- Katılım
- 17 Kas 2010
- Mesajlar
- 177
Apache den az titrediği doğru olabilir ama kesinlikle apache daha seri. Yokuş yukarı ,yokuş aşağı, düzlükte iki kişi- tek kişi apache hep daha seri kalkıyor
Ben şuana kadar hangi tvs apache ile denediysem kalkışta hepsini aldım fakat son hızda onlar beni geçti daha doğrusu 70-80'den sonra geçtiler. Belki iyi kalkamamış olabilirsiniz.




