Mondial Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
111
Selamın Aleyküm abilerim. Benim bir sorum olacak. Ben motora katlanır plakalık alacağım fakat ben plakalığı kestirdiğim için şu an öyle bir şey yok :D Size soracağım acaba katlanır plakalık takmak için yeni çamurluk kuyruğu almam gerekir mi yoksa şu an var olan çamurluk kuyruğunu söküp de takabilir miyim ? Saygılar.
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Selamın Aleyküm abilerim. Benim bir sorum olacak. Ben motora katlanır plakalık alacağım fakat ben plakalığı kestirdiğim için şu an öyle bir şey yok :D Size soracağım acaba katlanır plakalık takmak için yeni çamurluk kuyruğu almam gerekir mi yoksa şu an var olan çamurluk kuyruğunu söküp de takabilir miyim ? Saygılar.

Aslında senin plakanın yeri harika niye kafana taktın :))

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------



Ooo kırmızıyı açmışsın 2 zamanlı 450CC bişey çıkar mı ortaya :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Modifiye işleri başlasın, motoruma iyi bak Cem usta

t5lhnc.jpg


2ql99w9.jpg
 
Katılım
1 Şub 2016
Mesajlar
12
s.a bende aranızı katıldım motoru 0aldım 4hafta oldu 123km de araziye cıktım motor güzel ve keyifli herkeze allah kaza bela vermesin bide koltuk normalde acılıyormu! ve motor şişirmek nedir?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
s.a bende aranızı katıldım motoru 0aldım 4hafta oldu 123km de araziye cıktım motor güzel ve keyifli herkeze allah kaza bela vermesin bide koltuk normalde acılıyormu! ve motor şişirmek nedir?

koltuk vidalı cıkartmak teferruatlı iş

motorun şişmesi demek asırı ısınmadan, zorlamadan kaynaklı performans düşmesidir
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
308
Yine dertli dertli geldim foruma :/ arkadaşlar bugün gittim gidon aldım bu acerbis cross gidonlardan bide elcik aldım yeni daha takmadım ama birara denemistim elcikleri takınca diğer takım taklavata yer kalmamıştı orjinal elciklerle yarın takmayı denicem eğer uzun gelirse o sağ taraftaki gaz kısmının icindeki beyaz kısmı biraz kessem bisey olurmu?
 
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
14

Apartman Arkası selfie si :) yaw ankaranın soğuğunda kullanılmıyo iyi mi? deli olacam havalar ısınsın artık :)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ocak 2016
Mesajlar
10
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Yine dertli dertli geldim foruma :/ arkadaşlar bugün gittim gidon aldım bu acerbis cross gidonlardan bide elcik aldım yeni daha takmadım ama birara denemistim elcikleri takınca diğer takım taklavata yer kalmamıştı orjinal elciklerle yarın takmayı denicem eğer uzun gelirse o sağ taraftaki gaz kısmının icindeki beyaz kısmı biraz kessem bisey olurmu?

Benim yaşadığım sorunları yaşıyosun, bende taktım elcikleri kestim, gaz kolunun beyaz iç plastiğini kestim, manetleri kestim. Resimler atmıştım bak istersen.
 
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
14
mont çok güzel boy daha da güzel ben anca parmak uclarımı dokundurabiliyorum. Ankarada nerdesiniz ben altınpark tarafındayım bugün yerler ıslak demeden bindim ama çamurluk değişimi şartmış anladım :)

eyw abicim,boy benim 1.85cm.ucu ucuna yetiyo. bundan yaklaşık 8-9 sene evvel bi takla atmışlığım var da. sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer misali ben de uzun bir aradan sonra yeniden başladım. tabi busefer güvenliği üst planda tutmaya çalıştım. montu internetten temin ettim, gayet memnunum. kaskı da nolan marka aldım n86 model. ankarada da küçükesat tarafındayım. iş güç, soğuk havalar da derken pek binemiyoruz hakkat. ancak geçen ıslak zeminde ben de bindim cidden çamurluğu değiştirmekte fayda var. inş bigün fırsat olur da hep beraber süreriz motorları maviliklere :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
308
Benim yaşadığım sorunları yaşıyosun, bende taktım elcikleri kestim, gaz kolunun beyaz iç plastiğini kestim, manetleri kestim. Resimler atmıştım bak istersen.
Aynen buldum fotolari yol haritasını olusturdum daldım direk ve yaptım dediğin gibi kestim az bisey arkasından tam oturdu , manetleri kesmedim ama herşey ucu ucuna denk geldi biraz kullandım sonra rahat sıkıntı yok aynaları biraz daha uzunu ile degistirmem gerekecek galiba , sıra silindiri ve dişlileri takmakta
 
Katılım
1 Şub 2016
Mesajlar
12
ya abilerim benm mondial xtream max aşırı ısınma yapıyor ve şimdide kontağı kapattım motor kapan madı hala calıştı canım sıkıldı ne yapmam kere ve debraj daki vida somunu kendiliğinden cıkmış :pale:
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
ya abilerim benm mondial xtream max aşırı ısınma yapıyor ve şimdide kontağı kapattım motor kapan madı hala calıştı canım sıkıldı ne yapmam kere ve debraj daki vida somunu kendiliğinden cıkmış :pale:

motoru sıfır mı aldın ikinci el mi?

motorda takılı alarm var mı?
 
Katılım
1 Şub 2016
Mesajlar
12
sıfır aldım hallettim abi boşta bi soket ucu düşmüş yağ eksiltmiş bide nedense takılı alarmda yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst