Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
41
birader d,ğer v,deolarına bakınca gördüm.rölanti 2000 de :queen:
soğuk havalarda cikle kullan.orta seviyede kullan ısınınca kapat
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
benzin göstergesi bozuk galiba. yada son 1,2 damlayı video çekmek için bitirdin :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:40 ----------

arkadaşlar MC-X imi 4.000 bakımına götüreceğim. servisinde değilde başka bir yerde yaptıracağım.garantiden çıkarsa çıksın. umrumda değil. zaten 4-5 ay sonra garantisi bitecek. nelerin değişmesi lazım,hangi ayarlamaları yaptırmalıyım,tavsiyeler ?
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
507
birader d,ğer v,deolarına bakınca gördüm.rölanti 2000 de :queen:
soğuk havalarda cikle kullan.orta seviyede kullan ısınınca kapat
hocam bütün açıklarımı yakaladın valla :queen: . O ilk aldığım zamanlardı zamanla öğrendik şu an sorun yok.

benzin göstergesi bozuk galiba. yada son 1,2 damlayı video çekmek için bitirdin :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:40 ----------

arkadaşlar MC-X imi 4.000 bakımına götüreceğim. servisinde değilde başka bir yerde yaptıracağım.garantiden çıkarsa çıksın. umrumda değil. zaten 4-5 ay sonra garantisi bitecek. nelerin değişmesi lazım,hangi ayarlamaları yaptırmalıyım,tavsiyeler ?
valla ne yalan söyleyeyim benzin göstergesinin çalışıp çalışmadığını henüz anlayamadım. Malum öğrenciyim benzin alacak para yok :mrgreen: en fazla çeyrek depo :salut:
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
122
benzin göstergesi bozuk galiba. yada son 1,2 damlayı video çekmek için bitirdin :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:40 ----------

arkadaşlar MC-X imi 4.000 bakımına götüreceğim. servisinde değilde başka bir yerde yaptıracağım.garantiden çıkarsa çıksın. umrumda değil. zaten 4-5 ay sonra garantisi bitecek. nelerin değişmesi lazım,hangi ayarlamaları yaptırmalıyım,tavsiyeler ?
motoruna baglı değişmesi gereken seyler var mı yok mu mesela fren balatalarına bakılcak motor yag değişir zincir yagı kontrol edilir
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
hocam bütün açıklarımı yakaladın valla :queen: . O ilk aldığım zamanlardı zamanla öğrendik şu an sorun yok.


valla ne yalan söyleyeyim benzin göstergesinin çalışıp çalışmadığını henüz anlayamadım. Malum öğrenciyim benzin alacak para yok :mrgreen: en fazla çeyrek depo :salut:

hepimiz öyleyiz blader yanlız değilsin :D yedek depoyu doldurabiliyorum sadece :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------

motoruna baglı değişmesi gereken seyler var mı yok mu mesela fren balatalarına bakılcak motor yag değişir zincir yagı kontrol edilir

hava filtresi daha değişmemişti galiba. temiz havada kullanmama rağmen artık değiştirmelimiyim ?
 
Katılım
10 Ocak 2013
Mesajlar
609
Motosikleti
Yamaha Süper Tenere XT1200ZE
Mondial'in resmi web sitesi üzerinden bu soruyu ben sormuştum. 3-4 gün sonra fabrikadan birisi arayıp arkaya 32 öne de 29 psi basılacağını söylemişti.
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
507
bi karar verin arkadaşlar.lastiği patlatmayalım sonra. :)
merak etme eğer basınç değerleri sınırda değilse ki bizim tekerleklerimizde sınırdan çok uzak, 1-2 psi ile patlamaz o lastik :) .
arabada sol arka tekerleğe yanlışlıkla 30 psi basacağıma 45 psi basmıştım ve o halde 20 kilometre yol gittim. :D . Yolda giderken kendi kendime diyordum bu araba da bir terslik var ama.. :D
sonraki benzinlikte anladım işi :)


Bu arada arkadaşlar tekerleği çevirirken firuze min zinciri bir gerilip bir bollaşıyor. Bu durumda sorun zincir de mi yoksa arka dişlide mi ? Bu durumla karşılaşan var mı? Bir de zincirin ölçülerini yazabilecek var mı ?
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
merak etme eğer basınç değerleri sınırda değilse ki bizim tekerleklerimizde sınırdan çok uzak, 1-2 psi ile patlamaz o lastik :) .
arabada sol arka tekerleğe yanlışlıkla 30 psi basacağıma 45 psi basmıştım ve o halde 20 kilometre yol gittim. :D . Yolda giderken kendi kendime diyordum bu araba da bir terslik var ama.. :D
sonraki benzinlikte anladım işi :)

Bu arada arkadaşlar tekerleği çevirirken firuze min zinciri bir gerilip bir bollaşıyor. Bu durumda sorun zincir de mi yoksa arka dişlide mi ? Bu durumla karşılaşan var mı? Bir de zincirin ölçülerini yazabilecek var mı ?

Kedidir o kediiiii :)
Zincirdir o zincirrrrr :)
Benim MC ninki dha 3000 km.de kopmuştu :D
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
507
Kedidir o kediiiii :)
Zincirdir o zincirrrrr :)
Benim MC ninki dha 3000 km.de kopmuştu :D

hocam kopmak falan aman diyim duymasın . Eşşeğin aklına karpuz kabuğu sokmayalım :queen:
ciddi bir şey olmadan değiştirmek en mantıklısı ancak sanırım zincirle birlikte dişliyi de değiştirmem gerek. Arka dişli de gözle görülür bir hasar yok gibi. Dişlerin sivriliklerinde veya boylarında bir sorun yok gibi. Şeytan aklımı kurcalıyor sadece zinciri değiştireyim diye. Ne dersiniz yeni zincirin ömrünü kısaltmaktan başka bir zararı olur mu ?
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
hocam kopmak falan aman diyim duymasın . Eşşeğin aklına karpuz kabuğu sokmayalım :queen:
ciddi bir şey olmadan değiştirmek en mantıklısı ancak sanırım zincirle birlikte dişliyi de değiştirmem gerek. Arka dişli de gözle görülür bir hasar yok gibi. Dişlerin sivriliklerinde veya boylarında bir sorun yok gibi. Şeytan aklımı kurcalıyor sadece zinciri değiştireyim diye. Ne dersiniz yeni zincirin ömrünü kısaltmaktan başka bir zararı olur mu ?

Dişlileride değiştir,zaten 3-30 paralık şeyler.Zinciri oringli zincir ile değiştir mutlaka.uzun yıllar kullanırsın.Ben rahmetlide öyle yapmıştım.
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
merak etme eğer basınç değerleri sınırda değilse ki bizim tekerleklerimizde sınırdan çok uzak, 1-2 psi ile patlamaz o lastik :) .
arabada sol arka tekerleğe yanlışlıkla 30 psi basacağıma 45 psi basmıştım ve o halde 20 kilometre yol gittim. :D . Yolda giderken kendi kendime diyordum bu araba da bir terslik var ama.. :D
sonraki benzinlikte anladım işi :)


Bu arada arkadaşlar tekerleği çevirirken firuze min zinciri bir gerilip bir bollaşıyor. Bu durumda sorun zincir de mi yoksa arka dişlide mi ? Bu durumla karşılaşan var mı? Bir de zincirin ölçülerini yazabilecek var mı ?

arkadaşlar zincirin gerilip boşalması durumu o zincir ne kadar kullanılmış olursa olsun artık değişim vaktinin geldiğini gösterir. Hatalı kullanımdan kaynaklanabilir. Yüksek devirlerde motor frenine kaptırma veya ani kastırmalardan vs. kaynaklanıyor olabilir.
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
43
mc-x arka lastik değiştiren oldumu 110/80-17 yerine 120/80-17 taksak olurmu birde en uygun fiyatlı yoltutuşu tatminkar lastik hangisi ben ist merterde oturuyorum lütfen yardımcı olabilecek arkadaş varsa çok müteşekkür olurum

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------

mrb ben bu depo üstü cantayı çok beğendim lütfen fiyatını yazarmısın nereden bulabilirz birde icine kask sığıyormu tşk şimdiden
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst