şu anlık tr şartlarında alternatif yok.ufak modifiyelerle daha iyi performans alabilirsin.modifiye beyin 200 cc karbüratör gibi..iridyum buji.performans hava filtresi,eksoz v.s bunlar bile aslında bu motor da yeterli modifiye.üstten eksantrikli modelerde cok zor parça bulunur belki yurt dışından bulmak lazım.cok yaygın degil keşke cg gibi olsaydı.tonla parçası var.
kesinlikle katılıyorum şu an halihazırda modifiye konjektör-bobin set ve iridyum buji takılı,egzozu sahibinden.com dan bulduğum komple headers lı bir egzoz ile değiştirdim ancak içindeki susturucusu da düştükten sonra içindeki geri basınç çok düştüğünden dolayı tork kaybına yol açtı bunun için karbüratör ve hava filitresinde de değişiklikler yapılması gerekecek,ben yine de yapabildiğim kadarını yapmaya çalışacağım motorum şu an serviste,ay sonuna kadar herseyi bitiririz umarım gelişmeleri sizlere de bildireceğim,herkese emniyetli ve bol keyifli sürüşler.


