Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
birde ekleme:) şeffaf stopu kullanmak içinde içteki ampulleri değiştirmek lazım. çünkü görüldüğü üzere fren lambaları renksiz. kırmızı ile değiştirmek şart.
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
ZAT'ım var diyorsunuz! Bazen birilerinde şeffaf stop görüyorum diyorsunuz! Soruyorum mesaj atıyorum cevap vermiyor diyorsunuz! Yada yolda görsem yetişemiyorum diyorsunuz. İşte bilmeyenlere ŞEFFAF STOP sırrı:cat:

Ortadaki altlı ütlü vidayı sökün, arkadaki kırmızılı turunculu camı çıkarın, sonra çıkan camın içine bakın, elinizde tutuğunuz camın dışının şeffaf içinde ise kırmızı turuncu bir plastik plaka olduğunu göreceksiniz. Köşelerdeki tırnaklarını düz tornavida vb. yardımı ile ittirip içindeki renkli plastik plakayı çıkarın ve elinizde en dıştaki şeffaf kısım kalacak. Renkli kısmı ne olur ne olmaz diye saklayıp şeffaf kısmı yerine vidalayın.

Buyrun size şeffaf stop.:bounce:

cimg0007bc.jpg

cimg0006bf.jpg

waowww süpersin hemmen yapacam bundan :queen::cat:
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
31
arkadaşlar 150 zat var komple boyatmak gerekiyor maliyet ne olur acaba ??? hem dış taraf hem de içerdeki siyah kısımlar... ve bodrumda olan varsa nerde yaptırabilirim bilgisi olan varmı ?
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
17
Arkadaşlar ben de bu motordan almayı planlıyorum yalnız 300 küsür sayfayı okumayıda gözüm yemedi açıkçası. 2. el alacağım aldığım zaman neler yapmalıyım tavsiyeleriniz nelerdir. Mesela ilk başta neleri kontrol etmeli neleri kaliteli parçalarla değiştirmeliyim. Servise ustaya motoru götürdümüzde neleri kontrol etmesini isteyeyim ki beni bu motorun yabancısı sanmasın.
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
10
Motoru alınca nasılsa mecbur okuyacaksın yaşadığın sorunlardan dolayı o 300 sayfayı.. O yuzden sen şimdiden oku ki belki fikrini de değiştirirsin..
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
17
Hiç mi zat kullanan kalmamış forumda? Kaç gündür tek bir mesaj atılmış enteresan...
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
755
Hiç mi zat kullanan kalmamış forumda? Kaç gündür tek bir mesaj atılmış enteresan...

Motora her binmeden önce yağını kontrol et. Km göstergesi 90ı asla ve asla geçmesin. Geçermi geçer ama 1 geçer 2 geçer 3. ye ne olur Allah bilir. Hiç zorlama. Şehir içinde sakin sakin gezmek için rahat konforlu geniş uzun bir scooter tipi. Her türü bütçeyede uygun. Bugün bu scooter 1000tl civarında her kesime 2. el olarak hitap etmektedir. Sorunları diğer kısa kasa 150 liklere göre teknik donanımı daha fazla olduğundan dolayı çoktur. Ama görüntü ve rahatlığa değiyor. Motorun sınırlarını bilmek daha az sorun yaşamana neden olur.

Bak bu motorla istanbuldan orduya gidip gelenler var yani. Ama büyük delilik hiç bukadra büyük riskede girmeye gerek yok.

Şehir içi kullanmak için uygundur. Şehir dışınada çıkılır ama risk alırsın. Bir şekilde insan gaza geliyor ve belli limitleri aştığında başına gelmeyen kalmaz. Yolda kaldığınla kalsan. Motoru nereye nasıl çekecen hepsi büyük dert.

Onun haricinde illa bi motorcuya götüreceksen tanıdğın bir motorcu olabilir, tanımıyorsan hiçbir motorcu usatm bunu alacağım bi kontrol et sorun çıkarırmı bana de.

Ben zat alsam satan kişinin götürdüğü motorcuya gitmem.

Ki ben ZAT ını parçalamış bir eski ZAT çıyımdır :queen:
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
motora iyi davranırsan oda sana iyi davranır hor kullanma bakımlarını yaptır yeter benm zat hergün işe gidip geliyorum motorumu geçen sene almıştım 5-6 km falan ev il işyerim 90 - 95 hava şartları iyi olunca 100 km hız görüyorum hiçbir sorunum yok mutluyum taş gibide motorum :))
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
arkadaşlar;yağ,yağ filtresi,hava filtresi, benzin filtresi,ön arka balatalar,subap ayarı,kayış ve teker bilyasi değişecek. parça+işçilik ne kadar tutar ortalama??
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
bir kaç kez sevpadan fiyat aldım fiyatları pahalı gibi geldi.geçen gün yolda kaldım,motoru en yakın nautilus avmnin karşısındaki kanuni servisine götürdüm.adamlar bobin değişecek dediler.bende motoru bıraktım aksam alacagımı söyledim.aksam gittiğimde bobinin soketinin çıktığını söylediler değişmesine gerek yokmuş,3 5 at yeter dediler.. yani isteseler bobinin parasını alabilirlerdi.bide efendi adamlara benziolardı,bakım için tekrar oraya götürmeyi planlıyorum o yüzden bir fiyat araştırması yapayım dedim..bu arada o servisi tanıyan bilen varmı (""bay motor"") ??
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
755
bir kaç kez sevpadan fiyat aldım fiyatları pahalı gibi geldi.geçen gün yolda kaldım,motoru en yakın nautilus avmnin karşısındaki kanuni servisine götürdüm.adamlar bobin değişecek dediler.bende motoru bıraktım aksam alacagımı söyledim.aksam gittiğimde bobinin soketinin çıktığını söylediler değişmesine gerek yokmuş,3 5 at yeter dediler.. yani isteseler bobinin parasını alabilirlerdi.bide efendi adamlara benziolardı,bakım için tekrar oraya götürmeyi planlıyorum o yüzden bir fiyat araştırması yapayım dedim..bu arada o servisi tanıyan bilen varmı (""bay motor"") ??

Avm nin karışısındaki fatih sokaktaki bay-moto ya gitmişsin sen gözlüklü genç bir arkadaş var orda adını hatırlayamadım iyi biridir. Yetkili kanuni servisidir. Motor marş basıp çalışmazsa bobinin kablolarının çıkmasından yapar zaten genelde. Tabi herşey tamamsa.

BAY-MOTO hem bay motor değil :)

ZAT ın tüm parçalarını temin edebiliyorlarsa götürebilirsin. Sevpa iyi iş yapar ama fazla para alır filan diyenler oldu. Nerede oturuyorsun. Ümraniye ye yakınsan önerebileceğim yerler var...:cat:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
ismi aklımda bay motor diye kalmış:) içerenköyde oturuyorum.farketmez ümraniyeyede gelirim yani.nereyi önerirsin?
 
Katılım
5 Kas 2010
Mesajlar
22
2250

merhaba arkadaşlar ben bişey sormak istiyorum, benim zat 2250 km oldu, rodaj olayı tamamlanmışmıdır sizce birde 80 km hızı geçince motor yağ kaçırıyor biyerden 80 i geçmessem bi problem yok bilgi verirseniz sevinirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst