merak etme eğer basınç değerleri sınırda değilse ki bizim tekerleklerimizde sınırdan çok uzak, 1-2 psi ile patlamaz o lastik

.
arabada sol arka tekerleğe yanlışlıkla 30 psi basacağıma 45 psi basmıştım ve o halde 20 kilometre yol gittim.

. Yolda giderken kendi kendime diyordum bu araba da bir terslik var ama..

sonraki benzinlikte anladım işi
Bu arada arkadaşlar tekerleği çevirirken firuze min zinciri bir gerilip bir bollaşıyor. Bu durumda sorun zincir de mi yoksa arka dişlide mi ? Bu durumla karşılaşan var mı? Bir de zincirin ölçülerini yazabilecek var mı ?