- Katılım
- 3 Haz 2009
- Mesajlar
- 1,061
bende avadanlık bile yoktu. eski 150 zc den kalış olan takımları taşıyorum.
Ben LS2 kullanıyorum memnunum aşağıdaki linktede LS2 kasklar mevcut burdan beğenip sirkeciden pazarlık yaparak alabilirsin
http://www.motosuperstore.net/index.php?do=catalog/showLabel&labels=152-2
usta sen hepımızın avadanlığının boş olduğunu bildiğine göre hepsını sen aldın değilmiavadanlık dolu değil herkesin ki boş
bız yazdık yer mekan gösterdık . saat belırledık ama ses veren olmadı .herhalde cıddıye alan da olmadı sizlere ıyı keyıfler arkadaşlar halbuki bır araya gelseydık milli cemal partisinı kuracaktık MC .
abicim sen türkiyede fiyatların düştüğünü nerde gördün 250cc ve altında ötv indirimi yaptılar bugun bakıyorum yine aşa yukarı aynı fiyata geldi noldu eskiden devlete verdiğimizi şimdi markalara veriyoruz her türlü bizi soyuyolar ne yazıkki bizim ülkemizde soyulmaya alıstışu mcxlerin fiyatı düşerse almayı düşünüyorum.
lastik eskidiğinde değiştirirsin bu kullanıma bağlıdır artık onu sen bilecek sin ama 20000 km normal gibimerhaba arkadaşlar.
ya motorunuza binmiyorsunuz, ya biniyorsunuz ama artık yazacak pek bir şey bulamıyorsunuz, yada motor sorunsuz gidiyor, yada vakit bulamıyorsunuz yazmak için. yada başka bir sebep.
ben yazmak için bir sebep buldum. bence önemli bir sebep hemde.
sebep şu ki; motorumuzun üzerinde bulunan orjinal lastiklerinin değişmesi gereken km kaçtır ortalama kullanımda?
lastik eskidiğinde değiştirirsin bu kullanıma bağlıdır artık onu sen bilecek sin ama 20000 km normal gibi
arkadaşlar benim anlamadığım bişey var motorda. motor 162 cc ama 150 li lik diye geçiyo neden 160 lık veya 165 lik yapmamışlar onu:silent: normalde öyle olması gerekmiyormu?
o zaman yeni demektirdoğru dedinde, eskidiğini nereden anlayacağım? bu motorların üzerinde IRC markasının nylon tipi var.12bin km ye geldi deforme olmamış gibi duruyor sanki
merhaba arkadaşlar.
ya motorunuza binmiyorsunuz, ya biniyorsunuz ama artık yazacak pek bir şey bulamıyorsunuz, yada motor sorunsuz gidiyor, yada vakit bulamıyorsunuz yazmak için. yada başka bir sebep.
ben yazmak için bir sebep buldum. bence önemli bir sebep hemde.
sebep şu ki; motorumuzun üzerinde bulunan orjinal lastiklerinin değişmesi gereken km kaçtır ortalama kullanımda?
sol akü kapatan grenaj kırıldı garantiden değişir mi değişirse ücret verirmiyim bilen var mı ?