Mondial Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Nis 2016
Mesajlar
1
Herkese selamlar. konuyu uzun zamandır takip ediyorum, baya okudum ettim. Ben de xtreme max almaya karar verdim (4400 gibi bir fiyat'ta su an).
istanbul da yasayan varsa, servis/bayi tavsiyelerinizi almak isterim (avrupa yakası daha iyi olur). sıfır alınca dikkat edilmesi gereken seyleri de kısaca biri yardimci olabilir mi acaba (daha önce söylendi diyeceksiniz evet ama bulamadim kac aydir okuyorum zaten :silent:)? herkese iyi günler.
 
Katılım
18 Şub 2016
Mesajlar
37
Cenkito kardes alicam eger sen olur oturur sorun yasatmaz diyosan 90-90-21 120-80-18 alicam sava mc24 ü nediyosun orjinal janta uyarmı ?
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
19
Arkadaşlar ben Mc30 almayı düşünüyorum yol %90 dediği için sizin öneriniz nedir şehirde kullanmak istiyorum genellikle motoru mc24 mü yoksa mc30 mu ?
 
Katılım
27 Nis 2013
Mesajlar
56
Merhabalar. Dün itibariyle 2012 model xtreme max sahibi oldum. Şuan için motordan gayet memnunum tek sıkıntı ve de mesaj yazmamın sebebi benden önceki sahibinin boyu kısa olduğu için arka amortisörden kestirmiş. Ve şuan iki kişi binildiğinde amortisör sonuna kadar kapanıyor yani her tümsekte pat küt vuruşları hissediyorsunuz. Hatta tek kişi binildiğinde bile büyük tümseklerde gene çarpıyor. Seleyi düşürmeyi düşünen arkadaşlara bir dipnot olarak söylemek istedim. Kazasız sürüşler.
 
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
14
motorum çalışmıyor herşeyi denedim. bana bu motoru nasıl vurdururum kısaca anlatırsanız sevinirim.. teşekkürler...
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
motorum çalışmıyor herşeyi denedim. bana bu motoru nasıl vurdururum kısaca anlatırsanız sevinirim.. teşekkürler...

Motoru hafif ramdadan salın kontak açık vites ikide olacak debriyajı bıraktığınız an motor çalışır.
Ayrıca ayak marşı olduğu için vurdurmayla uğraşma, ayak marşıyla çalıştır, çalışmazsa hafif gaz ile dene, jikleyi orta konuma alıp dene.
 
Katılım
14 Eyl 2015
Mesajlar
272
Arkadaşlar selamlar, Ümraniye civarında oturup motoru görebileceğim biri var mıdır? Bu motordan almayı planlıyorum fakat rahat eder miyim, oturuşu nasıldır vs kafamı kurcalıyor. Deneyip görmek istiyorum yakınlarda kimsede göremedim.
 
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
14
Motoru hafif ramdadan salın kontak açık vites ikide olacak debriyajı bıraktığınız an motor çalışır.
Ayrıca ayak marşı olduğu için vurdurmayla uğraşma, ayak marşıyla çalıştır, çalışmazsa hafif gaz ile dene, jikleyi orta konuma alıp dene.

hocam el marşı ayak marşı herşeyi denedim olmadı. vurdururken üzerinde zıplamak gerekiyomuş bi de. zıplamadan direk debriyajı bıraksam devirirmiyim diye endişe ettim emin olamadım... o zıplama da neyin nesi acaba varsa bilgin paylaşırsan sevinirim hocam. teşekkürler...
 
Katılım
9 May 2016
Mesajlar
7
Hocam bir motor iki nedenden calismaz. Ya yakit gelmiyordur, yada atesleme yaplimiyordur. Bujileri bi kontrol edin, yakitin oldugundan emin olun. Bujiler islanmis olabilir imkaniniz varsa sokup temizleyip tekrar takin. Ayrica normal sartlarda aku olup calismiyorsa vurdurmanin luzumu yok mars ta ayni isi goruyor zaten.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Eğer zemin yumuşak ise teker tutmaz ise ziplarsin ki lastik yeri tutsun
Ama orjinal max da gerek yok
Rampa aşağı 2 de 3 de vurdur
Çalışacağı varsa çalışır
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
308
Merhaba arkadaşlar oldu baya zaman iş güç koşuşturmacadan pek yazamadım foruma umarım hepiniz iyisinizdir. Bi sıkıntı var karabatakta anlayanlar bi elden ele şey etsek özellikle cenkito :) şimdi ben silindiri değiştim rodajda bitti ama sıkıntı var rölanti gitti ışıklarda durunca stop ediyor gaz kesmeye gelmiyor ayrıca birkaç eşik vardı mesela silindir değişiminden sonra 80 km ile giderken stop etti bir zaman sonra o bitti 90 km hızla giderken stop ediyordu zorlayarak onu da aştık geçen sefer düz yolda az gaz açayım dedim 100 km hızda gık gık yapıp stop etti bunun nedeni ne olabilir acaba ? Daha önce arka dişli küçülttüm ama pişman oldum eskiye dönüş yapicam ama zaman bulamıyorum ama bu belirli hızlarda stop etme ve rölanti olmamasi olayı neden acaba ?
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Merhaba arkadaşlar oldu baya zaman iş güç koşuşturmacadan pek yazamadım foruma umarım hepiniz iyisinizdir. Bi sıkıntı var karabatakta anlayanlar bi elden ele şey etsek özellikle cenkito :) şimdi ben silindiri değiştim rodajda bitti ama sıkıntı var rölanti gitti ışıklarda durunca stop ediyor gaz kesmeye gelmiyor ayrıca birkaç eşik vardı mesela silindir değişiminden sonra 80 km ile giderken stop etti bir zaman sonra o bitti 90 km hızla giderken stop ediyordu zorlayarak onu da aştık geçen sefer düz yolda az gaz açayım dedim 100 km hızda gık gık yapıp stop etti bunun nedeni ne olabilir acaba ? Daha önce arka dişli küçülttüm ama pişman oldum eskiye dönüş yapicam ama zaman bulamıyorum ama bu belirli hızlarda stop etme ve rölanti olmamasi olayı neden acaba ?

Karbüratör iğne ve hava ayarı
Birde subab ayarına bak baktir
Çözülmeyecek sıkıntı degil
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostlar extreme Max 150 nin arka amortisör boyu kaç cm? İki ucu arası uzunluğu lazım,başka kross motora uyumlu mu anlamak için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst