Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
osbourne'nin bahsettiği servisin bilgileri aşağıdadır.... pişman olmazsınız...

sevpa tic. ismet usta....

tel: 0216 574 72 37 kayışdağı cad.no 41 k.bakkalköy

içerenköy carrefourun yanından HAL'e çıkan yol vardır. o yoldan düz yukarı çıkın,yolun sonunda sağ tarafta BENZİNCİ görecekseniz... sağ'dan devam edin,100-150 mt. sonra yolun SOLUNDA SEVPA TİCARET'i görecekseniz!!!!

www.sevpa.net

selamımı da iletin... bu günlerde bende orda olacağım....
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
@osbourne,
bende senin bu dediklerine ancak katıla katıla gülerim :)
madem gerçekten güvendiğin bildiğin bir servis var, yaz da insanlar faydalansın değilmi. (en azından istanbuldakiler)

uzun lafın kısası ,
sizin 1 tane kaliteli servisinizin olması geriye kalan 350 tane servisi "aklamaz" .

Hata benim.
Servisin ismini yazmayı unutmuşum..Daha doğrusu tüm iletişim bilgilerine bakmak için internet sitesindeki bilgileri kopyalayacaktım mesajımın sonuna eklemek için ancak unutmuşum.
Servis AYBERK in de yukatıda yazdığı SEVPA dır. www.sevpa.net

kroki.jpg


İkincisi ben servisleri aklamak için yazmamıştım..Bana ne servislerden uğur'dan..
Sadece benim servisim yazılanların tam aksi.Başka bir servise de gitmek durumunda kalmadım dolayısı ile bilemem nasıldır diğerleri..
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
herkese iii geceler sizlere bir şey soracaktım. benim motor 65km/h tan 75 e kadar çok titreme yapıyor yani 70 km hızla gitmeye devam etseniz bütün vidalarınız sökülür sizdede var mı böyle bir sorun ve ilacı nedir bunun??
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
herkese iii geceler sizlere bir şey soracaktım. benim motor 65km/h tan 75 e kadar çok titreme yapıyor yani 70 km hızla gitmeye devam etseniz bütün vidalarınız sökülür sizdede var mı böyle bir sorun ve ilacı nedir bunun??

bunun ilacı varyatörün yani kayış kısmının arka teker ile olan bağlantısındaki varyatörün kapağının açılıp içinin zımparalanmasıyla çözülüyor.en azından benimki böyle çözüldü bugün..
hem belli hızdan sonraki hem de yüksek hızdaki titreme çözüldü..
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
herkese iii geceler sizlere bir şey soracaktım. benim motor 65km/h tan 75 e kadar çok titreme yapıyor yani 70 km hızla gitmeye devam etseniz bütün vidalarınız sökülür sizdede var mı böyle bir sorun ve ilacı nedir bunun??


aynen bendede var o sorun, hatta 75ten sonrada devam ediyo ama periyodik olarak
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
69
servis konusunda osbourn'e katılıyorum.

Bence de en iyi servis orasıdır. (istanbul'da sevpa)
İsmet ustama saygılar.

Birçok denemeden sonra orayı buldum. (bu siteden öğrendim) ve çok memnunum. Hem ilgi çok iyi hem bilgi.
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
173
mrb arkadaslar benim motor yavaslarken 20km altına düştümü bosa geçiyor.getikten sonra tuhaf bises yapıyor pörrr pörrr diye bises çıkıyor.pek tarif olmadı ses ama :pona yakın bilgisi olan varmı acaba
 
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
bunun ilacı varyatörün yani kayış kısmının arka teker ile olan bağlantısındaki varyatörün kapağının açılıp içinin zımparalanmasıyla çözülüyor.en azından benimki böyle çözüldü bugün..
hem belli hızdan sonraki hem de yüksek hızdaki titreme çözüldü..

hmm teşekkür ederim ama çok iş ya sökmek takmak uğraştırır.
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
234
şöyle b,r hafta felan arıza değilde zevklerden felan bahsetsek ne bileyim ya zt la şuraya gittim şu cok zevkli oldu diğer kullanıcı/paylaşım forumlarında böyle değil bu sadece çin malı motorların olduğu forumlarda var. bu aralar zat cok kafamı bozuyor. eskiyormu ne oluyor yaw??:pr:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
ben yağmursuz her gün bir yerlere gidip geziyorum yav hiçte yola çıkamama durumum olmadı ne bileyim burası teknik sorunların çözülmeye çalışıldığı bir yer ya :) hayırdır ne oldu sana?
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
bunun ilacı varyatörün yani kayış kısmının arka teker ile olan bağlantısındaki varyatörün kapağının açılıp içinin zımparalanmasıyla çözülüyor.en azından benimki böyle çözüldü bugün..
hem belli hızdan sonraki hem de yüksek hızdaki titreme çözüldü..

hocam biraz daha ayrıntılı anlatabilirmisin. kendi yapabileceğim birşeymi. çok zor değilse elimden gelir yani
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
hocam biraz daha ayrıltılı anlatabilirmisin. kendi yapabileceğim birşeymi. çok zor değilse elimden gelir yani

parçaların tam isimlerini bilmiyorum ama usta sökerken önce kayışın bulunduğu kısmı açtı, sonra arka varyatör kapağını çıkardı ve kapağı aldı eline..sonra bunun içini ve o kapağın oturduğu yerin çevresini zımparaladı..yani teknik bilgim yok o yüzden isimlerini bilemiyorum..

bende titreme kesildi sonrasında..sanırım sende yapabilirsin..
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
234
ben yağmursuz her gün bir yerlere gidip geziyorum yav hiçte yola çıkamama durumum olmadı ne bileyim burası teknik sorunların çözülmeye çalışıldığı bir yer ya :) hayırdır ne oldu sana?

yaw hocam bıktım artık motosiklet ustası oldum yaw:pale: ben binemk için aldım bu aleti. e bizim arabada zırt pırt arıza yapmıyor. böyle büyük motor alacağıma küçük bir yamaha honda alsaymışım keşe.

hayatımda babamı dinlemeyip kafamı duvara vurduğum yerlerden birisi bu konu
,babam dediki oğlum çin malı motora bu kadara para verilmez gel yamaha ybr125 alalım . bende vitesli sürmeyi bilmiyorum ya. bi de bu siteden bu sayfaların baş taraflarında yazdığım şeylerden ilham alıyorum. buradaki (o zamanlar gerçi çoğu yok) arkadaşlar zat şöyle sağlam bu fiyata alabileceğin en iyi motor felan. ee satamıyorum ee arıza yapıyor ee fazla yakıyor ee konfor yok neden aldık halaçözemedim. 1500 tl veren olsun hiçö gözünün yaşına bakam ahemen satacam. bu aralar sitedede agresif davranıyorum. herkesten özür dileri. arkadaşlık dayanışma her şey güzel ama bu böyle olmamalı bence
gercekten üzgünüm hocam:salut:
 
Katılım
28 Ocak 2009
Mesajlar
31
Herkese selamlarrrrr motorla gezmekten yazı yazmaya vaktim olmadı:queen:

mukemmel zevkli bi motor bence formdaki genel şikayetlerin cogu benim motordada mevcut ama cok fazla takıntı yapmamak lazım binip gezmek gerek suan daha 100 km deyim ama sole solim arakadaslar hic gazı tam acma ihtiyacı duymadım en fazla 70 km yaptım ama sunu soleyebılırımkı 70 e ınanılmaz rahat cıktı yanı bı gaz acarsam 110 rahat gorur dıe dusunuyorummm.... bide on frenlerden gari bi ses geliyo normalmidir yeni motorlarda??? yoksa hemen baktırsam mı???
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
69
Valla 11000 km dir motoruma biniyorum.
Benimde bazı sorunlarım oldu ama hiç keyfimi kaçırmadı.
Hatta şeytan kulağına kurşun son bir yıldır benzini dodurup kontağı çevirmekten ve yağ değiştirmekten başka bir kuruş masrafı olmadı.

Hep problemle mi uğraşacağız hiç keyif yapamayacak mıyız diyenlere duyurulur.

(Tabi bu sıralar bir bakıma girmesi lazım. Rutin olarak)
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
173
ön fren

arkadsım ön frenden ses geliyo demişsinbenimde yeni motor 580 km suanda sıkınca vıyy diye gelne bi ses var o normal daha zaten balataları alısmadı birbirine biligine.:cat:
 
Katılım
28 Ocak 2009
Mesajlar
31
arkadsım ön frenden ses geliyo demişsinbenimde yeni motor 580 km suanda sıkınca vıyy diye gelne bi ses var o normal daha zaten balataları alısmadı birbirine biligine.:cat:


Evet o tarz bi ses ama bu balatalardan cıkan yada taksilerden çıkan ses gibi diil! dogru anlatabıldım ınsallahhhh:mrgreen:
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Herkese selamlarrrrr motorla gezmekten yazı yazmaya vaktim olmadı:queen:

mukemmel zevkli bi motor bence formdaki genel şikayetlerin cogu benim motordada mevcut ama cok fazla takıntı yapmamak lazım binip gezmek gerek suan daha 100 km deyim ama sole solim arakadaslar hic gazı tam acma ihtiyacı duymadım en fazla 70 km yaptım ama sunu soleyebılırımkı 70 e ınanılmaz rahat cıktı yanı bı gaz acarsam 110 rahat gorur dıe dusunuyorummm.... bide on frenlerden gari bi ses geliyo normalmidir yeni motorlarda??? yoksa hemen baktırsam mı???

o hız öyledir zaten, yarım gazla 80 yaparsın, tam gazla anca 100:) daha çıkmaz, hayvan gibide benzin yer, aman haa. 40kmde harcadığım benzini dönüşte tam gazla 15kmde harciyinca anlamıştım:)

benim motor 7000de, benim ön frendende ses geliyo, sürtme sesi ama, takmıyorum fazla. ama bi ara önceden baya katır kutur sesler geliyodu, diskle balata arasına bişe soktum, tekeri döndürdüm geçti. arasına bişe kaçmıştı heral
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst