Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ankara ve çevresinde satılık 150 MCX 2011 veya 2012 model motor arıyorum

varsa görüşebiliriz
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
harun ben motrumu 100 de 100 hidrojenle 10.000 devirlerde çalıştırdım deney amaçlı tamamını hidrojenle çalıştırmak benim hedefim
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
helal olsun yaa, gerçekten.

Birileri boş durmuyor diyebiliriz en azından.

ellerinize sağlık arkadaşlar.

@harun ve @isak kolay gelsin ;)
 
Katılım
31 Mar 2005
Mesajlar
29
arkadaşlar, maluş kış geldi ve motor zor çalışmaya başladı. Jikle'nin yönü ne olmalı?
 
Katılım
1 Ağu 2011
Mesajlar
64
arkadaşlar, maluş kış geldi ve motor zor çalışmaya başladı. Jikle'nin yönü ne olmalı?
Yukarıya dogru 2 kademelidir. 1. kademe yetmezse 2. kademeye kaldır. ama 1.kademe yeter. jikleyi ısınıncaya kadar kullan kapat sonra yürü acık bırakırsan sıkıntılı çalısır cok yalkar ve gaz yemez.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
slm arkadaşlar sıfır mondial 150 mcx mi alsam yoksa 2011 model 5000 km cbf mi alsam ne dersiniz iki motoru kullanan arkadaşlar varsa ne önerirsiniz benim tvs 40 binde baya masrafı var tamir ettirmek yerine değiştirmeyi düşünüyorum
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
S.a arkadaşlar iş değişikliği nedeniyle uzun zamandır katılamıyordum aranıza. Mcx'im 8500 km devirdi. Bakımını yaptım birde güzel temizledim evimin bahçesine kaldırdım. Kışı atlatana kadar orada yatacak. Aküsü bitmemesi için haftada 1 gün çalıştırsam yeterli olur mu? Saygılar.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
S.a arkadaşlar iş değişikliği nedeniyle uzun zamandır katılamıyordum aranıza. Mcx'im 8500 km devirdi. Bakımını yaptım birde güzel temizledim evimin bahçesine kaldırdım. Kışı atlatana kadar orada yatacak. Aküsü bitmemesi için haftada 1 gün çalıştırsam yeterli olur mu? Saygılar.
Ayaktan çalıştırıcaksanız aküsü bitmez ama elektrikli marşı kullanırsanız aküyü doldurmak yerine boşaltır, durduğunuz yerde kaç dk çalışacak motor kaç bin devirde çalışacak. 4-5 bin devir altında aküyü şarj edecek kadar elektrik yok.
 
Katılım
1 Ağu 2011
Mesajlar
64
Kutup başını sök en fazla ilk çalıştıracağın zaman ayak marşıyla çalıştırısın.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
55 bin km yi devirdim.daha yağ eksiltme olayı yok maşallah.65 binde uğrarım kısmet olursa hadi eywallah.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
Herkese selamlar, hayırlı seneler. Arkadaslar 6000 _ 8000 bakımlarını yaptıranlara bı sorum var. On amortısor yagını, yataklarını, yayları degıstırdınız mı? Kıtapcıkda oyle yazıyor ama anlamadım tam olarak. 8000 e yaklastık Allaha cok sukur kazasız belasız. Daha hıc bı parca degısımı yapmadım motora.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
slm arkadaşlar tvs yi satıp sıfır mcx aldık bakalım şimdilik sesi solğu iyi ilerleyen zamanlarda da böyle giderse gayaet iyi
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
sulokurt saol cümlemizin ki, senin krank kolu kırılmıştı galiba yatıra bildin mi
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
kac binde oldu motor arkdsm.?


tvs yi 40 bin de satım motor biraz benim birazda sevisin yüzün den yasız kaldı, haricinde gürültülü çalışmaya ve yag yakmaya başlamıştı bende ugramak istemedim mondial bayine verip takas ettik mcx 150 km de daha taze hava şartlarından dolayı kulalnma fırsatım olmadı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst