- Katılım
- 17 Kas 2010
- Mesajlar
- 177
egzost bu susturucu takılı iken az ama güzel ses veriyor susturucusunu çıkartınca ortalık yıkılıyor =) hani derler ya en kral zencinin moralini bozarım diye o tarz işte =)
---------- Post added at 22:37 ---------- Previous post was at 22:32 ----------
video hiç çekmedim maalesef bi ara çeker yüklerim fakat daha önce yükleyen diğer arkadaşların video'larını izlediğimde gördüm gerçektekiyle alakası olmayan sesler çıkıyor
---------- Post added at 22:37 ---------- Previous post was at 22:32 ----------
Onur varmi videosu tinisini merakettim yarin su ucuz 100 liralik egzoz almayi dusunuyorum is gormezmi ?
video hiç çekmedim maalesef bi ara çeker yüklerim fakat daha önce yükleyen diğer arkadaşların video'larını izlediğimde gördüm gerçektekiyle alakası olmayan sesler çıkıyor


