- Katılım
- 29 Kas 2010
- Mesajlar
- 317
Merhaba abilerim ben de kendi motosikletimi naked yapma yolunda ilk adimlarimi attim. Spor gidon katlanir plakalik shark marka performans egzoz ve karbon ayna aldim. Ön amortisorleri biraz asagi indirmeyi planliyorum arka amortisorleri de biraz kaldirmayi planliyorum gazli amortisorlerin kaldirilabilecegini duydum. En yakin zamanda resimleri atacagim. Yanlis harfler ve kelimeler icin ozur diliyorum malesef mobilden giriyorum.