Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
Tam olarak hatırlamıyorum 32 ön 36 arka olması lazım lastiğin üstündeki değerlere göre bastım. Zincir işini hallettikten sonra o-ring ve karbüratör fikri var hadi hayırlısı artık.
 
Katılım
10 Ocak 2013
Mesajlar
609
Motosikleti
Yamaha Süper Tenere XT1200ZE
zamanın birinde mondial fabrikasına mail atmıştım. oradan gelen mail doğrultusunda önlere 28, arkalara 32 bar hava basıyorum ben.
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
445
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
karbüratörü 200 lük yapıp son hızda değişme edebilen varmı acaba
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
bende mc varken 200 luk karbratpr takmistim dunya pra verip almistim ve cok guzel gaz yiyordu fakat tam hatirlamamakla beraber ne rolanti tutuyordu nede normal gdebiliyordun yani olumsuDu sonuc tek hatirladigim okadar gereksiz islem yani parana yazik onun yerine one 16 disli yeter 17 disli kasiyor motoru

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:35 ----------

ben smdi tekrar mcx almaya karar verdim fakat kafamda sorular var acaba buna 250 cc atesleme bobini taksak atesleme sayisi artarak hiza katkisi olurmu mct fptumunda okumustum cok ise yariyor demislerdi fakat tek silindirli 250 cc bi motor bulup denemek lazim acikcasi yapan veya olasiligi varsa bilen yazarsa sevinirm
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
bende mc varken 200 luk karbratpr takmistim dunya pra verip almistim ve cok guzel gaz yiyordu fakat tam hatirlamamakla beraber ne rolanti tutuyordu nede normal gdebiliyordun yani olumsuDu sonuc tek hatirladigim okadar gereksiz islem yani parana yazik onun yerine one 16 disli yeter 17 disli kasiyor motoru

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:35 ----------

ben smdi tekrar mcx almaya karar verdim fakat kafamda sorular var acaba buna 250 cc atesleme bobini taksak atesleme sayisi artarak hiza katkisi olurmu mct fptumunda okumustum cok ise yariyor demislerdi fakat tek silindirli 250 cc bi motor bulup denemek lazim acikcasi yapan veya olasiligi varsa bilen yazarsa sevinirm
bobinin tek başına faydası yok. ben bırak 250 lik bobini tofaş ateşleme boboni taktım 1600 motorun :) asıl iş motorun içinde elektriği üreten sarımda adı gelmedi şimdi aklıma oradan gelen elektrik önemli onu arttırabilirsen verim alırsın o da belki. asıl iş motorda hacim arttırmada o şekilde performans alırsın gerisi incik boncuk

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:19 ----------

Bugün bu motordan aldın 125 lik cg den sonra ilaç gibi geldi motoru aldığım yerle evim arasında yaklaşık 70 km vardı ve full trafik gerçekden güzel motor çekişi çok iyi gaza yüklenince nasıl 80 100 e çıkıyor anlamıyor insan

halit hayırlı olsun. cg yi arada anarsın onun kıvraklığı hafifliği her motorda yok :)
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
5
Merhaba yaklaşık 1 aydır konuyu takip ediyorum, zamanım yettiğince eski mesajları da okumaya çalıştım. Kısmetse bir iki hafta içinde ikinci el bi mcx almayı düşünüyorum.

Üç sorum var; ikinci el mcx alırken nelere dikkat etmeliyim?

Şasi no ve motor no motosikletin neresinde yazıyor?

İstanbul için trafik sigortasını en ucuz nerede yaptırabilirim, siz kaça yaptırdınız?

Şimdiden teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
260
İkinci el alırken motorun yanına gittiğinde çalışır vaziyetteyse olmaz kapat. marşa bas kendin çalıştır bak bakalım nasıl çalışçak motorun çalışmasını dinle biraz kulak ver sese. benim aklıma şimdi ilk olarak bu geldi şasi numarası ruhsatta yazıyo motorun üzerinde ön maşanın üsttaraflarında bir yarde ve koltuğun altında bir sarı demir var benim driftte oralarda yazdığını biliyorum . yağ deişimlerinin düzenli aralıklarla zamanında yapılıp yapılmadığını öğren satıcı her ne kadar daha yeni değiştirdim desede sen motoru alınca bi yağını değiştir bence.test sürüşü yap.mümkünse yalnız gitme .
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
445
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
halit hayırlı olsun. cg yi arada anarsın onun kıvraklığı hafifliği her motorda yok :)

vay kardeşim nasılsın yoksun ortalıkda motor aldınmı ben cg den memnundum ama 2 kişi binince motor sağa sola gidiyordu hızı düşüyordu mc canavar gibi ama biraz yüksek birazda hacimli memnunum şuan çok hafif yokuş aşağı 130 görüyor aslında drift alıcaktım ama para mc ye yetti adam 1600 e bıraktı bende direk aldım :)
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
vay kardeşim nasılsın yoksun ortalıkda motor aldınmı ben cg den memnundum ama 2 kişi binince motor sağa sola gidiyordu hızı düşüyordu mc canavar gibi ama biraz yüksek birazda hacimli memnunum şuan çok hafif yokuş aşağı 130 görüyor aslında drift alıcaktım ama para mc ye yetti adam 1600 e bıraktı bende direk aldım :)

şükür halit iyiyim sen nasılsın :) ben uğruyorum arada buralardayım araba aldım fiorino onun taksitlerini ödüyorum o yüzden motor işi yattı ama hala aklım motorda çok özledim :(
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
445
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun kardeşim motorun yerini tutmaz tabi özellikle tümseklerden geçmek arabayla koyuyordur:D
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
hayırlı olsun kardeşim motorun yerini tutmaz tabi özellikle tümseklerden geçmek arabayla koyuyordur:D
sorma :) dün arkadaşın motorunu kullandım özlemim daha bi arttı ama ne yalan söyleyeyim karda bile binmiştim elerimde eldiven olmadan altımda kot pantolon manisa tarzanı gibi :) şimdi sıcacık ortamda müzik eşliğinde dolaşmak ayrı bi keyif
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
445
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sorma :) dün arkadaşın motorunu kullandım özlemim daha bi arttı ama ne yalan söyleyeyim karda bile binmiştim elerimde eldiven olmadan altımda kot pantolon manisa tarzanı gibi :) şimdi sıcacık ortamda müzik eşliğinde dolaşmak ayrı bi keyif

hacı trafik kilitlenince yanından bi motor geçince şimdi motor olcakdı bende ... dersin
 
Katılım
20 Ara 2014
Mesajlar
30
Sağolun kış üzeri motor aldık. İlk motor heyacanı sabırla mevsimi bekliyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst