Merhaba arkadaşlar,
Bugün motorla ışıklarda beklerken gözümün tesadüfen akü şarj ibresine takıldı ve bir bakarımki en üst seviyeye gelmiş. Hemen uzun farları açtım (motorum sıfırken başıma geldiğinde yapmıştım). Şarj eski seviyesine döndü sonra farları kapadığımda bir anormal durum görünmüyordu eve geri gelene kadar.
Anlaşılan yakın tarihte konjektör arızası oluşacak motorumda

r: Geldiğimde konjektörün olduğu bölgeyi açtım gözle görünen bir durum varmı diye açtım. Çünkü motorum daha 400 küsür kilometrede iken böyle bir arıza ile serviste garantiden değişmişti bildiğiniz konjektör çatlamış idi. Neyse görünürde birşey yoktu

Birde bağlantılarda oksitlenme oturmama gibi bir varmı diye kontrol edeyim ve ne göreyim :sunny:
Normalde 3 soket olmalıydı biri sarı kabloların olduğu soket (3pin), diğeri kasilerek bağlandığı kabloların soketi olmalıydı (4pin-1'i eksik) ve bu 4pin sokete paralel bağlı 3pin li şarj akımını kesmeye yarayacak röle olmalıydı ama sadece görüntü bu kadar :jocolor:
Demin bahsettiğim kesik kablolarda 4. pinde olması gereken kablo ise boşta bırakılmış (Bunu yapan servise bol bol saydırdım

)
Markası da bu imiş.
Gelelim sadede Mondial'in servisleri berbat ötesi ben ilk etaplarlar açıkçası çömez iken
ÇİROZOĞLU Motorsiklete gittim lanet olsun gene yaptıkları pisliği düzeltmek uğraştıracak (Kesip attıkları soketi bulmalıyım, orjinal konjektör almalıyım, akım kesici röle almalıyım vs derken:santa

.
Özellikle firma ismi verdim (ilk defa), ya arkadaş dala vere ile adamlar iş yapıyor sinirlerim tepeme geliyo nerdende gitmişim çömezken hep diye

r:
Neyse arkadaşlar, yakın tarihte bu olayı düzeltir ve paylaşırım burda gene.
Herkese kazasız belasız sürüşler..