- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba,
2006 model mondial 150zat kullanıcısıyım..Sonucta çin malı bir motor kalitesi belli ama ben sadece ofise gidip gelemk için kullanıyorum ve bugüne kadar bana akü sıkıntısı hariç hiç sorun yaratmadı ve hala aldıgım günki gibi temiz ve sorunsuz kullanıyorum.. Gönül daha iyilerini almak ister tabiki ancak imkanlar şimdilik bununla kısıtlı
Gelelim probleme. Ben motoru nisan ayından kasım ayına kadar kullanıyorum.. Ve bu her periyodun başında yani nisan ayında yeni bir akü almak durumunda kalıyorum. Kasım ayında motoru kapalı garaja cekmeden önce aküyü söküp evde muhafaza ediyorum ve takmadan önce şarj ediyorum ancak fayda etmiyor mutlaka yeni akü almak durumunda kalıyorum.. Bu da dert değil bunu da gectim ama aldıgım akü bana ağustos gibi yeniden sorun cıkartmaya başlıyor.. Motorumu bir gün kullanmasam ertesi gün sbh marşa bastığımda akü mayışmış oluyor. Şarj konusunda da bir sıkıntı yok hatta bazen 14 lere cıkıyor gösterge o yuzden farlar acık gidiyorum genelde. Motorun üstünde aldıgımda takılı olan alarm sistemi mevcut ama ben akü bitmesin diye hiçbir zaman açmıyorum.. Hatta son bir aydır akşam motoru park ettiğimde akü kutup başını bile söküyorum ancak nafile.. 2 gün bekledimi akü bitiyor.. Her sene akü almaktan bıkmadım ama olur olmaz yerde akünün bitmesinde bıktım maalesef.. Ayak marşı ile de çalışmıyor namussuz soğukken
ale:
Bu konuda tecrübeli ve yardımlarını paylaşıcak arkadaşlara şimdiden teşekkürler..
2006 model mondial 150zat kullanıcısıyım..Sonucta çin malı bir motor kalitesi belli ama ben sadece ofise gidip gelemk için kullanıyorum ve bugüne kadar bana akü sıkıntısı hariç hiç sorun yaratmadı ve hala aldıgım günki gibi temiz ve sorunsuz kullanıyorum.. Gönül daha iyilerini almak ister tabiki ancak imkanlar şimdilik bununla kısıtlı
Gelelim probleme. Ben motoru nisan ayından kasım ayına kadar kullanıyorum.. Ve bu her periyodun başında yani nisan ayında yeni bir akü almak durumunda kalıyorum. Kasım ayında motoru kapalı garaja cekmeden önce aküyü söküp evde muhafaza ediyorum ve takmadan önce şarj ediyorum ancak fayda etmiyor mutlaka yeni akü almak durumunda kalıyorum.. Bu da dert değil bunu da gectim ama aldıgım akü bana ağustos gibi yeniden sorun cıkartmaya başlıyor.. Motorumu bir gün kullanmasam ertesi gün sbh marşa bastığımda akü mayışmış oluyor. Şarj konusunda da bir sıkıntı yok hatta bazen 14 lere cıkıyor gösterge o yuzden farlar acık gidiyorum genelde. Motorun üstünde aldıgımda takılı olan alarm sistemi mevcut ama ben akü bitmesin diye hiçbir zaman açmıyorum.. Hatta son bir aydır akşam motoru park ettiğimde akü kutup başını bile söküyorum ancak nafile.. 2 gün bekledimi akü bitiyor.. Her sene akü almaktan bıkmadım ama olur olmaz yerde akünün bitmesinde bıktım maalesef.. Ayak marşı ile de çalışmıyor namussuz soğukken
Bu konuda tecrübeli ve yardımlarını paylaşıcak arkadaşlara şimdiden teşekkürler..