Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
Merhaba abilerim ben de kendi motosikletimi naked yapma yolunda ilk adimlarimi attim. Spor gidon katlanir plakalik shark marka performans egzoz ve karbon ayna aldim. Ön amortisorleri biraz asagi indirmeyi planliyorum arka amortisorleri de biraz kaldirmayi planliyorum gazli amortisorlerin kaldirilabilecegini duydum. En yakin zamanda resimleri atacagim. Yanlis harfler ve kelimeler icin ozur diliyorum malesef mobilden giriyorum.
 
Katılım
25 Ocak 2013
Mesajlar
233
Merhaba abilerim ben de kendi motosikletimi naked yapma yolunda ilk adimlarimi attim. Spor gidon katlanir plakalik shark marka performans egzoz ve karbon ayna aldim. Ön amortisorleri biraz asagi indirmeyi planliyorum arka amortisorleri de biraz kaldirmayi planliyorum gazli amortisorlerin kaldirilabilecegini duydum. En yakin zamanda resimleri atacagim. Yanlis harfler ve kelimeler icin ozur diliyorum malesef mobilden giriyorum.



bunamı cevirecen :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------

tamam abi. özür dilerim. Bir daha yazacaklarıma dikkat ederim. boyumun ölçüsünü aldım. dilimde yandı. söz bundan sonra sizin dışınızdaki üyeler ile yazışacağım. artık 3 okuyup 2 düşünüp bir yazacağım. Sizden öğrendiklerimle gelecek günlerde başka üyeleride paylaşımlarımla rahatsız etmem böylece.

hoşça kalın abi.

alınma hemen sormaya ve tecrübeleri paylaşmaya devam..:)
 
Katılım
25 Ocak 2013
Mesajlar
233
gayet güzel duruyor bir mcx ancak bu kadar hoş durur :) kuyruğu kesmesi.fanlı hava filtresi.jant seridi.zenon far.çakar.ön amortisöre dokunma bence.arkaya ybr amortisörü tak aynı seviyeye geliyor.aradaki jant farkını kapatıyor.siyah renk bu kadar göz alıcı olmamıştı.ben begendim.:)papatya disk takacakmış oda cok spor durur kanımca.uğrasınca güzel modifiyeler ortaya cıkabilir.zihniyetiniz apachi olmasında varsın motorunuz apachi olsun :p
 
Katılım
25 Ocak 2013
Mesajlar
233
2.75-18 de cuplara takılan lastik.egerki yakınlarda cup varsa git bak kalınlıgına sonra pişman olma :))
 
Katılım
7 Mar 2014
Mesajlar
34
ya arkadaşlar havalar bir düzelmedi biraz motor keyfi yapalım sıcak memlekette olanlar bizim yerimize de gezin :D
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
177
Ben geziyorum valla :) Bu hafta sonu da Türkiye Motosiklet Platformu'nun (TMP) toplantısı var Çanakkale'de, 30-35 motor gelecek arkadaşları Şehitlikler bölgesinde gezdireceğiz :)
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
658
Motosikleti
'13 Inazuma
bende Allah kısmet ederse yarın birgün mcx'i teslim alıyorum. size çok sorum olacak izninizle :)

@OnrMRT özellikle yaptığın modlar çok güzel. özellikle şu çamurluğu yukarı alman. onu nasıl yaptığını söyleyebilir misin? tekerlerinin marka-model ve ebatlarını da?
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
507
En son depoyu fullediğimde çok yüksek devirde kullanıp maksimum ne kadar yakabileceğini denemeye niyetlendim. Dün yedeğe düştü. 4.5 Litre/100 kilometre yakıt yakmışım :). Bi bilgi olması açısından yazayım istedim. Kesinlikle 9-10 000 devirden önce vites atmadım. 1. viteste bile bağırttım motoru. Yarın tekrar fulleyeceğim depoyu bu seferde düşük devirde ve çok sakin kullanıcam. 6000 deviri geçmeden kullanacağım. Maksimumu gördük bir de minimumu görelim bakalım
 
Katılım
25 Ocak 2013
Mesajlar
233
millet geziyor heral bu ara başlık ölü :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:09 ----------

MYy0JN.jpg

4mkP0L.jpg


grupta paylaştım ama burayada ekleyim belki birilerine faydamız olur :) gösterge beyaz led uygulama..
 
Katılım
2 Mar 2014
Mesajlar
2
merhaba arkadaşlar vitesli olarak ilk motorum olacak ybr düşünüyordum ama bu motor daha cazip geldi gözüme bir sorum olacak mc ve mcx arasındaki fark nedir acaba?
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
127
istanbul şehir içi kullanım 4lt/100 çok geldi bana dikkatli kullandığımı düşünüyordum. şuandaki fiyatlarla(5.05tl/lt) 20krş yapıyor
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
177
merhaba arkadaşlar vitesli olarak ilk motorum olacak ybr düşünüyordum ama bu motor daha cazip geldi gözüme bir sorum olacak mc ve mcx arasındaki fark nedir acaba?

İlk olarak 150mc'nin sıfırı artık üretilmiyor 150mcx onun yeni modeli olarak geldi. Aralarında ki farklar; mcx'in ön çamurluk farklı, koltuğun arkası biraz farklı, stop lambası farklı, arka çamurluk farklı, arka çanta takma aparatı farklı ve mc'ye göre daha sağlam, arka yan karenajlar farklı, mc'nin arka jant 18inc ve daha ince lastik mcx'in arka 17inc ve daha kalın lastik, arka amortisor farklı, mcx'te arka disk fren mc'de kampana, jantları farklı. Geri kalan herşeyi aynı. :)
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
Yakın zamanda motor almayı planlıyorum. Sormak istediğim bi kaç soru var:
1) motorun titreşimi nasıl?
2) yakıt olarak nasıl?
3) kronik olarak veya şuradan sürekli sıkıntı çıkartıyor diyebileceğiniz bi sorun var mı motorda.

Not: hızla pek aram yok. Yüksek devirlerde kullanıp motoru pek sıkıştırmam sakin kullanımdan yanayım. 80 km hız bana yeterli geliyor. Mecbur kalmadıkça üstüne çıkmam.

Şimdiden teşekkürler. Kazasız belasız sürüşler hepinize.
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
507
Bursa şehiriçi az yakayım diye çok fazla uğraşmadan 100 km de 3,06 lt yaktı...

İstanbul da akşam 5 trafiğine yakalanırsan 3,06 yı anca rölanti de yakarsın :)

Şaka bir yana biraz sabredin arkadaşlar şu depo bitsin yakıt tutarını söyleyeceğim. Zira 100 km oldu daha gazı yarıya kadar bile çevirmedim. Hiç ara hızlanma yapmıyorum sağ şeridin solunda 60-70 arası takılıyorum. Bundan daha fazlasını da yapamam zaten. 3 lt/100 km yi görürüm diye ümit ediyorum.
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
658
Motosikleti
'13 Inazuma
arkadaşlar benim motor daha 110 km de lakin lastikler çok dandik.

lastik değiştiren var mı? hatta değiştirmişken biraz daha kalın takayım diyorum. böyle bişey yapan oldu mu?
 
Katılım
28 Nis 2013
Mesajlar
9
Herkese selamlar. Arkadaşlar lastik konusunu bende blamadım paylaşıldığını hatırlıyorum ama bulamadım bir türlü yaklaşık olarak 4.000 km oldu motorum ve lastikleri yakın bi zamanda değiştirmeyi düşünüyorum en kötü 5000 e doğru önereceğiniz bir şey var mıdır ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst