Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
9500 km ye geldim yakıt tüketimi kmde 12 krş.4 ayda 9500 km yaptım ve çıkan arızalar 2 kere ampül değişimi 6000 kmde mutlaka sübap ayarı şart çinlide olsa temiz kullanımdan sonra motoruda zorlamassanız yüzünüzü kara çıkarmıyor 150 mc
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
bız yazdık yer mekan gösterdık . saat belırledık ama ses veren olmadı .herhalde cıddıye alan da olmadı sizlere ıyı keyıfler arkadaşlar halbuki bır araya gelseydık milli cemal partisinı kuracaktık MC .
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
şu mcxlerin fiyatı düşerse almayı düşünüyorum.
abicim sen türkiyede fiyatların düştüğünü nerde gördün 250cc ve altında ötv indirimi yaptılar bugun bakıyorum yine aşa yukarı aynı fiyata geldi noldu eskiden devlete verdiğimizi şimdi markalara veriyoruz her türlü bizi soyuyolar ne yazıkki bizim ülkemizde soyulmaya alıstı :(
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
Arkadaslar bulusma olursa ben katılırım eger işim olmazsa tabiiki....bide haziran ayında Almanyadayken Motosiklet pantolonu aldım 75 euro ya fakat XXL almısım bana büyük geldi..hic kulanılmamış etiketleri de üzerinde ve cok kaliteli isteyen olursa verebilirim bende kendime burdan biseyler bakarım..ilgilenen varsa özelden yazabilir Resimlerinide cekip yollarım Fiyat konusunda anlasabiliriz...
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
arkadaşlar benim anlamadığım bişey var motorda. motor 162 cc ama 150 li lik diye geçiyo neden 160 lık veya 165 lik yapmamışlar onu:silent: normalde öyle olması gerekmiyormu?
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar.
ya motorunuza binmiyorsunuz, ya biniyorsunuz ama artık yazacak pek bir şey bulamıyorsunuz, yada motor sorunsuz gidiyor, yada vakit bulamıyorsunuz yazmak için. yada başka bir sebep.
ben yazmak için bir sebep buldum. bence önemli bir sebep hemde.
sebep şu ki; motorumuzun üzerinde bulunan orjinal lastiklerinin değişmesi gereken km kaçtır ortalama kullanımda?
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
merhaba arkadaşlar.
ya motorunuza binmiyorsunuz, ya biniyorsunuz ama artık yazacak pek bir şey bulamıyorsunuz, yada motor sorunsuz gidiyor, yada vakit bulamıyorsunuz yazmak için. yada başka bir sebep.
ben yazmak için bir sebep buldum. bence önemli bir sebep hemde.
sebep şu ki; motorumuzun üzerinde bulunan orjinal lastiklerinin değişmesi gereken km kaçtır ortalama kullanımda?
lastik eskidiğinde değiştirirsin bu kullanıma bağlıdır artık onu sen bilecek sin ama 20000 km normal gibi
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lastik eskidiğinde değiştirirsin bu kullanıma bağlıdır artık onu sen bilecek sin ama 20000 km normal gibi
:)doğru dedinde, eskidiğini nereden anlayacağım? bu motorların üzerinde IRC markasının nylon tipi var.12bin km ye geldi deforme olmamış gibi duruyor sanki
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
:)doğru dedinde, eskidiğini nereden anlayacağım? bu motorların üzerinde IRC markasının nylon tipi var.12bin km ye geldi deforme olmamış gibi duruyor sanki
o zaman yeni demektir :) yani belli eder lastik kendini zaten frenden yol tutuşundan falan. onu hep merak ediyodum demek vergi içinmiş oda iyi :)
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
merhaba arkadaşlar.
ya motorunuza binmiyorsunuz, ya biniyorsunuz ama artık yazacak pek bir şey bulamıyorsunuz, yada motor sorunsuz gidiyor, yada vakit bulamıyorsunuz yazmak için. yada başka bir sebep.
ben yazmak için bir sebep buldum. bence önemli bir sebep hemde.
sebep şu ki; motorumuzun üzerinde bulunan orjinal lastiklerinin değişmesi gereken km kaçtır ortalama kullanımda?

Motorsikleti aldığımdan beri lastikler ıslak zeminde çok fazla kayıyor bugün ırc marka lastik sordum ön arka takmasıyla birlikte 160 tl yakın bir zamanda taktırmayı düşünüyorum
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
102
sol akü kapatan grenaj kırıldı garantiden değişir mi değişirse ücret verirmiyim bilen var mı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst