kardeşim bu jikle motosikletin neresinde? nasıl bu parçayı sökebilirim yardımcı olabilirmisin ?
karbüratörün üzerinde, kırmızı ile çevrili yerde
http://img594.imageshack.us/img594/9348/kkkimg1878.jpg
teşekkürler runemagick bu parçaya kolay bir şekilde ulaşıp sökebilirmiyim? sökmemin nedeni ise motor kendi kendine okadar çok açıyorki rolantiyi, freni bıraktıgımda kendı kendıne gidiyor frene basılı tuttugum zamanda ise gidemedigi için felaket şekilde titriyor.. bu arızanın sebebini jikle olarak düşündüm acaba doğrumudur? arıza başka biyerdede olabilirmi? aklıma gelmişken söyliyim sıfır karbüratör takılalı 750 km oldu.
jikleyi tutan 2 vida var, karbüratörü sökmeden çıkarabilirsin yani ama çıkarırken dikkat iç tarafta bir yay ve birkaç parça daha var. ayrıca birde jiklenin elektrik kablosu var, onuda çıkardınmı tamamdır. ama yinede sorunun jikleden olduğunu sanmıyorum, rölanti ayarın+hava ayarından olduğunu sanıyorum.