- Katılım
- 13 May 2009
- Mesajlar
- 173
ben biliyorum ruhsat için. 2 ay önce çıkardım. önce trafik takip brosundan ek-1 kağıdı dolduruyosunuz ( bunu takipçi dolduracak) yaklasık 50-60 tl sonra sigorta yaptırıyosunuz 40 tl dosya parası 15 tl daha sonra trafik subede yeni kayıt bölümüne veriyorsunuz orda ruhsat parası 75 tl alıyorlar plaka numarası veriyorlar söförler odasından plaka alıyorsunuz oda yada 10 yada 15 tl olmazı gerek takipçi fiyatları değişiyor her yerde pazarlık yapın ortalama 200 tlyi buluyor iyi günler.