Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 May 2008
Mesajlar
735
Enis51 hocam motorun cok şık duruyor. özellikle farları merak ediyorum. Akşam resimlerini merakla bekliyorum. Bu arada farların üzerindeki filmler sıcaktan dolayı sorun çıkartıyormu?
 
Katılım
17 Şub 2006
Mesajlar
74
gürcell bende stickerları ilk yapıstırdıgımızda özellikle xenonun sıcaklıgından atar diye düsündüm ama atmadı.zaten ilerleyen zamanlarda farın için sokup kaş şeklinde park yapıcaz ve far içini boyucaz ozaman dısınıda yarısına kadar sticker gibi boyucam.

üstad bunlarda xenonların resimleri kısa yandıgında sadece sağ far yanıyo uzun yandıgında sadece sol far yanıyo kısadayken selektör yaptıgında ise sağ sonmeden sol far yanıp sonuyo. boyle yapmamın sebebi 2 tane 8 k lık xenon yanyana olunca sonucta karsıdan gelenin gözünü cok alıyo bide bizim çanaklar kısa oldugu ve bizim farlara bitek h1 oldugu için (h1 lerdede uclarında şapka yok) xenonlar yukarıyıda aydınlatıyodu oyuzden o stickerlarla kapattık o sorunu. diger h serileride olur tabi ama cok masraflı ve meşakatli olur adaptör falan dediğim gibi çanakta kısa oldugu için en makul boyle oluyo diye düşündüm. resimler aşağıda arkadaşlar.







 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
merhabalar arkadaslar epeyidir yazmıyordum ama takıpteydim ahmet abime bi sorum olacak ahmet abicim hanı deponun tahliye yeri varya en üstte orayı iptal etsek yanı kapatsak fulleyince yere bosuna benzin akıtmasak nasıl olur :)
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
208
Arkadaşlar merhaba

Pazar günü zat ımla Kırklareline gitmeyi planlıyorum.200 km gidiş,200 km geliş.Motorum 2750 km de,cumartesi günü bakıma götürücem yağını filan değiştirticem ,frenlerini kontrol ettiricem birde kayışını değiştiricem,kayış için tavsiyeniz varmı?

Birde sizce gidebilirmiyim? fazla gazlamadan 70-80 km yol alsam sorun çıkarmı?

Yorumlarınızı bekliyorum
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
herkesin ragaib kandilini kutlarım allah kazalardan belalardan cümlemizi korusun.




Borçlarımızdan, ceza ve günahlarımızdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bağışlayandır, unutmayalım.. Eller semaya kalkıp, yürekler bir atınca bu gece, gözler sevinç yaşlarıyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun!
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Arkadaşlar merhaba

Pazar günü zat ımla Kırklareline gitmeyi planlıyorum.200 km gidiş,200 km geliş.Motorum 2750 km de,cumartesi günü bakıma götürücem yağını filan değiştirticem ,frenlerini kontrol ettiricem birde kayışını değiştiricem,kayış için tavsiyeniz varmı?

Birde sizce gidebilirmiyim? fazla gazlamadan 70-80 km yol alsam sorun çıkarmı?

Yorumlarınızı bekliyorum

Kayış için BANDO marka kayışı tavsiye edebilirim..

Bakımlıysa motorun hiçbir sorun çıkmaz 70-80 km..
Aşağı yukarı 1 saat gidip 10-15 dk. mola vererek heryere gidebilirsin..Molalarda da egzos civatalarını gözünle kontrol et yeter gevşeme olmasın..İyi yolculuklar :cat:
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
208
Kayış için BANDO marka kayışı tavsiye edebilirim..

Bakımlıysa motorun hiçbir sorun çıkmaz 70-80 km..
Aşağı yukarı 1 saat gidip 10-15 dk. mola vererek heryere gidebilirsin..Molalarda da egzos civatalarını gözünle kontrol et yeter gevşeme olmasın..İyi yolculuklar :cat:

bando marka kayış mondial servislerinde oluyormu? yada sürekli kullanan bir marka varsa oraya sorayım?

O zaman 100 km de bir 15-20 dakika dinlendirirsem sorun olmaz yani,

şimdi motora baktım arka tekerin yanındaki dişli kutusunun oradan yağ damlıyor? kırklarelini duyunca su koyeverdi motorum sanırım?
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
bando marka kayış mondial servislerinde oluyormu? yada sürekli kullanan bir marka varsa oraya sorayım?

O zaman 100 km de bir 15-20 dakika dinlendirirsem sorun olmaz yani,

şimdi motora baktım arka tekerin yanındaki dişli kutusunun oradan yağ damlıyor? kırklarelini duyunca su koyeverdi motorum sanırım?

100 km de değilde 1 saat ne kadar yol gidebildiysen 10-15 dk. mola vererek gidersin işte..

Bando kayış modiallerde kullanılan resmi bir kayış değil sonuçta benim servisim eski çinli kayışın yerine bunu taktı..ama italyan malı iyi bir kayıştır..Sanırım motosikletçilerde bulunur..

Arka tekerin oradaki minik plastik borudan gelen yağ için endişe etme o boru fazla yağın tahliyesi için konulmuş..Bir sorun yok yani..
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
208
100 km de değilde 1 saat ne kadar yol gidebildiysen 10-15 dk. mola vererek gidersin işte..

Bando kayış modiallerde kullanılan resmi bir kayış değil sonuçta benim servisim eski çinli kayışın yerine bunu taktı..ama italyan malı iyi bir kayıştır..Sanırım motosikletçilerde bulunur..

Arka tekerin oradaki minik plastik borudan gelen yağ için endişe etme o boru fazla yağın tahliyesi için konulmuş..Bir sorun yok yani..

yok o borudan gelen değil direk büyük metal kapağın birleşim yerlerinden geliyor
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
40
Başlıkta 125mt'de var ama topikte 125mt ile ilgili nerdeyse hiç konu yok ilginç..:) Bide 125mt üretimden kaldırıldı mı? sitesinde görüzkmüyorda...:silent:
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
735
Tüm Arkadaşların Regaip kandilini kutlar sağlık ve mutluluk dilerim.


yok o borudan gelen değil direk büyük metal kapağın birleşim yerlerinden geliyor

Hocam cidden merak ettim resim çekme şansınız varsa, koyarsanız daha iyi olur zannımca.


Başlıkta 125mt'de var ama topikte 125mt ile ilgili nerdeyse hiç konu yok ilginç..:) Bide 125mt üretimden kaldırıldı mı? sitesinde görüzkmüyorda...:silent:

Cidden güzel bir nokta. Başka hiçbir modelde yokken zamanında konu açılırken bu iki motoru aynı başlığa koymuşlar. Ben bu başlığı baştan sona okumuş biri olarak 125mt ile ilgili toplam 10msj ya gördüm ya görmedim.
 
Katılım
2 Haz 2009
Mesajlar
59
herkesin ragaib kandilini kutlarım allah kazalardan belalardan cümlemizi korusun.




Borçlarımızdan, ceza ve günahlarımızdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bağışlayandır, unutmayalım.. Eller semaya kalkıp, yürekler bir atınca bu gece, gözler sevinç yaşlarıyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun!

Bende Regaip Kandili nizi kutlar hepinizin günahlarından arınmış bir halde ertesi güne başlamanızı niyaz ederim.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Benim makinede o deliğin işlevsel olduğunu düşünmüyorum..
motosikletimi ilk aldığım zaman daha ilk benzinini koymak için benzinciye gittiğimde pense ile ancak açabilmiştim benzin kapağını..o derece sıkışmıştı..

Yani demek istediğim benimkinin tahliye deliği kapalı ve bomba etkisi vs. yapmadı..Ama gene de bilemem..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst