- Katılım
- 17 Kas 2008
- Mesajlar
- 549
ayberk abi inşallah gelir 
2008 motoshow da bu motoru tanıtmıştı mondial ama bundan da ses soluk çıkmadı.
Umarım 250 liğin sonu da böyle olmaz.
![]()
![]()
arkadaşlar bugun biraz önce benzin aldım 9.43Litre(30.18TL) benzin aldı motor ve tam 202 km yol yapmışım bana biraz fazla yakmış gibi geldi sizce nasıl?
aldığın litre/yaptığın km= % kaç yaktığı hesabı yaparsam 9.43/202=%4.66 gbi bir rakam çıkıyor. kısaca % 4.5 yakmışım idare eder mi şehir içi kullanım.
4 ün altını göremedim henüz..bakalım bu sefer umutluyum..motor 750 km de..
sevgilimonerr
ben rutin bakımlarını yaptırıyorum. ama ne bileyim bu motora değmez. ben sana sorayım zat ı almamış olsan ve 3,050 tl paran olsa yine zat alırmıydın? asıl sorulacak soru bu
kesinlikle tipini görmek lazımherşeyi aynımıymış acaba kasa anlamında?
Güzel sormuşsun.
Ama ben zatı alırken 2005 yılında o paraya başka daha iyi bir motor alamıyordum. Alınacak en iyi motor oydu ben de onu aldım.
Ama şimdi olsa gider Honda CBF 150 alırdım.
O zaman bu motor yoktu. Daha doğrusu bu paralara honda yamaha vs yoktu.
Beğenmediğimiz bize sık sık sorun çıkaran çin malı motorların sayesinde diğer motorlarında fiyatı düştü.
çin mallarını faydası --- sadece piyasayı rahatlattı. motosiklet fiyatları düştü. beyaz eşya ve diğer alım gücvümüz yüklseldi.
benim yakındığım konular şu: biz şu anda zat 150 yerine ybr125 cbf150
almayı düşünüyorsak. yeni zat almayı düşünen arkadaşları bu yöne yöneltmeliyiz. ya da gercekten şu şu problemeleri göze alıyorsan al demeliyiz. olay bu.
bana bu sayfalarda öyle bi övdülerki zatı msn de felan kesin al kardeş pişman olmiaksın dediler benim takıldığım nokta bu.
şimdi paraya sıkıştım hadi sat bakalım 1500 tl ye bile alıcı yokr:
Güzel sormuşsun.
Ama ben zatı alırken 2005 yılında o paraya başka daha iyi bir motor alamıyordum. Alınacak en iyi motor oydu ben de onu aldım.
Ama şimdi olsa gider Honda CBF 150 alırdım.
O zaman bu motor yoktu. Daha doğrusu bu paralara honda yamaha vs yoktu.
Beğenmediğimiz bize sık sık sorun çıkaran çin malı motorların sayesinde diğer motorlarında fiyatı düştü.
çin mallarını faydası --- sadece piyasayı rahatlattı. motosiklet fiyatları düştü. beyaz eşya ve diğer alım gücvümüz yüklseldi.
benim yakındığım konular şu: biz şu anda zat 150 yerine ybr125 cbf150
almayı düşünüyorsak. yeni zat almayı düşünen arkadaşları bu yöne yöneltmeliyiz. ya da gercekten şu şu problemeleri göze alıyorsan al demeliyiz. olay bu.
bana bu sayfalarda öyle bi övdülerki zatı msn de felan kesin al kardeş pişman olmiaksın dediler benim takıldığım nokta bu.
şimdi paraya sıkıştım hadi sat bakalım 1500 tl ye bile alıcı yokr:
Haklısın aslında. Ama bu forumun hemen hemen her sayfasında zatın bir probleminden bahsediliyor.
Kim ne kadar överse övsün motosiklet almaya karar veren bir kişi olarak bütün bunları dikkate almalıydınız.
Ben de mesela BMW F650 almak istiyordum herkes övüyordu.
Girdim forumuna baktım dünya kadar sorundan bahsediyorlar. Ama bir yandan da övüyorlar. Alınacak motor kesin almalısın falan falan. Ben vazgeçtim almaktan.
Yani demek istediğim bu forumda kimse kimseyi yanıltmıyor. ZAT'ın her türlü sorunundan çok detaylı bahsediyoruz. Sonuçta alıp almamak herkesin kendi kararıdır.
Scooter alacağım diyen bir kişiye git CBF 150 al denilmez. Çok farklı motorlardır.
Bir de kim ne derse desin birisi çin malı birisi japon markası. Aklı başında her insan (bu forumlardan biraz bilgi edinen herkes yani) çin malı ile japon motorunun farkını bilir. Bana çin motorunu ne kadar övseler de eğer yakın fiyatlara japon ya da italyan seçeneğim varsa kesinlikle Çine girmem.
Haklısın aslında. Ama bu forumun hemen hemen her sayfasında zatın bir probleminden bahsediliyor.
Kim ne kadar överse övsün motosiklet almaya karar veren bir kişi olarak bütün bunları dikkate almalıydınız.
Ben de mesela BMW F650 almak istiyordum herkes övüyordu.
Girdim forumuna baktım dünya kadar sorundan bahsediyorlar. Ama bir yandan da övüyorlar. Alınacak motor kesin almalısın falan falan. Ben vazgeçtim almaktan.
Yani demek istediğim bu forumda kimse kimseyi yanıltmıyor. ZAT'ın her türlü sorunundan çok detaylı bahsediyoruz. Sonuçta alıp almamak herkesin kendi kararıdır.
Scooter alacağım diyen bir kişiye git CBF 150 al denilmez. Çok farklı motorlardır.
Bir de kim ne derse desin birisi çin malı birisi japon markası. Aklı başında her insan (bu forumlardan biraz bilgi edinen herkes yani) çin malı ile japon motorunun farkını bilir. Bana çin motorunu ne kadar övseler de eğer yakın fiyatlara japon ya da italyan seçeneğim varsa kesinlikle Çine girmem.
herkese selam arakadaşlar bakın ne buldummm:queen:
http://jcmoto.en.ec21.com/Big_Scooter--3000375_3000429.html