- Katılım
- 20 Mar 2013
- Mesajlar
- 507
evet kontağın üstündeki ve kilometre ve devir saatleri arasında kalan siyah oval bölgede gösteriliyor.
evet kontağın üstündeki ve kilometre ve devir saatleri arasında kalan siyah oval bölgede gösteriliyor.
2011 de sıfır aldığım mcx motorumu çok şükür hala sorunsuz kullanıyorum .Hiç bir sıkıntı yaşamadım ve yaşayacağımıda sanmıyorum bence mondıalin ismine göre verebıleceği kaliteli bır motosıklet
vida gevşeme olayıkafaya takılcak bir olay değildir kanaatimce ve gevşeyen vidalar camurlukta yada korkuluk demirleri gibi egsoz demiri gibi yerlerdedir. bütün o civataları akıllı gevşemeyen vida ile değiştirmeniz en fazla 5tl ya patlar. kafaya takmayınArkadaşlar aranızda Mcx kullanıcısı varmı acaba? Bir arkadaşım bu motoru sürmüş hoşuna gitmiş ama araştırınca vidalarının çok gevşediğini öğrenmiş. Motorda titreşim olmadığını söylüyor ama vidaları neden gevşiyor o zaman? Bu konuya bir açıklık getirebilirmiyiz?
vida gevşeme olayıkafaya takılcak bir olay değildir kanaatimce ve gevşeyen vidalar camurlukta yada korkuluk demirleri gibi egsoz demiri gibi yerlerdedir. bütün o civataları akıllı gevşemeyen vida ile değiştirmeniz en fazla 5tl ya patlar. kafaya takmayın
benm motor henüz dört aylık 600km de yağ ilk kez değişti. falcon 150 confort chopper tipi. ben memnunum sağda solda giderken hep beğeni ile bakıyorlar gevşeyen vida veya başka sorun yok hatta ilk 200 km de baya bir sıkıştırdım ve zorladım kırılan patlayan bi yeri olurmu diye şu an için bir sıkıntı yok.
bundan sonra olacaktır o zaman..
Her yerde insanlar bas bas bağırıyor rodaj döneminde (ilk 1000 km) motoru sıkıştırmayın diye.
Neyse mal sizin, para da sizin. Umarım ben haksız çıkarım
yarın uzun yola çıkıcam o yüzden şu an okumaya vakit harcayamıyorum ama sayfayı kaydettim okuyacağım.http://www.motosiklet.net/forum/mt-...bakim-ve-bastan-asagi-yenileme-resimli-2.html
dostum. şuradaki mühendishane kardeşimizin açıklamalarını bir okuistersen
27 nisan tarihli açıklamaları ki ben bunları kardeşim motorsiklet tamrcisi olduğu için biliyordum ama.
işte motorunu yeni alanlara ilk km lerde motoru zorla dendiğinde yanlış anlaşıldığı için diyemiyoruz.
orada arkadaş cok güzel açıklamış.tecrübesi ile ve kaynakları ile tastiklemiş.
inşallah doğru kopyalamışımdır