- Katılım
- 8 Ağu 2013
- Mesajlar
- 16
haklısında bende 3 adet soket vardı boşta olan diğer iki soket ayak sivici tarafında bir diğeri pompa tarfında ayak sivici olan taraftakilerde elektrik yoktu diğerinde kontak acılınca vardı bende o diye tahmin ettim ama haklı olabilirsin cünkü bu sabah calıştırdığımda yüksek devirde olması kerekli ydi değilmi ama benim motor devrinde calışıp ısınana kadar hiç bir farklılık yoktu sanırım diren üzerinden gelen değil ama onu nasıl cözücem cok fazla kaplo drencden gelende dahil hepsi bir birine bantlı jilkeye gelen soket bu direncden gelenmi olucak bilginiz varsa acıklarsanız sevinirim daha grenaşları toplamadım hemen inceleyim birde cok soğuk bir hava yok bu aralar acaba ondanmı hisetmedim ben devir sesiniMerhaba arkadaşım sorunun jigleden olduğunu bulmana sevindim, anladığım kadarıyla jigleyi başka sokete taktım demişsin bildiğim kadarıyla jikle nin bağlandığı soket enerjisini "NTC veya PTC" tarzı bir direnç üzerinden alıyor ki motor soğukken devreye girsin, başka bir sokete bağlarsan bu olayı iptal etmiş olmazmısın?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------
sizin motorlarınızda jikle soketi hanki sokete takılı ne tarafta ve ne renk soket
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------







