- Katılım
- 10 Ocak 2013
- Mesajlar
- 609
- Motosikleti
- Yamaha Süper Tenere XT1200ZE
Çok rahat fakat zincir sürtüp duruyor biraz moralimi bozdu ve lastiklerin havasını bastım ustundeki değerlere göre bu sefer çok sertleşti
lastiklere ne kadar hava bastın?
Çok rahat fakat zincir sürtüp duruyor biraz moralimi bozdu ve lastiklerin havasını bastım ustundeki değerlere göre bu sefer çok sertleşti
bobinin tek başına faydası yok. ben bırak 250 lik bobini tofaş ateşleme boboni taktım 1600 motorunbende mc varken 200 luk karbratpr takmistim dunya pra verip almistim ve cok guzel gaz yiyordu fakat tam hatirlamamakla beraber ne rolanti tutuyordu nede normal gdebiliyordun yani olumsuDu sonuc tek hatirladigim okadar gereksiz islem yani parana yazik onun yerine one 16 disli yeter 17 disli kasiyor motoru
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:35 ----------
ben smdi tekrar mcx almaya karar verdim fakat kafamda sorular var acaba buna 250 cc atesleme bobini taksak atesleme sayisi artarak hiza katkisi olurmu mct fptumunda okumustum cok ise yariyor demislerdi fakat tek silindirli 250 cc bi motor bulup denemek lazim acikcasi yapan veya olasiligi varsa bilen yazarsa sevinirm
Bugün bu motordan aldın 125 lik cg den sonra ilaç gibi geldi motoru aldığım yerle evim arasında yaklaşık 70 km vardı ve full trafik gerçekden güzel motor çekişi çok iyi gaza yüklenince nasıl 80 100 e çıkıyor anlamıyor insan
halit hayırlı olsun. cg yi arada anarsın onun kıvraklığı hafifliği her motorda yok![]()
vay kardeşim nasılsın yoksun ortalıkda motor aldınmı ben cg den memnundum ama 2 kişi binince motor sağa sola gidiyordu hızı düşüyordu mc canavar gibi ama biraz yüksek birazda hacimli memnunum şuan çok hafif yokuş aşağı 130 görüyor aslında drift alıcaktım ama para mc ye yetti adam 1600 e bıraktı bende direk aldım![]()
sormahayırlı olsun kardeşim motorun yerini tutmaz tabi özellikle tümseklerden geçmek arabayla koyuyordur![]()
sormadün arkadaşın motorunu kullandım özlemim daha bi arttı ama ne yalan söyleyeyim karda bile binmiştim elerimde eldiven olmadan altımda kot pantolon manisa tarzanı gibi
şimdi sıcacık ortamda müzik eşliğinde dolaşmak ayrı bi keyif
hacı trafik kilitlenince yanından bi motor geçince şimdi motor olcakdı bende ... dersin
bende mcx 150 alarak aranıza katıldım.Elazığdan