Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
bir kaç kez sevpadan fiyat aldım fiyatları pahalı gibi geldi.geçen gün yolda kaldım,motoru en yakın nautilus avmnin karşısındaki kanuni servisine götürdüm.adamlar bobin değişecek dediler.bende motoru bıraktım aksam alacagımı söyledim.aksam gittiğimde bobinin soketinin çıktığını söylediler değişmesine gerek yokmuş,3 5 at yeter dediler.. yani isteseler bobinin parasını alabilirlerdi.bide efendi adamlara benziolardı,bakım için tekrar oraya götürmeyi planlıyorum o yüzden bir fiyat araştırması yapayım dedim..bu arada o servisi tanıyan bilen varmı (""bay motor"") ??

sevpanın fiyatları gerçektende pahalı ama güvenilir olduğunu düşünerek ve evime de uzak olmasına rağmen hep oraya gidiyodum ama son yaptıklarından sonra sokağından geçmedim, kimseyede tavsiye etmem.
bu gittiğin yer ise dürüst birine benziyor, yoksa çok rahat alırlardı paranı.
tulgacan da büyük ihtimal nurdoğan ustayı tavsiye edicek, bende oraya gidiyorum. ki ben niye bu kadar zaman nurdoğan ustaya değilde ismet ustaya gittim anlamıyorum. 3 kat fiyat farkı var hemde nurdoğan usta daha iyi yapıyor. misal tüm zatların problemi olan arka fren tutmaması, sürekli boşalması artık yok bende. 2 aydır arka frenin vidasını 1 milim sıkmış değilim. vsvs. kısacası iyidir, tavsiye ederim.


merhaba arkadaşlar ben bişey sormak istiyorum, benim zat 2250 km oldu, rodaj olayı tamamlanmışmıdır sizce birde 80 km hızı geçince motor yağ kaçırıyor biyerden 80 i geçmessem bi problem yok bilgi verirseniz sevinirim

rodajın tamamlanmış olması lazım, artık normal bi şekilde kullanki motorun performansı düşmesin.
yağ kaçırması ise yüksek devirde ısınan yağın incelmesi ile alakalı olabilir. kısa vadede bir numara kalın yağ konularak çözülebilir ama en sağlıklısı keçe conta filan baktırmak.
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
yağ kaçırma olayı bendede var kampananın alttarafı falan yağ olmuş serviis keçelerden dedi fazlada kaçırmıyor birşey olmaz bi ara gelirsin yaparız dedi o ara yağıda değiştirteyim ozaman
 
Katılım
5 Kas 2010
Mesajlar
22
teşekkürler, ben bakım için hep ismet ustaya gittim fiyat konusunda öyle çok uçuk rakkamlar almadı benden ama işçiliğini bilemem , herkez nurdoğan ustayı tavsiye ediyosa bende artık ona gidiyim, enazından bu yağ kaçırma işi için birde arka firen bir türlü ayar tutmuyor balataları yeni değiştirmeme rağmen bitti somunu sıkacak mesafe kalmadı artık, nurdoğan ustaya nasıl ulaşabilirim
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
755
ismi aklımda bay motor diye kalmış:) içerenköyde oturuyorum.farketmez ümraniyeyede gelirim yani.nereyi önerirsin?

Yan Nurdoğan Ümraniye yetkili servisi olduğu için onu önerende olur önermeyende. Ben mahallemdeki motorcumu önerecektim.

Lakin bu işler için en iyi adres ya yetkili servistir yada mahallende sana en yakın motorcuyla ahbaplık kurmaktır.

Sana en yakın motorcu ile samimileşirsen senin kãrına olacaktır..

Yinede yok ben tavsiye olsunda ümraniye ye de gelirim dersen benim mahalle motorcumu tavsiye ederim..:cat:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
17
Nasip olursa yarın bir 150zat'a bakacaz ve iyi bir ustaya göstermek istiyorum. Nurdoğan usta diye birisinden bashetmişsiniz acaba bu ustanın açık adresini ve telefonunu alabilir miyim? Ben İçerenköyde oturuyorum.

Ayrıca motoru aldıktan sonra tam bir bakıma sokup, bujileri, hortumları, fren tellerini, lastikleri vs değiştirmek istiyorum. Ayrıca şanjuman yağını katkılı ile değiştirip motor yağını da değiştirip bor katkısı kullanmayı düşünüyorum siz bu konuda ne dersiniz. Ayrıca değiştirmemi tavsiye ettiğiniz parçalar da var mı? ve bütün bunları yaptırabileceğim güvenilir bir servis/usta nerede vardır.
 
Katılım
23 Haz 2010
Mesajlar
13
motorun kayışını değiştirmeni tavşiye ederim
balataları kontrol ettir ustaya defransiyelinin oralardaki bilyaları kontrol ettir kardeş
 
Katılım
19 Ocak 2011
Mesajlar
2
Arkadaşlar ben motoru alalı 1 yılı geçti.
Sizlere sormak istediğim, egzos muayenesi ile ilgili. Yani egzos muayenesi yaptırıyormuyuz nasıl oluyor. Bilgilendirirmisiniz?
Teşekkürler.
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
İridyum buji, iridyum oluşu nedeni ile daha güzel akım verip daha iyi çakmaz mı? Bobinin daha güçlü mü olması lazım? Normal buji için kaç amper akım lazım, iridyum buji için kaç amper lazım? Bu konuda bilgisi olan arkadaşımız yok mu?
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
81
Nasip olursa yarın bir 150zat'a bakacaz ve iyi bir ustaya göstermek istiyorum. Nurdoğan usta diye birisinden bashetmişsiniz acaba bu ustanın açık adresini ve telefonunu alabilir miyim? Ben İçerenköyde oturuyorum.

Ayrıca motoru aldıktan sonra tam bir bakıma sokup, bujileri, hortumları, fren tellerini, lastikleri vs değiştirmek istiyorum. Ayrıca şanjuman yağını katkılı ile değiştirip motor yağını da değiştirip bor katkısı kullanmayı düşünüyorum siz bu konuda ne dersiniz. Ayrıca değiştirmemi tavsiye ettiğiniz parçalar da var mı? ve bütün bunları yaptırabileceğim güvenilir bir servis/usta nerede vardır.

kardeşim hiç ustayla falan ugraşma eyer bu konuda bilgiliysen daha önce zat kullandıysan dikkat etmen gerken şeyleri söylüyorum.. ilk önce motorun dış güzelligine bak alt grenaja bak altını cok vurdugu için kırılma riski fazla ellerinle kontrol et. ardından motora bin calıstır motoru dinle egzantirik zincirinden ses geliyormu?? daha sonra motoru çift ayaga kaldır gaza bas bırak bas bırak bagırt gazı elınden kesince egzozdan siyah duman atarsa yag yakıyo demektir.. öle bi problem yoksa makinası temizdir.. ardından motoru hareket ettir, turla kasislere yavaş yavaş düş bozuk yolda kullan,, motora adapte ol dinle ozaman motor kendini belliş edicektir.. fazla abartıya girme hay balata hay debriyaz balasi hay camın sesi bunlar basit sorunlar.. sana lazım olacak şey motorun ciğeri..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:51 ----------

Arkadaşlar ben motoru alalı 1 yılı geçti.
Sizlere sormak istediğim, egzos muayenesi ile ilgili. Yani egzos muayenesi yaptırıyormuyuz nasıl oluyor. Bilgilendirirmisiniz?
Teşekkürler.

ben yeni muaneden çıktım egzoz muanesi diye bişey yok.. farlara bakıyolar kısa\uzun , lastik dişlerine bakıyolar motor numarası şase numarası başka bişeye bakmıyolar.. sıkma canını

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:55 ----------

merhaba herkese ben 150 zat almayı düşünüyorum ama hayatta çok şansıım :D

yani olmiycak şeyler yaşıycam die motorla korkuyorum özellikle mondial için hiç iyi şeyler demiolar

size soracağım bi kaç soru

bu motor km ne yakar

2005 model senelik vergisi nedir

ehliyetsiz kullanırsam bşi olurmu

yani sonuçta çeliktepee oturuyorum ztn mahelle arası bşi demez polis görmezde

burdan sarıyere merterede giderim beni yolda bırakırmı

alıcağım motorda bu bana satıldı gbi bşi

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...inden-tuzla-da-150-zat-kelepir-36015195/detay

o olmassa diğeride bu

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...150-zat-takasta-olur-mondial-h-36977499/detay

arkadaş binilecek motor al bunların hurdadan farkı yok he motorunu bılemem ama dış görünüşte önemli manitayı arkana atınca bi havan olsun :cat:
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
81
merhaba herkese ben 150 zat almayı düşünüyorum ama hayatta çok şansıım :D

yani olmiycak şeyler yaşıycam die motorla korkuyorum özellikle mondial için hiç iyi şeyler demiolar

size soracağım bi kaç soru

bu motor km ne yakar

2005 model senelik vergisi nedir

ehliyetsiz kullanırsam bşi olurmu

yani sonuçta çeliktepee oturuyorum ztn mahelle arası bşi demez polis görmezde

burdan sarıyere merterede giderim beni yolda bırakırmı

alıcağım motorda bu bana satıldı gbi bşi

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...inden-tuzla-da-150-zat-kelepir-36015195/detay

o olmassa diğeride bu

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...150-zat-takasta-olur-mondial-h-36977499/detay

arkadaş binilecek motor al bunların hurdadan farkı yok he motorunu bılemem ama dış görünüşte önemli manitayı arkana atınca bi havan olsun :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:01 ----------

merhaba herkese ben 150 zat almayı düşünüyorum ama hayatta çok şansıım :D

yani olmiycak şeyler yaşıycam die motorla korkuyorum özellikle mondial için hiç iyi şeyler demiolar

size soracağım bi kaç soru

bu motor km ne yakar

2005 model senelik vergisi nedir

ehliyetsiz kullanırsam bşi olurmu

yani sonuçta çeliktepee oturuyorum ztn mahelle arası bşi demez polis görmezde

burdan sarıyere merterede giderim beni yolda bırakırmı

alıcağım motorda bu bana satıldı gbi bşi

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...inden-tuzla-da-150-zat-kelepir-36015195/detay

o olmassa diğeride bu

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...150-zat-takasta-olur-mondial-h-36977499/detay

arkadaş binilecek motor al bunların hurdadan farkı yok he motorunu bılemem ama dış görünüşte önemli manitayı arkana atınca bi havan olsun :))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:04 ----------

:pr: ya teşekkür ederim
senin bu uygulamalarını ben daha öncede incelemiştim:cat:
ama ben bunu yapamam ki ::baaas::

ne bileyim orijinal farın daha fazla watt lısı ya da beyaz ampul işe yaramazmı bunları deneyen var mı?

ya da sen memnun musun bu bi-xenon uygulamasından? kaça mal oldu sana ben yapabilrimiyim:silent: büssürü soru oldu...

istedigin uygulama benım motorda var
resim ve bilgi istiyorsan özelden msn adresini yaz yardımcı olurum
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
19
Siyah duman içten yanmalı benzinli motorlarda motora yeterince hava girmediğinin göstergesidir. Hava filtresini bir kontrol etmek gerekebilir. Ya da karbüratör ayarı bozulmuş olabilir. Motora yeterince hava gitmiyor kısacası.

Motor yağ yakarsa ekzostan gri -beyaz arasında bir renkte duman çıkması gerekir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst