Zat 150 Kullanıcıları Ben mondial zat 150 almak istiyorum.Ancak kafamda soru işaretleri oluştu ve önce size danışayım dedim Öncelikle:
1.motorda arka fren telinin mutlaka koptuğu forumda yazıldı
2.sabahları çalıştırma sorunları
3.sürekli arka frenin gevşediği yazılmış
4.motorun altı sürtüyor demişler
Sizce motoru aldığımda sırayla bujiyi,fren telini,hidrolik yağlarını,motor yağını değiştirsem yazmış olduğum 3 sorunu aşabilirmiyim?
vede rodaj süresi ortalama kaç km dir motor kaç km de açılıyor?
ben motoru alınca gerekli bakımını yaptırıp uzun yola bu motorla çıkabilirmiyim?
uzun yol dediğim 400-600 km arası yol.
mondial zat 150 rodajda 100 km kaç lt yakar?
Son olarak full depo kaç km gider zat 150 radajda ve radajdan çıkınca değişirmi yakıt sarfiyatı?
Kusura bakmayın biraz fazla ama lütfen cevaplayınki tatmin olayım çünkü kararsız kaldım biri sürü düdük sorunları var motorun
