Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
2
S A HERKESE MERHABA
BEN EMRAH
FORUM A YENI KAYIT OLDUM
TRABZONDA YASIYORUM K MARAS DA UNI OKUYORUM
2008 MODEL 150 ZAT KULLANIYORUM
ZAT HAYRANIYIM
SIMDILIK HEPSI BU :)
TESEKKURLER...
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
2
Slm arkadaşlar kendime zat almayı düşünüyorum motorun (+) veya (-) lerini sölerseniz sevinirim.
 
Katılım
29 Ara 2011
Mesajlar
1
Sa beyler 150 zat almayı düşünüyorum ama bunu koyde dag yoları gıbı rampalı yollarda kullanıcam 150 zat o yollara gidermi veya bana hangı motoru onerirsiniz hem yakıt yonunden ıyı olcak hemde ıkı kışıyı rahatlıkla götürebilecek bır motor ? Yardım larını zı beklıyorum...
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
2
a.s motor yere çok alçak 2 kişilik sürüşlerde kasistlerde altı sürtüy köy yoluna uygun değildir bence ama şehir içi sürüşlerde çok çok sağlam motor
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
81
PARÇALARI ÇOK UCUZ VE HERZAMAN BULUNABILIYOR BU ÇOK ÖENMLİ BENİM İÇİN.. TEMİZ BİR MAKİNA BULUP ALIRSAN VE ONA GÜZEL BAKARSAN SENİ ASLA ÜZMEZ.. ÇOK RAHATTIR HAVA SOGUTMALI OLMASAYDI MAKİNA 200 KM LİK BİR YOLDA YORGUNLUKTAN MOLA VERME İHTİYACI DUYMAZSIN.. SADECE MAKİNA DİNLENSİN DİYE MOLA VERİRSİN.. BU MOTORUN KÖTÜ YANI HAVA FİLİTRESİNİN ARKADA OLMASI!! TOPRAK YOLDA ARKA LASTİKTEN KALKAN TOZ DİREK HAVA FİLTRENE GİRİYOR BU YÜZDEN YAG YAKMAYA BAŞLIYOR. TOZLU YOLLARDA KULLANMAM BEN DERSEN SIKINTI YOK.. TOPRAK YOL DERKEN KISA MESAFELER İÇİN DEGİL KÖY YOLLARI TARLALAR V.B. YERLER İÇİN SÖYLÜYORUM. ŞASESİ BİR ÇOK MOTORLA KIYASLANAMAZ BİLE..
 
Katılım
20 Ocak 2012
Mesajlar
2
Merhaba arkadaslar. Agustos 2011 den berı zat kullanıyorum. Ilk motorum ve ben oldukca memnunum. Oldukça konforlu bır motor. Zorlamadığınız taktirde fiyatına gore kesınlıkle alınabılecek bır makına. bu arada forumların tamamını okudum ancak eskı kullanıcılar pek aktıf degıl sanırım. umarım tekrar katılırlar forumada engın deneyımlerınden daha fazla faydalana bılırız.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ben bu motoru üzerinde 3 tane eşek kadar adam, dik sayılabilecek bir yokuşu rahatça çıkarken gördüm, önünde saygıyla eğiliyorum. Keşke üretimi hala devam etseydi.
 
Katılım
20 Ocak 2012
Mesajlar
2
Merhaba arkadaslar. Motorumla seyır halındeyken garip sesler gelıyor bırseyler çarpıyor ıle surtuyorlar arası ama ara ara. Fakındayım garıp bır tarıf oldugunun ( :) ) ancak nereden gelebılır bu tur sesler? Not: Boşta calısırken bu sesler yok.
 
Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
10
ii geceler millet bir akıl danışıcam motora park halindeyken bir araç çarpıp düşürdü moorda kaldırıma düştü ve sol tarafı çizildi çamurluğu arka tarafı ufak tefek çizgilerle doldu motor beyazdı bu sölediğim sıyrıklar siyah tabii yani görüntü keyfimi bozuyıo motoru sıfır almıştım 7-8 ay önce neyse adam tut bir tutanak altına imzamı atayım trafik sigortası karşılasın cebimden bişey çıkmasın dedi ok dedim servise götürdüm eksper buna onay vermez dedi gerisin gerisiye döndüm boyamayada 260 tl istiyo işçilik dahil yani o parayı almam zor .sigorta böyle bişeyi nasıl karşılamaz başına böyle bişey gelen var mı bir yadımcı olsun ;)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
198
dostum bunun bırcok nedenı olabılır varyatörün içindeki bılyelerden olabılır egzozun percınlerı dusmus olabılır bunlara bak ıstersen
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
kardeşim bu jikle motosikletin neresinde? nasıl bu parçayı sökebilirim yardımcı olabilirmisin ?

karbüratörün üzerinde, kırmızı ile çevrili yerde

kkkimg1878.jpg
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
81
karbüratörün üzerinde, kırmızı ile çevrili yerde

http://img594.imageshack.us/img594/9348/kkkimg1878.jpg

teşekkürler runemagick bu parçaya kolay bir şekilde ulaşıp sökebilirmiyim? sökmemin nedeni ise motor kendi kendine okadar çok açıyorki rolantiyi, freni bıraktıgımda kendı kendıne gidiyor frene basılı tuttugum zamanda ise gidemedigi için felaket şekilde titriyor.. bu arızanın sebebini jikle olarak düşündüm acaba doğrumudur? arıza başka biyerdede olabilirmi? aklıma gelmişken söyliyim sıfır karbüratör takılalı 750 km oldu.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
teşekkürler runemagick bu parçaya kolay bir şekilde ulaşıp sökebilirmiyim? sökmemin nedeni ise motor kendi kendine okadar çok açıyorki rolantiyi, freni bıraktıgımda kendı kendıne gidiyor frene basılı tuttugum zamanda ise gidemedigi için felaket şekilde titriyor.. bu arızanın sebebini jikle olarak düşündüm acaba doğrumudur? arıza başka biyerdede olabilirmi? aklıma gelmişken söyliyim sıfır karbüratör takılalı 750 km oldu.

jikleyi tutan 2 vida var, karbüratörü sökmeden çıkarabilirsin yani ama çıkarırken dikkat iç tarafta bir yay ve birkaç parça daha var. ayrıca birde jiklenin elektrik kablosu var, onuda çıkardınmı tamamdır. ama yinede sorunun jikleden olduğunu sanmıyorum, rölanti ayarın+hava ayarından olduğunu sanıyorum.
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
81
jikleyi tutan 2 vida var, karbüratörü sökmeden çıkarabilirsin yani ama çıkarırken dikkat iç tarafta bir yay ve birkaç parça daha var. ayrıca birde jiklenin elektrik kablosu var, onuda çıkardınmı tamamdır. ama yinede sorunun jikleden olduğunu sanmıyorum, rölanti ayarın+hava ayarından olduğunu sanıyorum.

bu bahsettiğim sorun arasıra oluyor, sürekli bu şekilde değil. bir sayfa önceki resimlerde jikle diye gösterilen parcayla bu sizin gösterdiginiz parça aynı degil sanırım. dün aksam yan kapagı acıp fenerle baktım sizin gösterdiginiz yerde kablo degil bi boru var benzin borusuna benziyo jikle galiba öbür tarafta
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
10
ewttttttttt bizim havalarımız geliyor sonundaaa hadi gazamız mübarek olsun arkadaşlar keyifli kazasız belasız sürüşler........
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
21
Ya beyler vermeyin insanlara şu gazı ne zatı ne iyisi bunlar motor değil teneke... Nerde parçası ucuz kim demiş ?? Bir benzin pompası 557 tl varmi bundan bilginiz en pahalı grenaj bu motorda hondadan yamahadan pahalı bırakın insanları yanlış yönlendirmeyin vibrasyonun kıralı var bu motorda kalkarken titrer hergün bir bisey gelir basına... Aldınız bindiniz bari alacak olanların günahına girmeyin evlerden uzak Dursun bu aletler... O paranin üzerine koyun gidin 70 80.000 binde cbf tvs ybr alın bunun kadar uzerse bundan pahalı parça çıkarsa adam değilim... Aldım bindim sattım binmeyin bunlara binmeyin yürüyen tabut bunlar...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
Ben yıllardır ZAT kullanıyorum şikayetim yok. Karbüratör ve benzin pompası HS nin kini taktırdım. Sürüş rahatlığı mükemmel, artçı içinde çok rahat.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst