (250 Km) ben buraya bu motorla gidebilirmiyim (3-4 Defa Mola verme Şartıyla) ama 250 km gitcem dediysem herzaman deeil Bindebir yani.. birde bn motoru öle çok hor kulanmam çok iyi baqarım elimden geldiğince... birde çok benzin yakarmı yani 100 km de kaç Lt Benzin Yakar ... Şimdiden Allah Razı Olsun..;)
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Arkadaşlar İlk Önce Bana Kızmayın Lütfen Neden Açılmış Konuyu Bidaa Açıyosun Diye ama aradığım Sorulara Cevap Bulamadım
Şimdi; ben mondial 150 zc ye taktım kafayı görünüşü Super amabazı kafama takılanlar oldu mesela bnm ailem başka şehirde yaşıyor.. (250 Km) ben buraya bu motorla gidebilirmiyim (3-4 Defa Mola verme Şartıyla) ama 250 km gitcem dediysem herzaman deeil Bindebir yani.. birde bn motoru öle çok hor kulanmam çok iyi baqarım elimden geldiğince... birde çok benzin yakarmı yani 100 km de kaç Lt Benzin Yakar ... Şimdiden Allah Razı Olsun..;)

Mondialin gösterişli seri kiracının motoruda 150 zc yakıt düşük diyor bende kullandım çokta seri motor biraz yüksek olduğu için rüzgardan cok etkileniyor 80 den sonra kendinizi kaybediyorsunuz zaten :queen: 6000km de devam ediyo alet sadece lastik patlamıştı öyle biliyorum.

Tahminimce Şehir içi 100/4 yakar
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
az yakar az kaçar şekil motordur modifiyeye yatkındır beklentilerin az sa al hayrını gör ama çok bişi bekleme motordan mahhalle motoru olarak süper şehir içi kullanıcaksan al derim..
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
13
Teşekkür Ederim ... Sizin Tavsiyelerinizi Alabilirmiyim? Mondial den başka ... (tipi Benzeyen Olursa Sevinirim)
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
4
aynı sorular benim kafamda da var arkadaşım bende 150zc almayı düşünüyorum ama bende arada bir 250 km yollar yapmak istiyorum çok hızlı gitmesi şart değil benm için. gider mi bilmem ama???...model olarak benzeyen fakat biraz pahalı olan kanuni storm var bide ona bak istersen...
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
13
bi sorum daha olacak 150 zc nin dış kaplaması plastik mi yoksa demir mi?
 

son

Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
63
hiç de tuzlu sayılabılcek bir durumu yok!!
gir sitesıne bak
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
dışı plastik çoğu yeri plastik :) 2000 ytl civarı fiyatı zaten birazdaha sık dişini cbf 150 al derim bende cbf alıcam kısmet olursa bu yaz:)
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
Arkadaşlar İlk Önce Bana Kızmayın Lütfen Neden Açılmış Konuyu Bidaa Açıyosun Diye ama aradığım Sorulara Cevap Bulamadım
Şimdi; ben mondial 150 zc ye taktım kafayı görünüşü Super amabazı kafama takılanlar oldu mesela bnm ailem başka şehirde yaşıyor.. (250 Km) ben buraya bu motorla gidebilirmiyim (3-4 Defa Mola verme Şartıyla) ama 250 km gitcem dediysem herzaman deeil Bindebir yani.. birde bn motoru öle çok hor kulanmam çok iyi baqarım elimden geldiğince... birde çok benzin yakarmı yani 100 km de kaç Lt Benzin Yakar ... Şimdiden Allah Razı Olsun..;)

Arkadaşım sana şöyle söyleyeyim hangi motor olursa olsun, iyi yada kötü bakımlarını eksik etmezsen, temiz bakarsan mobiletle bile gidersin o yolu. ZC ye gelince ben de ZC var memnun musun? diye sorarsan memnunum. Çünkü bu kadar düşük bir fiyata bu kadar gösterişli ve işini görecek bir motor yok bence. Benim ki şu an 2500 de. Benim günde 150 km den fazla yol yaptığım oluyor. Fiyatına göre çok iyi bir motor. Ama dediğim gibi bakımlarını eksik etme 250 değil 500 bile yaparsın. Şahsen ben yazın egeye gitmeyi düşünüyorum.

bi sorum daha olacak 150 zc nin dış kaplaması plastik mi yoksa demir mi?

Plastik.. Çin motorlarında kaportası demir olan yok sanıyorum..
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
229
Tip Olarak Farklı ama özellik Olarak Aynı Bi Motor Var Oda Mondialin 150RE dir.
Feyizoğlunda 1,980 tl ye Satılıyor.Bu Tip Motorların En Sevdiğim Yanı Devir Göstergesi Ve Akü Göstergesi Olması. Sabit Devirde Kullanırsan 100 Km De 2,8-3,2 lt Şehir İçinde İse 100 Kmde 3,5lt i Geçer.

[Not: Bide Kanuni Storm 150 Ye Bakmanı Tavisiye Ederim ]
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
90 95 bende görüyordum ama motor acayip zorlanıyor normal düz yolda 85 i geçemiyor hele bide sıfır sa 3 ay gaza basamassın ki
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
olaya farklı yaklaşacağım...

eğer uzun yol yapılacaksa,rahatınada düşkünsen zat 150 tavsiye ederim...

yinede aklında bulunsun... farklı bir modeldir...

ben şehir içindede devamlı kullanıyorum,fazlasıyla memnunum...
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
13
ya forumlarda araştırdımda cevap bulamadım bu motorun frenleri güzel değilmiş diyorlar kullanan arkadaş bilgilendirse sevinirim... bide motor fazla yükü kaldırmazmış falan diyorlar
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
229
Zat 150 Yi Bende Önericektim Bizim Komşuda Var Arada Bende Kullanıorum.Rahat Olmasına Rahat Fakat Arada 1000tl Fiyat Farkı Var O Yüzden Ben Söylemedim.Yoksa 150 Zat Güzel Scooter.
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
ne yalan söyliyim ZC almasaydım ZAT alırdım rahat ve buyuk motor ama para yetmedi fiyat farkı var..
 

son

Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
63
olaya farklı yaklaşacağım...

eğer uzun yol yapılacaksa,rahatınada düşkünsen zat 150 tavsiye ederim...

yinede aklında bulunsun... farklı bir modeldir...

ben şehir içindede devamlı kullanıyorum,fazlasıyla memnunum...

aradakı farkı ödeyecekse zat mantıklı bir seçim olmaz..
bu zc görunum fiyat v performans olarak mantıklı oldugu ıcın tercıh edılır

istenılen fiyat zat ıcın abartı!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst