- Katılım
- 1 May 2008
- Mesajlar
- 735
Selam arkadaşlar. Şu benzin hotrumunda bahsettiğiniz yağlı hortumlar resimdekilere benzemiyor değilmi? Benim hortumlar daha çok küçükken sapan yaptığımız serum hortumuna benziyor. Sizden ricam bahsettiğiniz hortumun resmini koymanızdır, böylece ararken en azından nasıl birşey olduğunu bilmiş olurum. Şimdiden teşekkürler.