- Katılım
- 13 Kas 2005
- Mesajlar
- 48
ya bende bu mondial almayı düşünüyorum 125 mt ne dersiniz çok sorun çıkarıor ama fiyat tam benlik ne yapacam bilmiyorum





motorun altında ekzozu tutan ikitane vida var motora sabitleyen bunlar gevşek olabilir kontrol etnight243' Alıntı:arkadaslar merhaba bende yeni zat cı oldum. çalışırkenkı o alttan gelen tık tık ses bendede var.
arkadaşım sana zattan soğuysan burgmang 400 öneririm tabi 11000 ytlen varsaeserkose' Alıntı:merhaba arkadaşlar 150 zat almayı düşünüyorum fakat buradaki yazıları okuduktan sonra biraz soğudum motordan.Bu tazrda başka ne alabilirim tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum.şimdiden teşekkürler
eser köse