- Katılım
- 27 Kas 2005
- Mesajlar
- 307
- Konu Yazar
- #21
Lanet benim bildiğim sadece şeytana söylenir :wiinkk: Kullandığın, bindiğin, dokunduğun birşeye neden lanet okursunuz anlamıyorum...
anlamayacak birşey yok, o işin şakası çünkü :mrgreen:
Lanet benim bildiğim sadece şeytana söylenir :wiinkk: Kullandığın, bindiğin, dokunduğun birşeye neden lanet okursunuz anlamıyorum...
helal usta zat in dilinden anliyorsun topici merakla takip ediyorum![]()
Hocam bence motoru hiç toplama, dağınık hali daha yakışıklı![]()
ne demek istiyorsun "hocam" sen ?
akşam akşam canın sıkıldı galiba,
Diyorum ki:
1- Bu kadar problemli bir motor benim olsa asla binmem, dağıtıp yedek parça olarak satarım. Canımı sokakta bulmadım.
2- İroniden anlamayan nesle aşina değilim.
Bence kasa ağır motor küçük.. O scooter ın o kasa ile en az 250cc olması gerekirdir. Ne pistonu ne krankı ne kayışı o ağır scooter ı sağlıklı ileri götüremez.. Ağır motor küçük hacim olay bu.. Yani belli km sonra piston bile ısınır yumuşar, krank iflas eder kayış atar, soğutma yetersiz olabilir..
asıl sorun ne biliyormusunuz,
1-teknik bilgisi olmayan ( ki olmayabilir, gayet doğaldır) herkesin bir şekilde fikir yürütmesi .
Bu sayede 1 sorunun 32 tane cevabı oluyor, buna şöylede cevap verebiliriz, her kafadan bir ses çıkıyor , belki cevap yazanların çoğu iyi niyetli olabilir ama emin olmadan TEKNİK foruma mesaj yazmak başkalarını boşuna uğraştırabilir,
Scooterda motor yağını değiştirdim titreme kayboldu diyen bile varki bu sadece forumun teknik kısma olan güvenliğini zedelemezmi ? Ben o yüzden bir başlık açarken özellikle minik bir uyarı yazısı yazıyorumki olay hemen geyiğe dönmesin. Keşke yapıcı eleştiriler gelse, bunu şöyle yapsaydın, o öyle olmaz bak bu şekilde yap , işte bu doğru olan yöntem, falan gibi.
2-gereksiz ve anlamsız yere, sanki zorla mesaj yazması lazımmış gibi insanların mesaj yazmaları.
Bu daha ilginç, kendini mesaj yazmak zorunda hisseden insanlar var,
illaaaa mesaj yazacak, öyleki artık konudan uzak anlamsız mesajlar geliyor, ne alaka? kel alaka diyorsun. Bir tek benim açtığım başlıklarda değil, görüyorsunuz her mesajın altında birkaç tane anlamsız - gereksiz mesaj vardır, teknik kısımda olmaması lazım bunların, birşey öğrenmek isteniyorsa 8 sayfa geyik ,1 sayfa asıl mesaj olursa bu iş çok zor.
burada paylaştığım şeylerden benim bir çıkarım yokki ,
tek amacım elinden birkaç şey gelen varsa kendi işini kendi görsün ,kendi yapamıyorsa bile en azından neyin ne olduğunu bilmesi bile büyük avantajdır,
çünkü motorcular arasında cıssss elleme bozarsın mantığı ve aman dokunma ustaya git mantığı çok yaygın, haa yanlışmı bu? hayır doğru ama her gördüğüne usta dersen işimiz var işte, o yüzden "usta" kalitesini kullanıcı olarak seçebiliyorsak, en azından gerçekten düzgün ustaları ön plana çıkarır geriye kalan balonları ayıklamış oluruz, bu da bir parça teknik bilgiyle olabilir ancak .
son olarak gelelim yukarıdaki ters cevaba,
arkadaş öyle bir şey yazmışki, sanki ben zatı yere göğe sığdıramıyorum, dünyanın en iyi scooterı diyorum, ondan çok menunum ve herkese zat tavsiye ediyorum ?
Başlık bile lanetli zat, o da işin espirisi gerçi ama neyin ne olduğunu gayet iyi biliyoruz, buna rağmen kalkıp ben o motora binmem, sat onu ,yedek parça yap bilmem ne denince insan kızıyor birazcık.
Herkesin belli bir bütçesi parası var , kimse çin malı motora binmeye meraklı değilki ? üstelik ben klasik çoğu kişinin yaptığı gibi kendi malını ne pahasına olursa olsun öven biride değilim. Bakın bakalım 78 tane mesaj yazmışım hangisinde zat 150 için övgü dolu bir yazım var? (tipi hariç) .