Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 May 2008
Mesajlar
735
Selam arkadaşlar. Şu benzin hotrumunda bahsettiğiniz yağlı hortumlar resimdekilere benzemiyor değilmi? Benim hortumlar daha çok küçükken sapan yaptığımız serum hortumuna benziyor. Sizden ricam bahsettiğiniz hortumun resmini koymanızdır, böylece ararken en azından nasıl birşey olduğunu bilmiş olurum. Şimdiden teşekkürler.

grnt053p.jpg


grnt054.jpg
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
69
Selam arkadaşlar. Şu benzin hotrumunda bahsettiğiniz yağlı hortumlar resimdekilere benzemiyor değilmi? Benim hortumlar daha çok küçükken sapan yaptığımız serum hortumuna benziyor. Sizden ricam bahsettiğiniz hortumun resmini koymanızdır, böylece ararken en azından nasıl birşey olduğunu bilmiş olurum. Şimdiden teşekkürler.

grnt053p.jpg


grnt054.jpg

serçe parmak kalınlığında siyah bir hortum.

Bezli benzin hortumu dersen sanayide verirler.
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Kim çizdi bunu yaaa:)

burgman gibi olmuş:):):):):):):):)

çok güzel olmuş,eline sağlık...

Emeğe saygı!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
244
6. sınıfa giden kız kardeşim çizmiş abi :) yapmaya çalışmış işte bişiler :) :) :) :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
173
mondialın çindeki fabrikasındanmı çizimleri çalınmış duyduğuma göre..:mrgreen: enis1 kardesim bu arada senin smryna servisine gittim murat usta yoktu ama ordaki tolga diye bi arkadas vardı hergün gelir enis abi dedi bende aboneyim bigün dek gelirsek benim motor gri zat plaka 35 al 0261 adım ali kardes sağlasın o bile yardımcı oldu amotisörleri kldırdım bakalım vurcakmı ayrıca arkadasta üçkuyulardan almıstı ilk oraya gittik ne usta var nede patron bitane çırak onu bilmem sunu bilmem nebiliyon kardsim sen!!! ben smryna motora aboneyim kardes orası hosuma gitti hatta arka plastik çamurluktan vida düşmüştü ben sölemeden hallatti tolga arkadas sağolasın.
 
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
arkadaşlar ii geceler bir şey danışacaktım sizlere:
bu akşam gezdim bi yağına bakiyım motorun dedim bi baktım çubuğun iki çizgi arasındaki bölümün dörtte birini gösteriyor oha dedim kendi kendime bakımda yağ eklediler. daha 300 km oldu yağ bitti sayılır herhangibir kaçağıda yok neden bu kadar çok yağ yakıyor bu motor???
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
hmm yağ problemi mühim bir şey..alttan damlatma vs. yok değilmi? akşam motoru park ettiğin yerin altına bi gazete kağıdı koyup sabah bakabilme ihtimalin varsa öyle bi dene bence..
conta vb. bir sorunsa kolay çözülür..
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
173
motorun kç kmde mondialcii kardes.yeniyse hiç durma yada aranti kapsamındaysa hemen servise götür yoksa sekman piston yatakları silindir vs. elide kalır bu sıcaklarda dikkat et.
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
234
Valla 11000 km dir motoruma biniyorum.
Benimde bazı sorunlarım oldu ama hiç keyfimi kaçırmadı.
Hatta şeytan kulağına kurşun son bir yıldır benzini dodurup kontağı çevirmekten ve yağ değiştirmekten başka bir kuruş masrafı olmadı.

Hep problemle mi uğraşacağız hiç keyif yapamayacak mıyız diyenlere duyurulur.

(Tabi bu sıralar bir bakıma girmesi lazım. Rutin olarak)

sevgilimonerr

ben rutin bakımlarını yaptırıyorum. ama ne bileyim bu motora değmez. ben sana sorayım zat ı almamış olsan ve 3,050 tl paran olsa yine zat alırmıydın? asıl sorulacak soru bu
 
Katılım
17 Şub 2006
Mesajlar
74
mondialın çindeki fabrikasındanmı çizimleri çalınmış duyduğuma göre..:mrgreen: enis1 kardesim bu arada senin smryna servisine gittim murat usta yoktu ama ordaki tolga diye bi arkadas vardı hergün gelir enis abi dedi bende aboneyim bigün dek gelirsek benim motor gri zat plaka 35 al 0261 adım ali kardes sağlasın o bile yardımcı oldu amotisörleri kldırdım bakalım vurcakmı ayrıca arkadasta üçkuyulardan almıstı ilk oraya gittik ne usta var nede patron bitane çırak onu bilmem sunu bilmem nebiliyon kardsim sen!!! ben smryna motora aboneyim kardes orası hosuma gitti hatta arka plastik çamurluktan vida düşmüştü ben sölemeden hallatti tolga arkadas sağolasın.

işini halletmelerine sevindim o otolga benden neler çekti bi bilsen artık ben motorla yanasınca hepsi korkuyo gene ne isticek bu deli diye :D benimde plaka 35 dlz 20 lacivert ama mondal yazılarını soktum komple [email protected] ekle istersen paslaşırız bigün.ben 2-3 günde bir orda oluyorum ztn bu arada pazartesi veya salı 500 bakımına sokucam motoru bi yağ değiştirelim agipi gene koyalım taze taze :D bide alttaki yazıları sokmemden kaynaklanana iz var orayıda pasta cila yaptırcam. haberleşiriz istediğin zaman. iyi sürüsler herkese
 
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
motorun kç kmde mondialcii kardes.yeniyse hiç durma yada aranti kapsamındaysa hemen servise götür yoksa sekman piston yatakları silindir vs. elide kalır bu sıcaklarda dikkat et.

kasap35 kardeş motor 2005 model daha ilk çıktıklarında almıştım o zmanda yağ yakıyodu yine yakıyor böyle gitsin eklerim yağı gider nasıl olsa kamyon kadar yağda almıyor farketmez ekle ekle git zaten bu sıcaklarda her motor yakar ben öylesine sordum soruyu sizdede var mı die bir de bizim burası küçük şehir motor şehir içinde hep dur kalk yapa yapa ısınınca küçücük bi fanla soğutamıyor kendini...

bir şey daha söyliyim senin motor yeni ama bunların garantisine pek fazla güvenme bişi oldu mu hemen diolar kullanıcı hatası diolar hemen işin içinden çıkıolar,eğer sen çok ısrar ettin mi bu sefer garantiye soksalar bile parça ha gelcek ha gitçek diye diye bekletip duruyorlar. yani garanti olsa bile pek bi işe yaramıyor. benimde 4 sene oldu garanti falan bitti motor geçen sene falan pek fazla kullanılmadı şuan 5800 kmde
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
motorumu servisten aldım;

''kız'' gibi oldu...

ayrıca!!!!!!!!!!!!!!

ŞOK!!! ŞOK!!! ŞOK!!! HABER!!!!!!!!!!!!!!!

MART AYINDA YADA FUAR ZAMANI ZAT 250 GELİYOR!!!! İLK 3.000 ADET SİPARİŞ AVRUPAYA YOLLANMIŞ!!! UĞUR-MONDİAL İLK 1.000 ADET ALACAKMIŞ AMA SONRADAN VAZ GEÇMİŞ,''İLK PARTİYE BAKALIM,AVRUPAYI TAKİP EDELİM.SIKINTISI VARMI'' DEMİŞLER VE FUAR ZAMANI GETİRTMEYE KARAR VERMİŞLER... BÜTÜN EVRAKLAR HAZIRLANMIŞ,GÜMRÜK,MALİYE,VS....

BU İLK HABERİ AHMET ERŞEN ABİME ŞAHSEN VERDİM....

BURDANDA SİZLERLE PAYLAŞIYORUM....
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
olması gereken buydu nihayet bu iyi haber hakkatten tahminim dorado sandor 250 deki su soğutmalı klasik 250 lik scooter motorunu kullanıcaklar çünkü çinlilerde fazla scooter motoru çeşidi yok bir iki çeşit..

bu iyi haber çünkü gerekiyordu tam o kasaya fit gelir.. ama satış fiyatı önemli 250 lik diye gidipde 6 milyardan kapıyı açarlarsa gene satmaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst